ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ֆաջր» թատերական փառատոնում «Լոռեցի Սաքոն» ներկայացումն արժանացել է բարձր գնահատանքի

Փետրվարի 15, 2022
Մշակութային լուրեր

Հայ-իրանական դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակի միջոցառումների շրջանակում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և ՀՀ-ում Իրանի Իսլամական Հանրապետության դեսպանատան աջակցությամբ Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնը փետրվարի 6-11-ը Թեհրանում մասնակցել է «Ֆաջր» միջազգային թատերական փառատոնին:

«Համազգային» թատրոնը փառատոնին ներկայացել է Հովհաննես Թումանյանի «Լոռեցի Սաքոն» ստեղծագործության հիման վրա ստեղծված ներկայացմամբ:

Թատրոնի դերասաններն այս ներկայացմամբ «Նազերզադեհ» սրահում անցկացված փառատոնին հանդես են եկել 2 անգամ։ «Լոռեցի Սաքոն» ներկայացվել է նաև տեղի հայ համայնքին՝ Իսպահանի և Թեհրանի Հայ մշակութային «Արարատ» կազմակերպության սրահներում՝ արժանանալով թե՛ իրանցի, թե՛ հայ հանդիսատեսի բարձր գնահատանքին։ Միջոցառումներին ներկա էին Իրանի Իսլամական Հանրապետությունում Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Արսեն Ավագյանը, դեսպանատան աշխատակիցներ։

Ռեժիսոր, դերասան Նարինե Գրիգորյանի խոսքով՝ հյուրախաղային օրերը եղել են շատ հագեցած։

«Հինգ օրվա ընթացքում թատրոնի դերասանները հանդես են եկել 4 ներկայացմամբ: Փառատոնի շրջանակում դիտել ենք նաև մի շարք ներկայացումներ։ «Ֆաջր» փառատոնին մասնակցում ենք արդեն երկրորդ անգամ, սակայն այս անգամ, համաճարակով պայմանավորված, փառատոնի ծրագիրը համեմատաբար ավելի փոքր էր։ Հյուրախաղերի օրերին հանդիպել ենք «Ֆաջր» փառատոնի տնօրենի հետ, ով բավականին տպավորված էր մեր ներկայացմամբ։ Հանդիպման ընթացքում կողմերը ցանկություն են հայտնել առավել ընդլայնելու մշակութային համագործակցությունը, և այդ համատեքստում մենք իրանցի գործընկերներին տեղեկացրել ենք այն ծրագրերի մասին, որոնք նախանշել ենք իրականացնելու երկու երկրների դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակի շրջանակում»,- նշել է Նարինե Գրիգորյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը, Իրանում Հայաստանի դեսպանատանը, հայ համայնքին, և իրանցի գործընկերներին՝ փառատոնին մասնակցելու գործում ցուցաբերած աջակցության համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)