ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկում. և՛ պետական, և՛ ոչ պետական բուհերը պետք է գտնվեն նույն մրցակցային դաշտում

Մարտի 23, 2022

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել ոչ պետական բուհերի ուսումնական մասի պատասխանատուների հետ: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության աշխատակիցները:

Հանդիպման օրակարգում ներառված էին բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների լիցենզավորման և հավատարմագրման, բուհերի կազմակերպաիրավական ձևի, ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և այլ խնդիրների վերաբերյալ հարցեր:

Ողջունելով քննարկման մասնակիցներին՝ փոխնախարար Կարեն Թռչունյանը նշել է, որ հանդիպման նպատակը «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի» նախագծի հիմնական ուղղությունների հստակեցումն է, խնդիրների վերհանումն ու հնարավոր լուծումների առաջարկը: Նա փաստել է, որ կրթության զարգացման ռազմավարության մեջ հստակ շեշտադրված է՝ և՛ պետական, և՛ ոչ պետական բուհերը պետք է գտնվեն նույն մրցակցային դաշտում և որևէ առավելություն չունենան մեկը մյուսի նկատմամբ: Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ պետությունը պետք է տարանջատում չմտցնի այդ հարցում և որակյալ կրթության տրամադրման համար պետք է մշակի որոշակի չափանիշներ:

Նա նշել է, որ «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի» նախագծի ընդունումից հետո նախատեսվում են համակարգային փոփոխություններ, և դրանցից բխող որոշակի գործառույթներ կան, որոնք պետք է իրականացնել՝ նախապես հասկանալով ռիսկերն ու հնարավորությունները: Մասնավորապես, անդրադառնալով բուհերի ուսումնական լրիվ կամ մասնակի բեռնվածությամբ համակարգի ներդրման հարցին՝ Կարեն Թռչունյանը բուհերի ներկայացուցիչներին առաջարկել է ներկայացնել իրենց մոտեցումները՝ մատնանշելով, թե տվյալ համակարգի ներդրումը յուրաքանչյուր բուհի համար որքանով է հնարավոր: Նա նշել է, որ վերոնշյալ համակարգը ենթադրում է ոչ միայն սովորողների համար իրենց ցանկությամբ ուսումնառության ժամկետի երկարաձգում, այլև դասախոսների համար նոր մոտեցմամբ վճարման համակարգի ներդրում, ինչի արդյունքում փոփոխության կենթարկվի բուհական ողջ ոլորտը:

Կարեն Թռչունյանը կարևորել է, որ նախօրոք քննարկվեն բուհերի լիցենզավորման և օրենքի նախագծի ընդունումից հետո այլևս պարտադիր դարձող ինստիտուցիոնալ և ծրագրային հավատարմագրման հետ կապված հարցերը: Նա շեշտել է, որ սահմանելով համապատասխան որակական չափանիշներ՝ լիցենզավորման և հավատարմագրման գործիքի միջոցով պետությունը նպատակ ունի ապահովելու որակյալ կրթություն: Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև բուհերի իրավակազմակերպական ձևի խնդրին՝ այս հարցում ակնկալելով ներկաների տեսակետները:

Փոխնախարարը նաև հետաքրքրվել է՝ արդյոք որևէ բուհ գրանցված է վարկանիշավորման միջազգային որևէ աղյուսակում, որը, ըստ Կարեն Թռչունյանի, շատ լավ գործիք է բուհերի համար՝ հասկանալու՝ ինչ խնդիրներ և առավելություններ ունեն առավել որակյալ կրթություն ապահովելու համար:

Հանդիպման ընթացքում ծավալվել է բուռն քննարկում, որի ընթացքում բուհերի ներկայացուցիչները հանդես են եկել համապատասխան առաջարկություններով և դիտարկումներով: Նրանք մի շարք հարցեր են ուղղել բարձրագույն կրթության ոլորտի պատասխանատուներին, որոնց վերաբերյալ ստացել են հանգամանալից պարզաբանումներ:

Քննարկման ավարտին ներկաները փաստել են, որ նմանօրինակ հանդիպումները պետք է դարձնել պարբերական՝ կրթության շահառուների խնդիրները լսելու, դրանք քննարկելու և հնարավոր լուծումներ գտնելու նպատակով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…