ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արա Խզմալյան. «Պարը միայն մասնագիտական գործունեության խնդիր չէ, այլ ապրելու, շարժվելու մշակույթ»

Փետրվարի 24, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը փետրվարի 23-ին աշխատանքային այցով եղել է Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում: Արա Խզմալյանը քոլեջի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Սվետլանա Ղազարյանի, ընդհանուր կազմակերպչական և մասնագիտական հարցերով տնօրենի տեղակալ Հասմիկ Մարկոսյանի ուղեկցությամբ շրջել է կառույցում, ծանոթացել պարասրահի՝ պետական միջոցներով հիմնանորոգման աշխատանքներին: Նախարարի տեղակալը քոլեջի պատասխանատուների հետ քննարկել է նաև առկա խնդիրները և նախանշել դրանց լուծման հնարավոր ուղիները:

Արա Խզմալյանի ընդգծմամբ՝ առանց հարիր պայմանների, առանց բարենպաստ միջավայրի չի կարելի խոսել որակյալ կրթության մասին: «Երբ խոսում ենք որակյալ կրթության մասին, մեթոդաբանությանը, բովանդակային խնդիրներին զուգահեռ՝ պետք է հաշվի առնել նաև տեխնիկական, գույքային պայմանները: Ե՛վ նախորդ տարի, և՛ այս տարի մեծ ներդրումներ են արվում թատերահամերգային կազմակերպություններում: Այս տարի 1 մլրդ դրամ հատկացվելու է թատերահամերգային կազմակերպությունների կապիտալ վերանորոգմանը, լուսաձայնային տեխնիկայի արդիականացմանը: Այժմ թատրոնների տնօրենների հետ քննարկումներ ենք իրականացնում և պատրաստվում ենք մասնագետներին գործուղել Գերմանիայում կայանալիք մեծ ցուցահանդեսին, որն անմիջական կապ ունի լուսաձայնային տեխնիկայի, բեմական պարագաների, բեմի կահավորման և այլնի հետ: Մենք պետք է տեղյակ լինենք, թե աշխարհում այսօր ինչ է կատարվում, ինչ է արտադրվում, որովհետև դժվար է 21-րդ դարում մասնատել գեղարվեստական, կրթական որակը այդ որակն ապահովող նյութատեխնիկական բազայից»,- նշել է նախարարի տեղակալը:

Այնուհետև Արա Խզմալյանը ներկա է գտնվել դասապրոցեսին, որն անցկացվում էր նոր, հիմնանորոգված պարասրահում:

Անդրադառնալով Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջին՝ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է, որ պետական հատկացումների հաշվին ամբողջովին վերանորոգվել է քոլեջի փորձասենյակը: Նրա փոխանցմամբ՝ մի քանի հանդիպում է ունեցել Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի և Երևանի պարարվեստի պետական ուսումնարանի ղեկավարների հետ, և ձեռք է բերվել համագործակցության պայմանավորվածություն այդ կառույցների միջև:

«Ե՛վ ուսումնարանում, և՛ կոնսերվատորիայում սովորողները պետք է համալրեն Օպերային թատրոնի արտիստների շարքերը: Մեր խնդիրը ոչ միայն պրոֆեսիոնալ պարողներ ունենալն է, բեմական խորեոգրաֆիան, այլև բեմական փորձը: Մեր առաջնային խնդիրն է լինելու ուսումնարանում ձևավորել մի միջանկյալ օղակ, հարթակ, որը պարողին փորձի հնարավորություն կտա: Պարը միայն մասնագիտական գործունեության խնդիր չէ, այլ ապրելու, շարժվելու մշակույթ է, սա աշխարհայացք է, կենցաղի գեղագիտություն: Սա շատ ավելին է, քան ենթադրվում է, և երբ մենք մեր սերունդներին կրթում ենք, կեցվածք մշակում, այդպիսով մշակում ենք վաղվա գեղեցիկ քաղաքացուն, իսկ մարմնի գեղեցկությունը պակաս կարևոր չէ հոգու գեղեցկությունից: Պոլ Վալերին ասել է, որ իրեն երբեմն թվում է, որ մեր հոգին ոչինչ չի հասկանում մեր մարմնից: Ուզում եմ, որ մենք այս սխալը չգործենք»,-շեշտել է Արա Խզմալյանը:

Տնօրենի տեղակալ Հասմիկ Մարկոսյանի տեղեկացմամբ՝ պարասրահի հատակի հիմնանորոգման համար պետական միջոցներից հատկացվել է 18 մլն դրամ: «Ապամոնտաժվել են պարասրահի հին հատակը, հիմնափայտերը, հեռացվել է կուտակված աղբը: Բետոնապատման միջոցով վերացվել են հատակի անհարթությունները, տեղադրվել են նոր հիմնափայտեր, կառուցվել է նոր փայտե հատակ, և իրականացվել է խոր հղկում: Ձեռք է բերվել մասնագիտական հատակածածկ (լինոլեում), որը շատ հարմար է քոլեջի ուսանողների մասնագիտական գործունեության համար»,- նշել է տնօրենի տեղակալը և շնորհակալություն հայտնել աջակցության համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…