ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասը վարում են աշակերտները

Փետրվարի 9, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում հերթական դասղեկի ժամն էր, ժամ, որ բոլորովին տարբերում էր մյուսներից: Սովորողներն իրենք էին կազմակերպել ու իրենք էլ վարում էին դասը. դաս, որը նվիրված էր Հայոց պանծալի բանակի 25-ամյակին:

Բացման խոսքում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցրուհի Հ. Խաչատրյանը շնորհավորեց Հայոց բանակի ծնունդը, խոսեց նրա նվիրյալ զավակների մասին, որոնք անուրանալի ավանդ ու ներդրում ունեն բանակաշինության գործում, հիշեց նահատակ տղաներին, որոնց կյանքի գնով կերտվեց մեր այսօրը:

Լռության րոպեից և խոնարհումից հետո միջոցառումը վարող աշակերտներ Կորյուն Հարությունյանն ու Աննա Նիկողոսյանը անկաշկանդ սկսեցին իրենց գործը: Աշակերտները գրել էին հետաքրքիր մտքեր, գրել էին շարադրություններ բանակի, նրան նվիրյալ զավակների, դժվարությունների ու մաքառումների մասին: Յուրաքանչյուրի միտքը լրացվում էր մյուսի կողմից, հույզը համակում բոլորին: Այնուհետև, մասնակիցները խոսք ուղղեցին սահմանը պահող զինվորներին, խոստացան համալրել նրանց շարքերը, գնալ հերթափոխի, նաև օրինակ վերցնել, դառնալ արժանի հետնորդը Մեր տղաների: Հնչեցին երախտիքի խոսքեր: Հետո սովորողները խնդրեցին, որ դասղեկը պատասխանի իրենց համար անհասկանալի հարցերին:

Միջոցառումը ընթանում էր համեմված Հայոց բանակին նվիրված երգերով, բանաստեղծություններով:

Սեղանին՝ վառվող մոմերի ներքո, նահատակ զինվորի գլխարկն էր, բաժակը, ափսեն և երկու կտոր հաց: Նրանք կա՛ն, ապրո՛ւմ են, ներկա՛ են և երկնքից ուշադիր հսկում են հայրենի սահմանները...

Հուզմունքը մեծ էր, սովորողները լցվեցին հայրենսիրության շնչով՝ քաջ գիտակցելով, որ Հայրենիքը բոլորինն է, և բոլորի նվիրական պարտքն է տե՛ր լինել, պահել ու պահպանել հող հայրենին:

Դասն ավարտվեց դասղեկի՝ Հայ զինվորին նվիրված բանաստեղծությամբ, որը մեծ ներշնչանքով արտասանեց Լենա Քալաշյանը.

Քնիր, հա՛յ իմ մանկիկ, քո նինջը բարի,
Թող ոչ մի ոսոխ քեզ չխանգարի,
Նենգ թուրքի ձեռքը քեզ չի՛ հասնելու,
Հայ քաջորդիք են քեզ պաշտպանելու:
Իմ քա՛ջ հայ զինվոր, դու հպա՛րտ քայլիր
Ու սուրդ երբեք չդնես պատյան,
Քանի չես հասել քո նպատակին
Եվ գերի է դեռ հող մեր հայկյան:
Ծնունդդ բարի՛, բանա՛կ հայկական,
Բանակ ներաստեղծ, բայց և հաղթական,
Բազում կռիվներ դեռ պիտի մղես,
Ու Մասիս սարի լանջին պար բռնես...

Հ. Խաչատրյան

... Աստված օրհնի քո ճամփան, Հա՛յ զինվոր, քեզ բարի վերադարձ...

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)