Ծաղկաձորում փետրվարի 20-ից մեկնարկել է լեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի մեծահասակների, երիտասարդների և պատանիների առաջնությունը, որին տարբեր տարիքային խմբերում շուրջ 50 լեռնադահուկորդ է մասնակցում Ծաղկաձորից, Վանաձորից, Ապարանից, կան նաև անհատ մարզիկներ:
Մրցումային առաջին և երկրորդ օրերին կայացել են հատուկ ոլորավայրէջքի մրցումները: Այս մրցաձևի մեծահասակների առաջնության տղամարդկանց պայքարում հաղթող է ճանաչվել Հարություն Հարությունյանը, արծաթե մեդալը նվաճել է Արսեն Ղազարյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Մայիս Եղիազարյանը: Նրանք երեքն էլ ներկայացնում են Ծաղկաձորը:
Կանանց պայքարում Հայաստանի չեմպիոնությունը նվաճել է Արուս Եղիազարյանը Ծաղկաձորից: Երկրորդ տեղում նրա համաքաղաքացի Իլոնա Մանուկյանն է, իսկ բրոնզե մեդալակիրն Անահիտ Սահակյանն է Վանաձորից:
Հայաստանի դահուկային սպորտի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարգսյանի խոսքով՝ Հայաստանի առաջնությանը միջազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչ է հետևում՝ որպես տեխնիկական պատվիրակ, իսկ կազմակերպչական առումով ամեն ինչ գրեթե անթերի է. «Ինչ վերաբերում է մրցումներին, ապա առաջնության ավարտին վերլուծություններ կանենք մարզիչների և մարզիկների հետ: Մրցումային 4 օրերի արդյունքում կերևա նաև, թե ինչ աշխատանք է արվել ինչպես ամռանը, այնպես էլ ձմռանը: Արդյունքները վերլուծելով՝ կհասկանանք, թե որ հարցերում ենք թերացել և ինչ աշխատանքներ պետք է տանենք ավելի զարգանալու համար»:
Հայաստանի առաջնությունից հետո՝ մարտի սկզբին, կանցկացվի դահուկավազքի Հայաստանի առաջնությունը, որին զուգահեռ՝ Հայաստանը երկրորդ անգամ կընդունի զարգացող պետությունների դահուկավազքի գավաթի առաջնությունը. այն կանցկացվի մարտի 2-4-ն Աշոցքում:
«Արդեն 3 պետությունից՝ Լատվիայից, Լիբանանից և Սերբիայից, մասնակցության հայտ ենք ստացել: Եվս մի քանի երկրից դեռ սպասում ենք մասնակցություն: Մեզ համար շատ մեծ պատիվ է նման միջոցառում անցկացնելը»,- ասում է Գագիկ Սարգսյանն ու ընդգծում՝ արտերկրի մարզական պատվիրակների ճանապարհածախսը հոգալու է դահուկային սպորտի միջազգային ֆեդերացիան:
Ինչ վերաբերում է լեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի առաջնությանը, ապա փետրվարի 23-ին և 24-ին կանցկացվեն հսկա ոլորավայրէջքի մրցումները տղամարդկանց և կանանց պայքարում: Առաջնությունը կավարտվի փետրվարի 24-ին:
Նշենք, որ փետրվարի 22-23-ը Ծաղկաձորում անցկացվում է նաև պարալեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի առաջնությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ