ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում Վարսերի  Ռ. Պետրոսյանի անվան  միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

 Հունվարի 31-ին Վարսերի  Ռ. Պետրոսյանի անվան  միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում: ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Համբարձումյանը կազմակերպել էր ռազմահայրենասիրական ոգով տոգորված, հայրենապաշտությունն ու հայրենիքին նվիրվածությունն ամուր դարձնող գեղեցիկ ցերեկույթ, որտեղ աշակերտները իրենց ուսուցիչներին ներկայացան նորովի` բացահայտելով խիզախության, հայրենասիրության  ընկալման շունչն ու էությունը: 

   Հիմնի ներքո  12-րդ դասարանի աշակերտ Սասուն Գաբրիելյանը հանդիսավոր կերպով ներս բերեց  ՀՀ դրոշը:  Հաղորդավարները իրենց ողջույնի խոսքը հղեցին բոլոր հայ զինծառայողներին:

   Այնուհետև աշակերտները ներկայացրին հայոց բանակի կազմավորման գործընթացը, բանակի երգի ծագման պատմությունը, անդրադարձան բանակի հիմնախնդիրներին, արցախյան հերոսամարտի քաջասիրտ հերոսներին:

    Բոլոր 25 աշակերտները բանակի 25 ամյակին երգեցին բանակի օրհներգը:  Երգից հետո աշակերտները ներկայացրին հանդիսատեսին բանակի վարքականոնը:

   Արցախյան հերոս Ռ. Պետրոսյանի անունը կրող դպրոցի աշակերտները հանդիսավոր մասնակցեցին զինվորական երդման արարողությանը: Աշակերտներից մեկը աղոթք հղեց առ Աստված ի փառս հայ զինվորի:

   Միջոցառման ընթացքում հանդիսատեսի ուշադրությանը ներկայացվեց համակարգչային ցուցադրում-տեսանյութ դպրոցի շրջանավարտ նորակոչիկների կողմից:

Աշակերտները հանդես եկան գեղեցիկ ասմունքով և երգերով: 12-րդ դասարանի աշակերտ Սասուն Գաբրիելյանը  փակ աչքերով վարպետորեն ցուցադրեց ավտոմատ կալաշնիկով զենքի քանդումն ու հավաքումը:

    7-րդ դասարանի աշակերտների ներկայացրած  ցուցադրական զորավարժություններով եզրափակվեց միջոցառումը:

   Աշակերտները իրենց զինղեկին` Հ. Համբարձումյանին զեկուցեցին իրենց միջոցառման ավարտին:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…