ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդական աշխատանքը՝ ի նպաստ երիտասարդների ներուժի բացահայտման

Մարտի 15, 2022

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել «Սոցիալական աշխատանք» և «Մանկավարժություն» մասնագիտություններ ունեցող բուհերի ներկայացուցիչների հետ:

Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը:

Հանդիպման նպատակն օրակարգային մի շարք հարցերի քննարկումն էր՝ «Երիտասարդական աշխատանք», ««Երիտասարդական աշխատող» հասկացությունների ընկալումները ակադեմիական միջավայրում», ««Երիտասարդական աշխատանքը»՝ որպես առանձին մասնագիտություն/մասնագիտացում կրթական ծրագրի ներդրման հնարավորությունները», ««Սոցիալական աշխատանք», «Երիտասարդական աշխատանք» հասկացությունների փոխկապակցվածությունը»:

Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել ներկաներին քննարկմանը մասնակցելու համար: Անդրադառնալով օրակարգի առաջին հարցին՝ Ա. Մարտիրոսյանն ընդգծել է «Երիտասարդական աշխատանք», «Երիտասարդական աշխատող» հասկացությունների սահմանման և ընկալման կարևորությունը՝ թիրախները ճիշտ մատնանշելու տեսանկյունից:

«Վերջին երեք տասնամյակների ընթացքում աշխարհի տարբեր երկրներում հասարակական և համայնքային կյանքի բարելավման հարցերում կարևոր գործոն է դարձել երիտասարդական աշխատանքը: Երիտասարդական աշխատանքն իր բնույթով երիտասարդների ներուժի բացահայտմանը, իրացմանը, հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներում և մակարդակներում կայացվող որոշումներին ակտիվ մասնակցությանը և ներառմանը միտված սոցիալական գործունեություն է»,- ասել է Գոհար Մամիկոնյանը:

Հայաստանյան բուհերում «Երտասարդական աշխատանքը»՝ որպես մասնագիտություն, բացակայում է, կրթական ծրագիր չկա: Միայն ԵՊՀ-ում և ՇՊՀ-ում գործում է առարկայական ծրագիր:

Գոհար Մամիկոնյանի խոսքով՝ մինչև 2026 թ. նախատեսվում է պետական աջակցությամբ ունենալ երիտասարդական 26 կենտրոն, որոնք որոշակիորեն կուղղորդեն երիտասարդներին ինքնորոշվելու հարցում և կլինեն նրանց ռեսուրսի օգտագործման հարթակ:

«Երիտասարդական աշխատանք» կրթական ծրագրի ներդրման համատեքստում կողմերը կարևորել են արդեն իսկ ձևավորված փորձն ակադեմիական միջավայր բերելու հանգամանքը, խոցելի երիտասարդներին, նրանց զարգացումն ընդհանրապես առանցքում ունենալը:

Քննարկվել են որոշակի խնդիրներ ունեցող երիտասարդների հետ աշխատելու և երիտասարդներին խնդիրների լուծման գործընթացում ներգրավելու ուղղությունները: Ներկաները մատնանշել են նաև այն փաստը, որ հաճախակի փոփոխվող մարտահրավերների առկայությամբ գուցե նպատակահարմար է կարճաժամկետ ծրագրերի, վերապատրաստումների միջոցով պատրաստել երիտասարդական աշխատողների:

Քննարկման մասնակիցները տարորոշել են սոցիալական աշխատողի և երիտասարդական աշխատողի դերը համայնքի զարգացման, հասարակության կայացման գործում: Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել քննարկված հարցերի մասին իրազեկելու նաև բուհերին և բարձրաձայնելու հնչեցրած խնդիրների արդիականությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…