ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ընդունել է Գիրք նվիրելու օրվա առթիվ կազմակերպված մրցույթի «օրվա հաղթողներին» (10 աշակերտ) և նրանց հանձնել շնորհակալագրեր ու խրախուսական նվերներ: Միջոցառմանը ներկա է եղել նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Մրցույթը փետրվարի 10-19-ը կազմակերպվել էր 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Նախարարության ֆեյսբուքյան հարթակում հրապարակվել են հայ և համաշխարհային գրականությունից հատվածներ, և աշակերտների խնդիրն էր որոշել՝ «Ո՞ր ստեղծագործությունից է մեջբերումը, և ո՞վ է հեղինակը» (օրական 1 հրապարակում):
Մրցույթի նպատակն էր բարձր դասարանների աշակերտների շրջանում խրախուսել ընթերցանությունը, հանրահռչակել հայ և համաշխարհային գրողներին, նրանց ստեղծագործությունները, հետաքրքրություն սերմանել գրքի ու գրականության նկատմամբ:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը շնորհավորել է աշակերտներին խորհրդանշական հաջողության կապակցությամբ՝ միաժամանակ ողջունելով բոլոր մասնակիցներին, որոնք նույնպես, թեև ցանկանում էին հաղթել, բայց չեն հասցրել առաջինը հատել գիծը:
«Մեր ապագան պետք է տեսնենք կրթության մեջ: Յուրաքանչյուր հաջողության սկզբնաղբյուրը կրթությունն է՝ ճիշտ մտածելակերպի ձևավորմամբ, որն էլ հզորության և անվտանգության հիմքն է»,- ասել է նախարարը:
Նախարարը հետաքրքրվել է՝ ինչ մասնագիտական կողմնորոշում ունեն աշակերտները, և վստահեցրել, որ պետությունն անում է ամենայն հնարավորը՝ կրթության որակը բարելավելու և սովորողներին աջակցելու համար:
Նշենք, որ մրցույթում աշակերտներն ապահովել են բարձր մասնակցայնություն. բոլոր 10 հրապարակումների մեկնաբանություններում գրվել է ավելի քան 5450 պատասխան:
Աշակերտներին ողջունել է նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով թեմայի նկատմամբ հետաքրքրության կարևորությունը. «Աշակերտների մասնակցության բարձր ցուցանիշը վկայում է, որ կարևորում եք ընթերցանությունը: Տեղեկատվական առատ հոսքի մեջ նկատելը և մրցույթով հետաքրքրվելն ուսուցչի աշխատանքի արդյունքն են: Այդ իսկ պատճառով առանձնակի շնորհակալություն եմ հայտնում մանկավարժներին, որոնք ձեր շրջանում գրքի նկատմամբ հետաքրքրություն են սերմանել»:
«Վստա՛հ եղեք, որ ըստ ԿԳՄՍ նախարարության որդեգրած սկզբունքի՝ ուսուցիչը պետք է լինի հասարակության մեջ ամենահարգված մարդու կարգավիճակում, ամենապատկառելի դերում»,- հավելել է նախարարը:
Աշակերտները շնորհակալություն են հայտնել նախաձեռնության համար, կարևորել նմանօրինակ մրցույթների նշանակությունն ընթերցանության խրախուսման, խթանման և առհասարակ ընթերցասերների գնահատման, նրանց ոգևորելու տեսանկյունից:
«Ամեն օր սպասում էի օրվա հրապարակմանը: Տեսնում էի, որ թեժ պայքար է ու այդ պայքարում ինքս ինձնից մեծ սպասելիքներ ունեի. շատ էի ուզում հաղթել»,- ասել է Երևանի թիվ 159 դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Անուշ Գասպարյանը:
Մրցույթի 2-րդ օրվա հաղթող, տասնյակի արական սեռի միակ ներկայացուցիչ Ադիբեկ Գևորգյանն էլ նշել է, որ նման միջոցառումները լավ խթան են վաղ տարիքից ընթերցանությամբ զբաղվելու և մրցույթներում հաղթանակի հնարավորությունները մեծացնելու համար:
Վերջին օրվա հաղթողը՝ Անուշ Առաքելյանը, ոգևորությամբ պատմել է, որ համառորեն պատասխանել է բոլոր հրապարակումներին՝ գործի դնելով թե՛ գիտելիքը, թե՛ հմտությունները:
«Հույսս չէի կորցնում, որ հաղթողներից մեկն էլ ես եմ լինելու: Վերջին օրվա ստեղծագործական հատվածը Հովհաննես Թումանյանի «Դեպի անհունը» պոեմից էր: Դասարանում ուսուցչի հետ կարդացել էինք, ու հատվածն ինձ ծանոթ էր: Շատ ուրախ եմ, որ հաղթողներից մեկն եմ»,- ասել է Անուշը՝ նշելով, որ թեև որոշել է դառնալ ծրագրավորող, բայց կարևորում է բազմակողմանի զարգացվածությունը և շատ է սիրում ընթերցել:
Հավելենք, որ առաջիկայում ևս ԿԳՄՍ նախարարությունը նախատեսում է կազմակերպել թեմատիկ մրցույթներ դպրոցական տարբեր տարիքային խմբերի համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ