Կրթության համաշխարհային գործընկերության (ԿՀԳ) հիմնադրամի տրամադրած կրթության ոլորտային ծրագրի մշակման դրամաշնորհի շրջանակում իրականացվել են ուսումնասիրություններ Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցչության և Ասիական զարգացման բանկի գործընկերությամբ: ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ն իրականացրել է հետազոտական 6 խմբերի հավաքագրում, իսկ Ասիական զարգացման բանկը ծառայել է որպես համակարգող գործակալություն և իրականացրել է տեղական կրթական խմբի համակարգում, որը բաղկացած է շուրջ 40 մարմիններից: Այդ խմբերից երկուսն այսօր մեկնարկած քննարկումների ընթացքում ներկայացրել են իրենց ուսումնասիրությունները:
Հանդիպմանը մասնակցել և ներկաներին ողջունել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նա նշել է, որ ԿՀԳ-ի տրամադրած դրամաշնորհն ուղղված է մեծապես աջակցելու հանրակրթության ոլորտում փաստահեն քաղաքականության մշակմանը:
«Ցանկացած ոլորտի քաղաքականության մշակման և դրա իրականացման հարցում տվյալների դերն անգնահատելի է. մենք ամեն օր բախվում ենք մի իրավիճակի, երբ ոչ բավարար վերլուծությունը և տվյալները մեզ ընդամենը հնարավորություն են տալիս մոտավոր որոշումներ կայացնելու: Հետևաբար մենք պետք է իրապես գիտակցենք, որ հետազոտահեն և փաստահեն քաղաքականություն ունենալու, վերլուծություններին և տվյալներին ժամանակ տրամադրելու արդյունքում մենք ունենալու ենք որակյալ որոշումներ և արդյունքներ: Նախաձեռնության շրջանակում կարողացել ենք ներառել հանրակրթության ոլորտի ամենահիմնական խնդիրները՝ բոլոր ուղղություններով, և իրականացված բոլոր հետազոտությունները մեզ համար ծառայելու են որպես լավ հիմք՝ հետագա որոշումների կայացման և համապատասխան քաղաքականության իրականացման համար»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է, որ ուսումնասիրության արդյունքները հրապարակվում են այն փուլում, երբ քննարկվում են «Կրթության՝ մինչև 2030 թվականը կրթության զարգացման պետական ծրագիրը» և գործողությունների պլանը: Նա փաստել է, որ այդ արդյունքները մեծապես փոխկապակցված են ռազմավարական այն շեշտադրումների և ուղղությունների հետ, որոնք զուգահեռ ընթանում են վերոնշյալ փաստաթղթերի մշակման գործընթացում:
«Կարևորում եմ նաև այն փաստը, որ այս գործընկերությունը նախաձեռնել ենք մի փուլում, երբ ձևավորվում էր Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնը: Մեր նպատակն է, որպեսզի կարողանանք այս նախաձեռնության միջոցով զարգացնել հետազոտական կարողությունները և գործընկերությունը ԿԶՆԱԿ-ի հետ և այդ համատեղ աշխատանքն օգտագործել ի նպաստ ինստիտուցիոնալ կարողությունների զարգացման»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հանդիպման մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք:
Ներկաներին ողջունել են նաև Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցչի տեղակալ Սիլվիա Մեստրոնին և Ասիական զարգացման բանկի ծրագրի ղեկավար Գոհար Մուսայելյանը:
Բացման խոսքերից հետո ներկայացվել են «Նախադպրոցական կրթության համապարփակ ոլորտային վերլուծություն» և «Հայաստանում ուսուցիչների կառավարման համակարգի վերլուծություն» թեմաներով ուսումնասիրությունների արդյունքները, որի շրջանակում տեղի են ունեցել խմբային աշխատանքներ:
Քննարկումները կշարունակվեն վաղը՝ մարտի 12-ին, որի ընթացքում կներկայացվեն նաև մյուս երկու՝ «Հավասարության և արդարություն վրա հիմնված դասարանային գնահատման պրակտիկայի վերլուծություն՝ աշակերտների ուսուցման վերջնարդյունքների բարելավման համար` քաղաքական առաջարկություններ նախաձեռնելու նպատակով» և «Հայաստանում ուսուցման գնահատման համակարգի վերլուծություն» թեմաներով ուսումնասիրությունների արդյունքները: Քննարկման մասնակիցներից ստացված առաջարկությունների հիման վրա դրանք կամբողջացվեն և ավարտին կհասցվեն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ