2022թ.փետրվարի 18-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 153-ամյակին:
Օրը տոնական էր: Ամենուր Հովհաննես Թումանյանի շունչն էր.հնչում էին երգեր Հովհաննես Թումանյանի խոսքորով, հատվածներ «Անուշ» և «Ալմաստ» օպերաներից:
Միջոցառումն անցկացվեց Հովհաննես Թումանյանի անվան դասասենյակում: Լոռվա չքնաղ բնություն,թումանյանական հերոսներ, գրքեր, վահանակներ, ասույթներ:
8-րդ դասարանների աշակերտները ներկայացրեցին «Շունն ու կատուն» բալլադը, «Ճամփորդները», «Բարեկենդանը», «Քաջ Նազարը», «Անբան Հուռին», «Կիկոսի մահը», «Ոսկու կարասը», «Սուտասանը» հեքիաթները և «Թմկաբերդի առումը» պոեմը:
Անմահ հավերժական Թումանյան: Հմուտ, հանճարեղ Լոռեցի, որ պիտի ապրի, քանի դեռ ապրում է հայ ժողովուրդը:
Հովհաննես Թումանյանը մեր ազգային մտածողության մարմնացումն է: Նրա հեքիաթները, պատմվածքները, պոեմներն ու մյուս գողտրիկ ստեղծագործությունները սերմանում են մարդկային վեհ արժեքներ`ազնվություն, բարություն, ճշմարտացիություն ու հայրենասիրություն:
Թումանյանական խոսքը յուրահատուկ հմայք ունի, պարզ ու դիպուկ, ժամանակին համահունչ և միշտ արդիական:
Միջոցառման մասնակիցներին, ուսուցիչներին և հյուրերին շնորհավորեց դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը և հորդորեց շատ ընթերցել, միտքն ու լեզուն, ճկուն, սահուն պահելու համար պետք է կարդալ Հովհաննես Թումանյան, ճանաչել մեծ բանաստեղծին` ընթերցելով նրա գողտրիկ գործերը: Սերտել և հիշել մեծ բանաստեղծի անմահ գործերը, որոնք մեզ ուղեկցում են մեր մանկությունից մինչև հասունություն: Չ՞է որ ամենայն Հայոց բանաստեղծն ապրեցրեց հայերենն ու հային: Նրա գրական հարուստ գանձարանով մենք սովորեցինք ամուր պահել մեր հայրենիքը, սիրել բնության մեջ ամեն ինչ,մարդկային բոլոր բարձր արժեքները և ամենակարևորը` լինել Աստվածավախ:
Միջոցառման ավարտին բոլորը գրքեր նվիրեցին միմյանց:
Սալվինազ Սիմոնյան
Հայոց լեզու և Գրականություն առարկաների ուսուցչուհի
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ