ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է Վաղարշապատ համայնքի երիտասարդների, ինչպես նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և «Հայ միասնության խաչ» բարեգործական մշակութային ՀԿ-ի համագործակցությամբ իրականացված «Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի մասնակիցների հետ։
Հանդիպումը կայացել է «Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի շրջանակում հիմնված երիտասարդական մշակութային կենտրոնում:
«Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի ղեկավար Արթուր Հովհաննիսյանը հակիրճ հաշվետվություն է ներկայացրել կատարված աշխատանքների և ծրագրի արդյունքների վերաբերյալ։
«Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագիրն իրականություն է դարձել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության՝ «ՀՀ մարզերում երիտասարդների ինքնազարգացման, սոցիալական ձեռներեցության, մշակութային-ժամանցային միջավայրի ապահովման, նորարարական կենտրոնների ձևավորման նախագծեր և միջոցառումներ» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում։ Ծրագրում ներառված մարքեթինգի, վաճառքի, անձի բրենդավորման, սոցիալական ձեռնարկատիրության և հայ մշակույթի վերաբերյալ եռամսյա անվճար դասընթացներին մասնակցել է 16-30 տարեկան 27 երիտասարդ։ Արդյունքները ներկայացնելիս ծրագրի ղեկավարը հատկանշական է համարել այն փաստը, որ դասընթացների ընթացքում մասնակից երիտասարդները բազմաթիվ բիզնես-գաղափարներ են առաջադրել, որոնցից շատերն արդեն իսկ կյանքի են կոչվել և հաջողությամբ գործում են։
Ողջունելով ներկաներին՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հետաքրքրվել է, թե ներկաներից քանիսն են տեղյակ և հետևում ՀՀ կառավարության 2021-2026 թթ. գործունեության միջոցառումների ծրագրին, մասնավորապես՝ երիտասարդությանը վերաբերող միջոցառումներին, թե որքանով են իրազեկված տեղական և ազգային մակարդակում երիտասարդական հիմնախնդիրներից և դրանց լուծմանն ուղղված գործողություններից։
Խոսելով երիտասարդական պետական քաղաքականությունից՝ փոխնախարարը նշել է, որ այն առաջին հերթին միտված է յուրաքանչյուր երիտասարդի ներուժի բացահայտմանն ու իրացմանը, հնարավորությունների ու կարողունակությունների զարգացմանը, երիտասարդության ինքնահաստատման և ինքնադրսևորման համար նպաստավոր միջավայրի ձևավորմանը և այլն։
«Կյանքում և աշխատանքային միջավայրում կայացած, մրցունակ, հաջողակ և երջանիկ երիտասարդը անտարբեր չի կարող լինել հանրային կյանքի տարատեսակ խնդիրների նկատմամբ և արդյունավետ մասնակցություն կունենա իր համայնքի, մարզի, ի վերջո, պետության զարգացման գործում՝ արժանավայել քաղաքացիական պատասխանատու վարք դրսևորելով և իր ուժերը ծառայեցնելով հանրությանը հուզող խնդիրների լուծմանը։ Միաժամանակ կոչ եմ անում բոլորիդ հետևողական և նախանձախնդիր լինելու մասնագիտական և անձնային աճի առումով, մասնակցելու համայնքային որոշումների կայացմանը, հանձնառու լինելու մեր երկրի բարեկեցիկ ապագայի կերտման հարցում և պարզապես լինելու այն երիտասարդը, որն ի վիճակի է ըստ անհրաժեշտության փոխել իր կյանքն ու իրեն շրջապատող աշխարհը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը։
Այնուհետև փոխնախարարը և հանդիպմանը ներկա գտնվող՝ Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության գլխավոր մասնագետ Վերոնիկա Խորասանյանը ներկայացրել են երիտասարդության ոլորտում 2022 թվականի ընթացիկ և սպասվող միջոցառումները, ՀՀ կառավարության վերոնշյալ ծրագրով սահմանված նպատակների լուծմանն ուղղված դրամաշնորհային մրցույթները, միջազգային մրցույթների, արտերկրում ուսուցման մասին որոշ տեղեկություններ՝ հորդորելով ներկաներին լինել ակտիվ, իրազեկված և պահանջատեր։
Հանդիպման ընթացքում երիտասարդները մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանին և ստացել սպառիչ պատասխաններ:
Հանդիպման ավարտին ՀՀ ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները հավաստիացրել են, որ նախարարությունն ու ոլորտը համակարգող վարչությունը միշտ պատրաստ են արձագանքելու նմանօրինակ ձևաչափով հանդիպումներին՝ երիտասարդների հետ քննարկմամբ և նրանց իսկ ակտիվ մասնակցությամբ բարելավելու և առավել թիրախային ու նպատակային դարձնելու երիտասարդական պետական ծրագրերն ու միջոցառումները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ