ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են հայ-բրիտանական համագործակցության հարցերը

Մարտի 18, 2022

ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջոն Գալլագերին: Հանդիպմանը մասնակցել են նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը:

Վահրամ Դումանյանը կարևորել է սերտ համագործակցությունը դեսպանության և Բրիտանական խորհրդի հետ՝ ԿԳՄՍ ոլորտներում իրականացվող համատեղ ծրագրերի իրականացման տեսանկյունից: Նախարարը գոհունակություն է հայտնել ՀՀ մարզերում «Անգլերենի ակումբներ» ծրագրի իրագործման կապակցությամբ, որն ուղղված է նաև հանրակրթական դպրոցներում անգլերեն դասավանդող ուսուցիչների կարողությունների հզորացմանը: Վահրամ Դումանյանը հույս է հայտնել, որ ավարտին մոտեցող ծրագրի ֆինանսավորումը կշարունակվի, և ծրագիրն առավել կընդլայնվի:

Նախարարն անդրադարձել է նաև հնարավոր համագործակցությանը՝ ուղղված հատկապես բժշկական մասնագիտությունների գծով ՀՀ բուհերում օտար լեզվով դասավանդման որակի բարձրացման և դասախոսների՝ անգլերենի վերապատրաստման ուղղությամբ:

Վահրամ Դումանյանն ընդունել է մայիսի 22-25-ը Լոնդոնում կայանալիք Կրթության համաշխարհային համաժողովին ՀՀ պատվիրակության մասնակցության հրավերը և շնորհակալություն հայտնել Բրիտանական խորհրդին՝ համագործակցության և այցին աջակցություն ցուցաբերելու պատրաստակամության համար:

Դեսպան Ջոն Գալլագերն իր հերթին նշել է, որ երկու երկրների միջև կրթության և մշակույթի ոլորտներում համագործակցությունը կարևոր ուղղություններից մեկն է: Նա փաստել է, որ վերջերս եղել է Արարատի մարզի դպրոցներից մեկում, որտեղ իրականացվում է «Անգլերենի ակումբներ» ծրագիրը և տպավորվել դրա ընթացքից: Դեսպանը հույս է հայտնել, որ ծրագրի փորձառությունը դրական ազդեցություն կունենա և կօգտագործվի ողջ հանրակրթական համակարգում: Նա վստահեցրել է, որ Կրթության համաշխարհային համաժողովին ՀՀ պատվիրակության մասնակցությունն օգտակար կլինի տարբեր կառույցների ներկայացուցիչների և անձանց հետ հանդիպման, ինչպես նաև Հայաստանի կրթության ոլորտի զարգացման և փորձի փոխանակման առումով:

Հանդիպման ընթացքում առաջարկվել է դիտարկել համագործակցության հնարավորությունները մի շարք ուղղություններով, մասնավորապես՝ մշակութային և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների գործունեության համար սահմանվող կատարողականի արդյունքային ցուցիչների (KPI) բրիտանական կրթական համակարգի լավագույն փորձի ներկայացման և մի շարք մշակութային ծրագրերի իրագործման տեսանկյունից:

Նշվել է, որ Բրիտանական խորհուրդը սերտ համագործակցում է նախարարության հետ մի շարք ծրագրերի ուղղությամբ. խորհուրդը մշակել է անգլերենի ուսուցիչների վերապատրաստման համակարգ, ինչպես նաև իրականացրել է շուրջ 700 ուսուցչի վերապատրաստում (այս տարի նախատեսվում է վերապատրաստել ևս 1000-1500 անգլերենի ուսուցիչ): Անդրադարձ է եղել նաև մշակույթի ոլորտում մարզային կառույցների հետ համագործակցությանը, որն ուղղված է մշակույթի ոլորտի և ձեռնարկատիրական հմտությունների զարգացմանը:

Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են նաև ՀՀ մշակույթի ռազմավարության մշակման աշխատանքներին Բրիտանական խորհրդի աջակցության, մշակույթի ոլորտում կառավարչական փորձի փոխանակման, ուսանողների անգլերենի իմացության կատարելագործման, ինչպես նաև ասպիրանտուրա ընդունվելու նպատակով TOEFL և IELTS թեստ հանձնելու վերաբերյալ հարցերը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…