ԿԳՄՍ նախարարությունում այսօր կայացել է մարզական լրագրող Ալեքսանդր Գրիգորյանի՝ «Аркадий Андреасян. «Королевская булавка «Арарата»» ռուսալեզու գրքի շնորհանդեսը: Գիրքը պատմում է ԽՍՀՄ սպորտի վարպետ, ՀՀ վաստակավոր մարզիչ, լեգենդար Արկադի Անդրիասյանի կյանքի և գործունեության մասին:
Միջոցառմանը ներկա են գտնվել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, ՀԱՕԿ պատվավոր փոխնախագահ Դերենիկ Գաբրիելյանը, «Արարատ-73»-ի ֆուտբոլիստներ Սերգեյ Պողոսյանը, Նորիկ Մեսրոպյանը և այլք:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, շնորհակալություն հայտնելով Ալեքսանդր Գրիգորյանին, կարևորել է նմանօրինակ գրքերի հրատարակումը. «Սա իսկապես շատ մեծ նվեր է մեզ համար, քանի որ նվիրված է հայկական ֆուտբոլի բոլոր ժամանակների ամենավառ աստղերից մեկին: Մեզ պետք են այսպիսի գրքեր, պետք է ունենալ մարզական հերոսներ: Մեր երեխաները պետք է իմանան՝ ում են ուզում նմանվել, իսկ Արկադի Անդրիասյանն այդպիսի հերոս էր:
Ցավոք, Արկադի Անդրիասյանը մեզ հետ չէ, շատ շուտ հեռացավ կյանքից, բայց իր խաղը, իր վարպետությունն անջնջելի հետք են թողել նրանց հիշողության մեջ, ովքեր գոնե մեկ անգամ այն տեսել են կամ հիմա հնարավորություն ունեն տեսնելու համացանցում»:
Ալեքսանդր Գրիգորյանը նշել է, որ գրքի ստեղծման աշխատանքներով սկսել է զբաղվել դեռ 10 տարի առաջ. լեգենդար ֆուտբոլիստն ինքն է խնդրել դեռևս այն ավարտին չհասցնել, քանի որ ասելիք ունի ֆուտբոլում. «Գրքի ստեղծման հարցում ինձ շատ է օգնել լրագրող Դավիթ Պետրոսյանը՝ հեղինակելով գրքի գլուխներից մեկը, նաև ֆուտբոլային վիճակագիր Գագիկ Խանամիրյանը, իսկ հրատարակման գործում շատ մեծ օժանդակություն է ունեցել «Փյունիկ» ակումբի սեփականատեր Արթուր Սողոմոնյանը, ինչի համար շատ շնորհակալություն եմ հայտնում նրան»:
ՀԱՕԿ պատվավոր փոխնախագահ Դերենիկ Գաբրիելյանը կարևորել է վետերան մարզիկներին ավելի մեծ ուշադրություն դարձնելը, առաջարկել է ֆուտբոլային դպրոցներից մեկն անվանակոչել Արկադի Անդրիասյանի պատվին: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ողջունել է այդ առաջարկն ու խոստացել ընթացք տալ այդ հարցին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ