ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խնդիրը՝ սովորեցնել ապրել տեղեկատվական աշխարհում

Մարտի 11, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը, ի թիվս այլ դպրոցների, ՎՎ Կապանի գրասենյակի բարի կամեցողությամբ ունեցավ Սմարթ ( SMART) գրատախտակ:

Ի՞նչ հնարավություններ է նախատեսում խելացի գրատախտակը:

Այսօր՝ մարտի 10-ին, դպրոցի 4-րդ «բ» դասարաի դասվար, փորձառու մանկավարժ Արևիկ Հայրապետյանը սաների հետ տվեց հարցի պատասխանը:

Ես և շրջակա աշխարհն առարկայից՝ «Հայսատանը մեր հայրենիքն է» թեմայի շրջանակում անցկացրեց ինտերակտիվ դաս, որը փոխգործակցություն էր ոչ միայն դասավանդողի և սովորողի միջև, այլև սովորողների միջև, ուսումնական նյութի և սովորողի միջև:

Ուսուցման գործընթացում տեխնոլոգիայի կիրառումը բարձրացրեց կրթության արդյունավետությունը և որակը, ապահովեց ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության շարժառիթներ, նպաստեց միջառարկայական կապերի ամրապնդմանը՝ առարկայական ծրագրերի ինտեգրման եղանակով:

Այսուհանդերձ՝ ուսուցչուհու և սաների խմբային ու անհատական աշխատանքը փայլեց ստեղծագործ յուրացումով՝ ապահովելով բազային հմտությունների, կարողությունների զարգացում, այն է՝ մտածել, պրպտել, ոչ ստանդարտ լուծումներ գտնել, ինքնուրույն կողմնորոշվել, հետազոտել և այլն:

Դասի ընթացքում երեխաները փորձեցին մատուցումների միջոցով վերարտադրել դասը, հեռացնել առաջացած խնդիրները, վիզուալ պատկերացումից անցում կատարել որոնողական գործունեությանը:

Աշխատանքը դասի ժամանակ դարձավ կենդանի գործողություններ, որը մեծ հետաքրքրություն և աշխուժություն առաջադրեց, տեսնել ընդունել, վերարտադրել, խաղալ նաև այն ժամանակ, երբ գրում- կարդում ես՝ ահա նպատակ, որ իրականացվեց խելացի գրատախտակի օգնությամբ

- Սկզբում մտավախություն ունեի,-ասաց ուսուցչուհին,- հետո հասկացա, որ երեխաները քաջալերեցին:

Տնօրենի ուսումնական աշխատանքների գծով տեղակալ Ալինա Մկրտչյանը հանգամանալից վերլուծեց դասը, բարձր գնահատական տվեց կատարված աշխատանքին ու երեխանաերի ցուցաբերած գիտելիքին: Նրա բնորոշմամբ՝ յուրօրինակ դասը դիտվեց որպես մունետիկ իր տեսակի մեջ՝ դպրոցում կազմակերպված բաց դասերի ձևաչափում:

Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը հանգամանալից վերլուծեց կատարված աշխատանքը՝ շեշտադրում անելով արդի ժամանակն ու նոր պահանջները:

- Նոր դարաշրջանում կրթությունը ձեռք է բերում կիրառական նշանակություն, ուստի և մեծանում է շարունակական կրթության դերն ու անհրաժեշտությունն անհատի կյանքում:

Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների զարգացման տեմպը, ժամանակակից մեթոդները պարտադրում են ուսուցման գործընթացում կիրառել այնպիսի տեխնոլոգիաներ, որոնք ապահովում են ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության շարժառիթներ, ուստի հորդորում եմ բոլոր ուսուցիչներին էլեկտրոնային ինտերակտիվ մեթոդներով բարելավել ուսուցման աշխատանքները՝ հեշտացնելով նորի յուրացումը:

Դասին ներկա էին գործընկերներ, ծնողներ:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…