Շիրակի մարզ կատարած այցի ընթացքում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է նաև մի շարք ուսումնական հաստատություններ։
Նա եղել է Մարալիկի արհեստագործական պետական ուսումնարանում, շրջել լսարաններով և ծանոթացել ուսումնարանի ենթակառուցվածքներին։ Ժաննա Անդրեասյանը որպես առաջնային խնդիր կարևորել է ուսանողների թվի ավելացումը՝ նկատելով, որ հաստատությունն ունի մարզի համար պահանջարկ ունեցող մասնագիտություններ։ Նա տնօրենին և կարիերայի կենտրոնի պատասխանատուին խնդրել է ներկայացնել այն բոլոր քայլերը, որոնք ուղղված են ավելի մեծ թվով սովորողների ներգրավմանը։ Ժաննա Անդրեասյանը հավաստիացրել է, որ նախարարությունը պատրաստակամ է աջակցելու ուսումնարանին՝ միասին գտնելու համապատասխան լուծումներ, այն է՝ գործատուների հետ կապի սերտացում, կարճաժամկետ ծրագրերի իրականացում և այլն։
Նախարարի տեղակալի հաջորդ այցը Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջն էր։ Այստեղ ևս Ժաննա Անդրեասյանը շրջել է հաստատությունում, ծանոթացել քոլեջի պայմաններին ու իրականացվող ծրագրերին։ Փոխնախարարը հանդիպել է նաև քոլեջի դասախոսների և աշխատակիցների հետ՝ քննարկելու քոլեջում առկա խնդիրները և նախարարության հնարավոր աջակցության հարցերը:
Նա ներկայացրել է նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում պետության ձեռնարկած քայլերը և ակնկալվող արդյունքները։ Մասնավորապես, Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել ««Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ կատարելու մաuին» նախագիծը, որը հնարավորություն կընձեռի ընդունելու ՄԿՈՒ ոլորտը կարգավորող իրավական ակտեր: Ըստ փոխնախարարի՝ նախագծով առաջարկվում է ներդնել քոլեջների և ուսումնարանների աշխատողների ատեստավորման և տարակարգի տրամադրման մեխանիզմներ՝ դրույքաչափի փոփոխության և հավելավճարի սահմանման հնարավորություններով: Նա փաստել է, որ հատկապես ՄԿՈՒ ոլորտում աշխատավարձերը շատ ցածր են, և այդ առումով սոցփաթեթի տրամադրման հնարավորության հարցը ևս ԿԳՄՍ նախարարության ուշադրության կենտրոնում է:
Մյուս փոփոխություններով, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, նախատեսվում է քոլեջներում և ուսումնարաններում հանրակրթական առարկա դասավանդողներին տալ հնարավորություն ներգրավվելու «Հանրակրթության մասին» օրենքով ուսուցիչների համար նախատեսված վերապատրաստման ծրագրերին, ինչպես նաև ներդնելու տրանսպորտային ծախսերի փոխհատուցման մեխանիզմ՝ ուսանողների և դասախոսների համար:
Փոխնախարարը նաև տեղեկացրել է, որ ներկայում մշակվում է «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» նոր օրենքը, որով նախատեսվում են ավելի շատ փոփոխություններ, մասնավորապես՝ աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման և այլ մեխանիզմների մասով:
Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջի աշխատակիցները մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարի տեղակալին, որոնք վերաբերել են դրույքաչափի հնարավոր վերանայմանը, ատեստավորմանը, երիտասարդ մասնագետների ներգրավմանը, աշխատակիցների վերապատրաստմանը, այլ ուսումնական հաստատությունների և գործատուների հետ համագործակցությանն ու փորձի փոխանակմանը, դուալ ուսուցմանը, լաբորատոր սարքավորումների և բնագիտական առարկաների համար պրակտիկայի ապահովմանը:
Հանդիպման ավարտին Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այս տարի նախատեսվում է բոլոր ուսումնարաններին և քոլեջներին տրամադրել համակարգչային սարքավորումներ՝ ըստ համապատասխան կարիքի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ