ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ Արդարադատության նախարարությունն անցկացրել է Անչափահասների արդարադատության միջգերատեսչական խորհրդի նիստ` «Հանրապետական թիվ 1 հատուկ կրթահամալիրի (Վարդաշենի) վերակազմավորման հնարավոր ուղղությունները» թեմայով:
Նիստը նախագահել է Արդարադատության նախարարի տեղակալ Արփինե Սարգսյանը: Նիստին մասնակցել և բացման խոսքով հանդես է եկել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Արդարադատության նախարարի տեղակալ Արփինե Սարգսյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհակալություն հայտնել մասնակցության համար:
«Գործնական ուսումնասիրությունները թույլ են տալիս արձանագրել, որ հակասոցիալական վարք դրսևորող երեխաների համար հանրապետական մակարդակում ապակենտրոնացված քաղաքականություն է վարվում, այսինքն՝ ոլորտում չկա մեկ միասնական քաղաքականություն, հետևաբար չկա նաև անհրաժեշտ արդյունք»,- ասել է Ա. Սարգսյանը՝ հավելելով, որ այդ ոլորտում թե՛ ոստիկանությունը, թե՛ Հանրապետական թիվ 1 հատուկ կրթահամալիրը, թե՛ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունը և թե՛ շահագրգիռ այլ կառույցներ գործում են առանձին:
Ըստ Ա. Սարգսյանի՝ նոր մոտեցմամբ պատժողական մեթոդաբանությունից անցում է կատարվել վերականգնողական մեթոդաբանության:
Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել թեմայի քննարկման հնարավորության և ՄԱԿ-ի մանկական զարգացման հիմնադրամի գործընկերներին՝ համագործակցության համար:
«Այս ոլորտում ունենք տարիների քննարկման փորձ, բայց չունենք որևէ հանգուցալուծում: Ոլորտային վերլուծությունների տրամաբանության տեսանկյունից հասել ենք մի կետի, որը մեզ թույլ կտա անցնել համագործակցության և ծառայությունների նոր մոդելների՝ ի նպաստ մեր երեխաների շատ ավելի արդյունավետ վերասոցիալականացման և ինտեգրման հասարակության ներսում: Ներկայում մենք ԿԳՄՍՆ-ի կողմից նախաձեռնել ենք փոփոխությունների մի շղթա, որը ենթադրում է արագ որոշումներ, անցում դեպի վերակազմավորման և վերաձևավորման նոր փուլեր, որոնք պետք է թույլ տան Վարդաշենի հատուկ կրթահամալիրի օրինակով ձևավորել երեխաների հետ աշխատանքի մի նոր մոդել և սկսել համընդհանուր ներառման գործընթացում որակական նոր փուլ»,- ասել է Ժ. Անդրեասյանը:
Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցչի տեղակալ Սիլվիա Մեստրոնիի խոսքով՝ որդեգրած մոտեցումները պետք է լինեն երեխաների կոնկրետ կարիքներով պայմանավորված:
Ժաննա Անդրեասյանը մասնակիցներին ներկայացրել է ««Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխությունները և հատուկ դպրոցների՝ դրանցից բխող վերակազմավորման անհրաժեշտությունը» զեկույցը հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների կրթության դերի մասին:
Նիստի ավարտին մասնակիցների միջև տեղի է ունեցել միջգերատեսչական հարց ու պատասխան:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ