ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրի շրջանակում շարունակում է հրատարակվել «Կայարան» հանդեսը:
Դեռևս 2010 թ.-ին հիմնադրվել է «Կայարան» ակումբը։ Նպատակն էր ստեղծել արձակագիրների պրոֆեսիոնալ հարթակ, նրանց համախմբել նույն գաղափարի շուրջ, ըստ արժանվույն մատուցել արձակում ստեղծվող գործերը, վերլուծել ժամանակակից արձակի զարգացման ընթացքը, նպաստել նորանոր գործերի ստեղծմանը, բարձրացնել չափանիշների նշաձողը։ Քանի որ ժամանակակից արձակը մեր գրականության բուռն զարգացող ժանրերից է, 2012 թ. ակումբն առաջին անգամ լույս ընծայեց համանուն տարեգիրքը, որն այդ ձևաչափով լույս տեսավ մինչև 2019 թ.-ը։
Այդ տարիների ընթացքում ակումբը լույս է ընծայել նաև «Կայարանի» օտարալեզու համարներ՝ անգլերեն, ռուսերեն, արաբերեն, իսպաներեն, ինչպես նաև դրանց էլեկտրոնային տարբերակները։ Տարեգիրքը թարգմանաբար հրատարակել է բացառապես ժամանակակից հայ և համաշխարհային արձակի նմուշները։ Դրա շուրջ համախմբվել են բազմաթիվ արձակագիրներ, թարգմանիչներ, գրականագետներ և ընթերցողներ, ինչն էլ ենթադրում էր պարբերականության հաճախականացում։
2019 թվականից «Կայարան»-ը հրատարակվում է իբրև եռամսյա հանդես: Հանդեսն այս պարբերականությամբ առավել լայն հնարավորություն ունի ներկայացնելու ժամանակակից արձակի զարգացումներն առավել բազմակողմանի և ընդգրկուն:
«Կայարանում» նյութերի ընդգրկման չափանիշներն են ժանրային բազմազանությունը, գեղարվեստական որակը, էսթետիկայի և չափի զգացումը, իսկ հետազոտական աշխատանքների դեպքում՝ գիտական ճշգրտությունը։ Հանդեսն ունի իր կայուն բաժինները՝ պատմվածք, վիպակ, վեպ, նամականի, ուղեգրություն, գրականագիտություն, խոհագրություն, հրապարակախոսություն, գրողի խոհանոցը լուսաբանող հարցազրույցներ, զրույցներ և այլն։ Ժամանակակից համաշխարհային արձակը թարգմանաբար ևս ներկայացված է այնտեղ։
Գործում է նաև «Կայարանի» Kayaranmag.am կայքը, որտեղ տեղադրվում են ոչ միայն հանդեսում տեղ գտած գործերը, այլև ծավալի սահմանափակ լինելու պատճառով հանդեսից դուրս մնացած աշխատանքները։ Յուրաքանչյուր համարից հետո կազմակերպվում են քննարկումներ, հանդեսում հրատարակված հեղինակները հանդիպումների են գնում գրադարաններ, դպրոցներ, մշակութային օջախներ, գրական միջոցառումների ժամանակ անվճար բաժանվում է ամսագրի համարներից որոշակի քանակ, դրանցից պարտադիր տրվում են նաև գրադարաններին։
«Կայարան» հանդեսի ձևավորման ժամանակ օգտագործվում են ժամանակակից հայտնի նկարիչների կտավներից, ինչը նպատակ ունի գեղանկարչության նվաճումները ևս հանրայնացնելու։
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ծրագրի շրջանակում որակյալ բովանդակություն հրապարակող պարբերականներին աջակցելը լրացնում է մշակույթի լուսաբանման, ներկայացման, գնահատման, խրախուսման և հանրահռչակման բացը, որը բազմազան ու խայտաբղետ տեղեկատվության հոսքի մեջ հաճախ ստվերվում է:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ