ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արա Խզմալյան. «Պարը միայն մասնագիտական գործունեության խնդիր չէ, այլ ապրելու, շարժվելու մշակույթ»

Փետրվարի 24, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը փետրվարի 23-ին աշխատանքային այցով եղել է Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում: Արա Խզմալյանը քոլեջի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Սվետլանա Ղազարյանի, ընդհանուր կազմակերպչական և մասնագիտական հարցերով տնօրենի տեղակալ Հասմիկ Մարկոսյանի ուղեկցությամբ շրջել է կառույցում, ծանոթացել պարասրահի՝ պետական միջոցներով հիմնանորոգման աշխատանքներին: Նախարարի տեղակալը քոլեջի պատասխանատուների հետ քննարկել է նաև առկա խնդիրները և նախանշել դրանց լուծման հնարավոր ուղիները:

Արա Խզմալյանի ընդգծմամբ՝ առանց հարիր պայմանների, առանց բարենպաստ միջավայրի չի կարելի խոսել որակյալ կրթության մասին: «Երբ խոսում ենք որակյալ կրթության մասին, մեթոդաբանությանը, բովանդակային խնդիրներին զուգահեռ՝ պետք է հաշվի առնել նաև տեխնիկական, գույքային պայմանները: Ե՛վ նախորդ տարի, և՛ այս տարի մեծ ներդրումներ են արվում թատերահամերգային կազմակերպություններում: Այս տարի 1 մլրդ դրամ հատկացվելու է թատերահամերգային կազմակերպությունների կապիտալ վերանորոգմանը, լուսաձայնային տեխնիկայի արդիականացմանը: Այժմ թատրոնների տնօրենների հետ քննարկումներ ենք իրականացնում և պատրաստվում ենք մասնագետներին գործուղել Գերմանիայում կայանալիք մեծ ցուցահանդեսին, որն անմիջական կապ ունի լուսաձայնային տեխնիկայի, բեմական պարագաների, բեմի կահավորման և այլնի հետ: Մենք պետք է տեղյակ լինենք, թե աշխարհում այսօր ինչ է կատարվում, ինչ է արտադրվում, որովհետև դժվար է 21-րդ դարում մասնատել գեղարվեստական, կրթական որակը այդ որակն ապահովող նյութատեխնիկական բազայից»,- նշել է նախարարի տեղակալը:

Այնուհետև Արա Խզմալյանը ներկա է գտնվել դասապրոցեսին, որն անցկացվում էր նոր, հիմնանորոգված պարասրահում:

Անդրադառնալով Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջին՝ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է, որ պետական հատկացումների հաշվին ամբողջովին վերանորոգվել է քոլեջի փորձասենյակը: Նրա փոխանցմամբ՝ մի քանի հանդիպում է ունեցել Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի և Երևանի պարարվեստի պետական ուսումնարանի ղեկավարների հետ, և ձեռք է բերվել համագործակցության պայմանավորվածություն այդ կառույցների միջև:

«Ե՛վ ուսումնարանում, և՛ կոնսերվատորիայում սովորողները պետք է համալրեն Օպերային թատրոնի արտիստների շարքերը: Մեր խնդիրը ոչ միայն պրոֆեսիոնալ պարողներ ունենալն է, բեմական խորեոգրաֆիան, այլև բեմական փորձը: Մեր առաջնային խնդիրն է լինելու ուսումնարանում ձևավորել մի միջանկյալ օղակ, հարթակ, որը պարողին փորձի հնարավորություն կտա: Պարը միայն մասնագիտական գործունեության խնդիր չէ, այլ ապրելու, շարժվելու մշակույթ է, սա աշխարհայացք է, կենցաղի գեղագիտություն: Սա շատ ավելին է, քան ենթադրվում է, և երբ մենք մեր սերունդներին կրթում ենք, կեցվածք մշակում, այդպիսով մշակում ենք վաղվա գեղեցիկ քաղաքացուն, իսկ մարմնի գեղեցկությունը պակաս կարևոր չէ հոգու գեղեցկությունից: Պոլ Վալերին ասել է, որ իրեն երբեմն թվում է, որ մեր հոգին ոչինչ չի հասկանում մեր մարմնից: Ուզում եմ, որ մենք այս սխալը չգործենք»,-շեշտել է Արա Խզմալյանը:

Տնօրենի տեղակալ Հասմիկ Մարկոսյանի տեղեկացմամբ՝ պարասրահի հատակի հիմնանորոգման համար պետական միջոցներից հատկացվել է 18 մլն դրամ: «Ապամոնտաժվել են պարասրահի հին հատակը, հիմնափայտերը, հեռացվել է կուտակված աղբը: Բետոնապատման միջոցով վերացվել են հատակի անհարթությունները, տեղադրվել են նոր հիմնափայտեր, կառուցվել է նոր փայտե հատակ, և իրականացվել է խոր հղկում: Ձեռք է բերվել մասնագիտական հատակածածկ (լինոլեում), որը շատ հարմար է քոլեջի ուսանողների մասնագիտական գործունեության համար»,- նշել է տնօրենի տեղակալը և շնորհակալություն հայտնել աջակցության համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)