Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը, ի թիվս այլ դպրոցների, ՎՎ Կապանի գրասենյակի բարի կամեցողությամբ ունեցավ Սմարթ ( SMART) գրատախտակ:
Ի՞նչ հնարավություններ է նախատեսում խելացի գրատախտակը:
Այսօր՝ մարտի 10-ին, դպրոցի 4-րդ «բ» դասարաի դասվար, փորձառու մանկավարժ Արևիկ Հայրապետյանը սաների հետ տվեց հարցի պատասխանը:
Ես և շրջակա աշխարհն առարկայից՝ «Հայսատանը մեր հայրենիքն է» թեմայի շրջանակում անցկացրեց ինտերակտիվ դաս, որը փոխգործակցություն էր ոչ միայն դասավանդողի և սովորողի միջև, այլև սովորողների միջև, ուսումնական նյութի և սովորողի միջև:
Ուսուցման գործընթացում տեխնոլոգիայի կիրառումը բարձրացրեց կրթության արդյունավետությունը և որակը, ապահովեց ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության շարժառիթներ, նպաստեց միջառարկայական կապերի ամրապնդմանը՝ առարկայական ծրագրերի ինտեգրման եղանակով:
Այսուհանդերձ՝ ուսուցչուհու և սաների խմբային ու անհատական աշխատանքը փայլեց ստեղծագործ յուրացումով՝ ապահովելով բազային հմտությունների, կարողությունների զարգացում, այն է՝ մտածել, պրպտել, ոչ ստանդարտ լուծումներ գտնել, ինքնուրույն կողմնորոշվել, հետազոտել և այլն:
Դասի ընթացքում երեխաները փորձեցին մատուցումների միջոցով վերարտադրել դասը, հեռացնել առաջացած խնդիրները, վիզուալ պատկերացումից անցում կատարել որոնողական գործունեությանը:
Աշխատանքը դասի ժամանակ դարձավ կենդանի գործողություններ, որը մեծ հետաքրքրություն և աշխուժություն առաջադրեց, տեսնել ընդունել, վերարտադրել, խաղալ նաև այն ժամանակ, երբ գրում- կարդում ես՝ ահա նպատակ, որ իրականացվեց խելացի գրատախտակի օգնությամբ
- Սկզբում մտավախություն ունեի,-ասաց ուսուցչուհին,- հետո հասկացա, որ երեխաները քաջալերեցին:
Տնօրենի ուսումնական աշխատանքների գծով տեղակալ Ալինա Մկրտչյանը հանգամանալից վերլուծեց դասը, բարձր գնահատական տվեց կատարված աշխատանքին ու երեխանաերի ցուցաբերած գիտելիքին: Նրա բնորոշմամբ՝ յուրօրինակ դասը դիտվեց որպես մունետիկ իր տեսակի մեջ՝ դպրոցում կազմակերպված բաց դասերի ձևաչափում:
Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը հանգամանալից վերլուծեց կատարված աշխատանքը՝ շեշտադրում անելով արդի ժամանակն ու նոր պահանջները:
- Նոր դարաշրջանում կրթությունը ձեռք է բերում կիրառական նշանակություն, ուստի և մեծանում է շարունակական կրթության դերն ու անհրաժեշտությունն անհատի կյանքում:
Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների զարգացման տեմպը, ժամանակակից մեթոդները պարտադրում են ուսուցման գործընթացում կիրառել այնպիսի տեխնոլոգիաներ, որոնք ապահովում են ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության շարժառիթներ, ուստի հորդորում եմ բոլոր ուսուցիչներին էլեկտրոնային ինտերակտիվ մեթոդներով բարելավել ուսուցման աշխատանքները՝ հեշտացնելով նորի յուրացումը:
Դասին ներկա էին գործընկերներ, ծնողներ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ