(Մաս 3)
Միջազգային համագործակցություն և թանգարանի 2022 թվականի կարևոր ծրագրերը
Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանի տնօրեն Անահիտ Միքայելյաի տեղեկացմամբ՝ միջազգային համագործակցության շրջանակում 2022 թվականի մարտի 22-ին թանգարանը Ֆրանսիայի Մոն դե Մարսան քաղաքում կբացի ժամանակավոր ցուցահանդես, որը կգործի մինչև հունիսի 19-ը:
«Ցուցադրությունը կիրականացվի Մոն դե Մարսանում անցկացվող «Երազ» փառատոնի շրջանակում: Կցուցադրվեն Փարաջանովի ստեղծագործությունները, ինչպես նաև Փարաջանովի «Բանտային» կամ «Էսքիզների» թեմաներով կներկայացնեմ զեկուցում: Ուրախ եմ, որ զեկուցման ընթացքում կարող եմ ներկայացնել ոչ միայն փարաջանովյան ստեղծագործությունները, այլև ներկայացնել Հայաստանը: Այնուհետև Մոնակոյում՝ Մոնտե Կառլոյում «Հայկական երաժշտության օրերի» շրջանակում կբացվի Փարաջանովի ստեղծագործությունների ցուցահանդես: Թանգարանը փարաջանովյան ստեղծագործությունների լուսանկարները տրամադրել է կազմակերպիչներին, որոնք էլ կտպեն այն և կցուցադրեն թվային ձևաչափով:
Միջազգային համագործակցության շրջանակում տարվա ընթացքում նախատեսում ենք նաև հանդիպում Մոսկվայի Ա. Ս. Պուշկինի անվան թանգարանի ղեկավարության հետ: Այս ուղղությամբ նախնական քննարկումներ արդեն ունեցել ենք: Զավեն Սարգսյանի ցանկությունն էր՝ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված ցուցահանդես բացել Պուշկինի թանգարանում»,- տեղեկացրել է Անահիտ Միքայելյանը և հավելել, որ թանգարանի էքսկուրսավար Լուսինե Գևորգյանը աշխատում է թեմաների մշակման ուղղությամբ՝ փարաջանովյան թեմաներով այն արվեստագետների հետ հարցազրույցների անցկացման համար, որոնք ապրում են աշխարհի տարբեր վայրերում և այս կամ այն կերպ առնչություն ունեն Փարաջանովի անվան հետ:
Խոսելով միջազգային համագործակցության այն ծրագրերի մասին, որոնք դեռևս գաղափարի մակարդակում են՝ թանգարանի տնօրենը կարևորել է Սալվադոր Դալիի և Պիկասոյի թանգարանների հետ համագործակցությունը, որը սկզբնական փուլում կլինի առցանց: Այս ձևաչափով գործակցության շրջանակում արդեն կնախանշվեն և կքննարկվեն համատեղ ծրագրերն ու միջոցառումները:
Արդի տեխնոլոգիաները՝ Փարաջանովի թանգարանում
Թանգարանի այն սրահում, որտեղ ցուցադրվում էին Փարաջանովի բանտային տարիների ստեղծագործությունները, 2022 թվականի հունվարի 9-ին՝ Փարաջանովի ծննդյան օրը, կայացել է «Փարաջանովը՝ տանը» վիդեոինստալացիայի շնորհանդեսը, որի հեղինակն է նիդեռլանդահայ կինոռեժիսոր, նկարիչ Դավիդ Բարոնյանը:
«Նախագիծը պետք է գործարկվեր դեռևս 2020 թվականին, և պայմանագիրը կնքվել էր թանգարանի հիմնադիր-տնօրեն Զավեն Սարգսյանի հետ: Սակայն համաճարակային իրավիճակով պայմանավորված՝ ծրագիրը կյանքի կոչվեց 2 տարի անց: Ծրագիրը 8 մասից բաղկացած վիդեոինստալացիա է, որի միջոցով «կենդանանում են» Փարաջանովի ստեղծագործությունները՝ նոր շունչ ու մոտեցում հաղորդելով Մաեստրոյի արվեստին»,- ներկայացրել է տնօրենը:
Հուշանվերային հավաքածուն համալրվում է
Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանի հուշանվերները բազմապիսի են: Այս տարի դրանք համալրվել են նոր տեսականիով։ Ստեղծվել են յուրօրինակ զարդեր Փարաջանովի արվեստով ոգեշնչվելու արդյունքում: Ձեռագործ այս զարդերը յուրօրինակ և հաճելի անակնկալ կլինեն փարաջանովյան արվեստը գնահատողների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ