ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Զարգացնելով պատանի երաժիշտների կատարողական արվեստը

Փետրվարի 25, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ ««Հարմոնիում» երաժշտական զարգացման կենտրոն» ՀԿ-ն իրականացնում է «Շնորհալի պատանի երաժիշտ-կատարողների մասնագիտական կարողությունների զարգացման և կատարելագործման» ծրագիրը:

Ծրագիրն ուղղված է 10-20 տարեկան, առավել տաղանդավոր պատանի երաժիշտ-կատարողների հմտությունների (դասական երաժշտական գործիքներ՝ դաշնամուր, ջութակ, թավջութակ) զարգացմանը, կատարելագործմանն ու խրախուսմանը` միջազգային ասպարեզում հայկական կատարողական արվեստը հետագայում ներկայացնելու նպատակով: Ծրագրում ընդգրկված են տաղանդի զարգացման «Մեկնարկ» նպատակային ծրագրի 15 շնորհալի երաժիշտ-կատարողներ:

Ծրագիրը նախաձեռնությունների և միջոցառումների համալիր շարք է, որի շրջանակում մոնիթորինգի և մասնագիտական լսումների միջոցով կատարվում է ՀՀ-ում առավել տաղանդավոր պատանիների և երիտասարդների ընտրություն: Տարվա ընթացքում հայ կատարողական արվեստում ծանրակշիռ փորձ ունեցող խորհրդատուների և հրավիրյալ մասնագետների մասնակցությամբ շարունակական սկզբունքով ընտրված տաղանդավոր պատանիների հետ իրականացվելու է ուսումնական գործընթաց: Հրավիրյալ մասնագետների ընտրության հարցում որոշիչ են նրանց հեղինակությունն ու ներդրումը միջազգային երաժշտության ոլորտում:

Տարվա ընթացքում մասնակիցները ելույթ են ունենալու շուրջ 15-20 միջոցառումներում:

Ծրագրի առանցքային նպատակներն են՝ գեղագիտական դաստիարակության և գեղարվեստական կրթության համակարգի կատարելագործում, կրթության և մշակույթի կապի խթանում, սերնդափոխության հիմքերի ձևավորում, միջազգային ասպարեզում հայ կատարողական դպրոցի մրցունակության ապահովում, պատանիների շրջանում երաժշտարվեստի նկատմամբ հետաքրքրության բարձրացում, հաջողության բանաձևի ձևավորում:

Ծրագրի մասնակիցների, ինչպես նաև ՀՀ մարզերի և Երևանի արվեստի ու երաժշտական դպրոցների, քոլեջների և այլ ուսումնական հաստատությունների շուրջ 90 լավագույն պատանի և երիտասարդ երաժիշտների համար պետական ֆինանսավորմամբ իրականացվում է նաև «Վարպետության դաս. մեկնարկ» կրթամշակութային ծրագիրը: Ծրագրում ներգրավված, հայ կատարողական արվեստում ծանրակշիռ փորձ ունեցող հայաստանյան 12 և արտերկրի 2 առաջատար մասնագետներ (դաշնամուր, ջութակ, թավջութակ մասնագիտություններ) իրականացնելու են վարպետության 14 դաս: Յուրաքանչյուր մասնագետ կդասավանդի 20 ժամ:
Վարպետության դասերը կեզրափակվեն ամփոփիչ (հաշվետու) համերգով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)