ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Հայագիտությունը՝ լեզուների և մշակույթների համատեքստում» խորագրով գիտաժողով՝ ՄՊԼՀ-ում

Մարտի 21, 2022
Մշակութային լուրեր

Մոսկվայի պետական լեզվաբանական համալսարանում տեղի է ունեցել «Հայագիտությունը՝ լեզուների և մշակույթների համատեքստում» խորագրով գիտաժողովը, որը նվիրված էր բուհի՝ ԱՊՀ մասնակից-պետությունների լեզուների և մշակույթների բազային կազմակերպության «Հայերենի և հայ մշակույթի կենտրոնի» հիմնադրման 20-ամյակին:

Հիբրիդ ձևաչափով կայացած հայագիտական գիտաժողովն առաջին անգամ էր անցկացվում Մոսկվայի պետական լեզվաբանական համալսարանում: Միջազգային կազմկոմիտեի կազմում էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՄՊԼ համալսարանի ռեկտոր Իրինա Կրաևվան, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի ռեկտոր Կարինե Հարությունյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության սփյուռքի հետ կապերի բաժնի գլխավոր մասնագետ Թամարա Զալինյանը և ՄՊԼ համալսարանի միջազգային համագործակցության նախագծային գրասենյակի տնօրեն Օ. Եգորովան:

Գիտաժողովի բացմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության սփյուռքի հետ կապերի բաժնի գլխավոր մասնագետ Թ. Զալինյանը, ՄՊԼ համալսարանի միջազգային համագործակցության նախագծային գրասենյակի տնօրեն Օ. Եգորովան, ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանորդ Արսեն Առաքելյանը և Համահայկական համաշխարհային կոնգրեսի նախագահ, Ռուսաստանի հայերի միության նախագահ Արա Աբրահամյանը:

Համաժողովի բացմանը Թամարա Զալինյանը ներկաներին է փոխանցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի շնորհավորական խոսքը, ինչպես նաև ներկայացրել «Լեզուների դասավանդումը՝ արդի արտաքին քաղաքականության համատեքստում» զեկույցը: Գիտաժողովին ելույթ են ունեցել 20-ից ավելի զեկուցողներ Ռուսաստանից, Հայաստանից, Նիդեռլանդներից, Իտալիայից, ինչպես նաև կենտրոնի թարգմանչական բաժնի ուսանողներ և ասպիրանտներ:

Թամարա Զալինյանը ԿԳՄՍ նախարարության շնորհակալագիր է հանձնել կենտրոնի ղեկավար, բանասիրական գիտությունների թեկնածու Արմինե Մարտիրոսյանին, որը գործուղվել էր Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանից: Գիտաժողովի ընթացքում համալսարանի ղեկավարությունը քննարկել է հայագիտական գիտաժողովներն ամենամյա դարձնելու հնարավորությունը:

Նշենք, որ 2001 թվականին բացված կենտրոնը լուրջ դեր է կատարում Ռուսաստանի Դաշնությունում հայերենի դասավանդման և հայ մշակույթի հանրահռչակման գործում: Համալսարանի կողմից տրվող դիպլոմի հավելվածում նշվում է հայերենը՝ որպես ուսումնասիրած առարկա, իսկ մասնագիտական շփման պրակտիկում (ՄՇՊ) անցածներին տրվում է երկրորդ դիպլոմ, որում, որպես որակավորում, նշված է՝ «լրագրող՝ հայերենի իմացությամբ»: Կենտրոնին և գործող մասնագետին իրավունք է վերապահված ղեկավարելու մագիստրոսական և թեկնածուական թեզեր, ինչպես նաև իրականացնելու վերապատրաստումներ, որոնք շատ կարևոր են Ռուսաստանի Դաշնության պետական ուսումնական հաստատություններում հայերենի կարգավիճակն ամրագրելու տեսակետից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)