ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ Արդարադատության նախարարությունն անցկացրել է Անչափահասների արդարադատության միջգերատեսչական խորհրդի նիստ` «Հանրապետական թիվ 1 հատուկ կրթահամալիրի (Վարդաշենի) վերակազմավորման հնարավոր ուղղությունները» թեմայով:
Նիստը նախագահել է Արդարադատության նախարարի տեղակալ Արփինե Սարգսյանը: Նիստին մասնակցել և բացման խոսքով հանդես է եկել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Արդարադատության նախարարի տեղակալ Արփինե Սարգսյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհակալություն հայտնել մասնակցության համար:
«Գործնական ուսումնասիրությունները թույլ են տալիս արձանագրել, որ հակասոցիալական վարք դրսևորող երեխաների համար հանրապետական մակարդակում ապակենտրոնացված քաղաքականություն է վարվում, այսինքն՝ ոլորտում չկա մեկ միասնական քաղաքականություն, հետևաբար չկա նաև անհրաժեշտ արդյունք»,- ասել է Ա. Սարգսյանը՝ հավելելով, որ այդ ոլորտում թե՛ ոստիկանությունը, թե՛ Հանրապետական թիվ 1 հատուկ կրթահամալիրը, թե՛ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունը և թե՛ շահագրգիռ այլ կառույցներ գործում են առանձին:
Ըստ Ա. Սարգսյանի՝ նոր մոտեցմամբ պատժողական մեթոդաբանությունից անցում է կատարվել վերականգնողական մեթոդաբանության:
Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել թեմայի քննարկման հնարավորության և ՄԱԿ-ի մանկական զարգացման հիմնադրամի գործընկերներին՝ համագործակցության համար:
«Այս ոլորտում ունենք տարիների քննարկման փորձ, բայց չունենք որևէ հանգուցալուծում: Ոլորտային վերլուծությունների տրամաբանության տեսանկյունից հասել ենք մի կետի, որը մեզ թույլ կտա անցնել համագործակցության և ծառայությունների նոր մոդելների՝ ի նպաստ մեր երեխաների շատ ավելի արդյունավետ վերասոցիալականացման և ինտեգրման հասարակության ներսում: Ներկայում մենք ԿԳՄՍՆ-ի կողմից նախաձեռնել ենք փոփոխությունների մի շղթա, որը ենթադրում է արագ որոշումներ, անցում դեպի վերակազմավորման և վերաձևավորման նոր փուլեր, որոնք պետք է թույլ տան Վարդաշենի հատուկ կրթահամալիրի օրինակով ձևավորել երեխաների հետ աշխատանքի մի նոր մոդել և սկսել համընդհանուր ներառման գործընթացում որակական նոր փուլ»,- ասել է Ժ. Անդրեասյանը:
Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցչի տեղակալ Սիլվիա Մեստրոնիի խոսքով՝ որդեգրած մոտեցումները պետք է լինեն երեխաների կոնկրետ կարիքներով պայմանավորված:
Ժաննա Անդրեասյանը մասնակիցներին ներկայացրել է ««Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխությունները և հատուկ դպրոցների՝ դրանցից բխող վերակազմավորման անհրաժեշտությունը» զեկույցը հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների կրթության դերի մասին:
Նիստի ավարտին մասնակիցների միջև տեղի է ունեցել միջգերատեսչական հարց ու պատասխան:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ