Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Կարեն Թռչունյանը հանդիպել են Հայաստանի Հանրապետությունում ֆրանկոֆոն դեսպանների հետ: Հանդիպմանը մասնակցել են 13 երկրների դեսպաններ և գործերի ժամանակավոր հավատարմատարներ:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել Ֆրանսիայի և Լիբանանի դեսպաններին՝ հանդիպման նախաձեռնության համար: Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է հանդիպման մասնակիցներին՝ մարտի 20-ին նշվող Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա, ինչպես նաև Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպությանը Հայաստանի անդամակցության 10-ամյակի կապակցությամբ:
Նա հայտնել է, որ ինչպես նախորդ տարիներին, այս տարի ևս ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում, բուհերում, երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ու գրադարաններում կկազմակերպվեն ֆրանկոֆոնիային նվիրված միջոցառումներ: Ըստ փոխնախարարի՝ ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակի շրջանակում ամենանշանակալի միջոցառումն ապրիլի 21-ին և 22-ին Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կայանալիք կանադացի հանրահայտ երգիչ Գառուի համերգն է:
Արթուր Մարտիրոսյանը վերահաստատել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը, հավատարիմ մնալով ֆրանկոֆոնիայի հիմնական առաքելությանը, մշտապես ջանքեր է գործադրում այդ առաքելության, այն է՝ ժողովրդավարության և մարդու իրավունքների պաշտպանության, ֆրանսերենի և մշակութային ու լեզվաբանական բազմազանության խթանման ուղղությամբ:
«Ուրախ ենք ֆրանկոֆոն միջազգային հանրության մասը կազմելու համար. ֆրանկոֆոնիան մեզ համար ոչ միայն առանձին ուղղություն է, այլև հնարավորություն՝ կրթության և մշակույթի ոլորտների զարգացման նպատակով նոր ռեսուրսներ ներգրավելու և իրականացվող բարեփոխումներն արագացնելու առումով: Մենք առաջիկայում նախատեսում ենք ֆրանկոֆոն ծրագրերի համակարգման որոշակի ձևաչափ մշակել՝ դրանք առավել համադրելի դարձնելու նպատակով»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ կարևորելով յուրաքանչյուր դեպանության դերը ֆրանկոֆոնիայի շարժման մեջ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը վերահաստատել է, որ նախարարությունն անելու է հնարավորը՝ ուղղված կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում համագործակցության զարգացմանը, ինչպես նաև ֆրանկոֆոն օրակարգի ընդլայնմանն ու հարստացմանը:
Ֆրանկոֆոն դեսպանների խումբը գլխավորող ՀՀ-ում Լիբանանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Մայա Դաղերը տեղեկացրել է, որ խումբը ձևավորվել է 2018 թվականին՝ Ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովի նախապատրաստական աշխատանքների ժամանակ: Նա շեշտել է, որ Ֆրանկոֆոնիայի շարժման արժեքները կիսող երկրների մաս է կազմում նաև Հայաստանը, և խումբը պատրաստ է աջակցելու մեր երկրին՝ ընդլայնելու արդյունավետ համագործակցությունը:
ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոն իր հերթին նշել է, որ այս տարի շատ հարուստ և խիտ ծրագիր է նախատեսված ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակի շրջանակում: Նրա խոսքով՝ նախատեսվում է ֆրանկոֆոնիային վերաբերող ճանապարհային քարտեզ մշակել, որում կներառվեն ՀՀ կրթական համակարգում ֆրանսերենի ուսուցման խթանման և ֆրանկոֆոնիայի արժեքների ամրապնդման հարցեր:
Հանդիպմանը ներկա դեսպանները և գործերի ժամանակավոր հավատարմատարները ներկայացրել են իրենց առաջարկները՝ ԿԳՄՍ ոլորտներում համագործակցության ընդլայնման և նոր ծրագրեր նախանշելու ուղղությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ