ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կայարան» հանդեսը՝ ժամանակակից արձակը ներկայացնելու հարթակ

Փետրվարի 22, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրի շրջանակում շարունակում է հրատարակվել «Կայարան» հանդեսը:

Դեռևս 2010 թ.-ին հիմնադրվել է «Կայարան» ակումբը։ Նպատակն էր ստեղծել արձակագիրների պրոֆեսիոնալ հարթակ, նրանց համախմբել նույն գաղափարի շուրջ, ըստ արժանվույն մատուցել արձակում ստեղծվող գործերը, վերլուծել ժամանակակից արձակի զարգացման ընթացքը, նպաստել նորանոր գործերի ստեղծմանը, բարձրացնել չափանիշների նշաձողը։ Քանի որ ժամանակակից արձակը մեր գրականության բուռն զարգացող ժանրերից է, 2012 թ. ակումբն առաջին անգամ լույս ընծայեց համանուն տարեգիրքը, որն այդ ձևաչափով լույս տեսավ մինչև 2019 թ.-ը։

Այդ տարիների ընթացքում ակումբը լույս է ընծայել նաև «Կայարանի» օտարալեզու համարներ՝ անգլերեն, ռուսերեն, արաբերեն, իսպաներեն, ինչպես նաև դրանց էլեկտրոնային տարբերակները։ Տարեգիրքը թարգմանաբար հրատարակել է բացառապես ժամանակակից հայ և համաշխարհային արձակի նմուշները։ Դրա շուրջ համախմբվել են բազմաթիվ արձակագիրներ, թարգմանիչներ, գրականագետներ և ընթերցողներ, ինչն էլ ենթադրում էր պարբերականության հաճախականացում։

2019 թվականից «Կայարան»-ը հրատարակվում է իբրև եռամսյա հանդես: Հանդեսն այս պարբերականությամբ առավել լայն հնարավորություն ունի ներկայացնելու ժամանակակից արձակի զարգացումներն առավել բազմակողմանի և ընդգրկուն:

«Կայարանում» նյութերի ընդգրկման չափանիշներն են ժանրային բազմազանությունը, գեղարվեստական որակը, էսթետիկայի և չափի զգացումը, իսկ հետազոտական աշխատանքների դեպքում՝ գիտական ճշգրտությունը։ Հանդեսն ունի իր կայուն բաժինները՝ պատմվածք, վիպակ, վեպ, նամականի, ուղեգրություն, գրականագիտություն, խոհագրություն, հրապարակախոսություն, գրողի խոհանոցը լուսաբանող հարցազրույցներ, զրույցներ և այլն։ Ժամանակակից համաշխարհային արձակը թարգմանաբար ևս ներկայացված է այնտեղ։

Գործում է նաև «Կայարանի» Kayaranmag.am կայքը, որտեղ տեղադրվում են ոչ միայն հանդեսում տեղ գտած գործերը, այլև ծավալի սահմանափակ լինելու պատճառով հանդեսից դուրս մնացած աշխատանքները։ Յուրաքանչյուր համարից հետո կազմակերպվում են քննարկումներ, հանդեսում հրատարակված հեղինակները հանդիպումների են գնում գրադարաններ, դպրոցներ, մշակութային օջախներ, գրական միջոցառումների ժամանակ անվճար բաժանվում է ամսագրի համարներից որոշակի քանակ, դրանցից պարտադիր տրվում են նաև գրադարաններին։

«Կայարան» հանդեսի ձևավորման ժամանակ օգտագործվում են ժամանակակից հայտնի նկարիչների կտավներից, ինչը նպատակ ունի գեղանկարչության նվաճումները ևս հանրայնացնելու։

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ծրագրի շրջանակում որակյալ բովանդակություն հրապարակող պարբերականներին աջակցելը լրացնում է մշակույթի լուսաբանման, ներկայացման, գնահատման, խրախուսման և հանրահռչակման բացը, որը բազմազան ու խայտաբղետ տեղեկատվության հոսքի մեջ հաճախ ստվերվում է:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…