Շիրակի մարզ կատարած այցի ընթացքում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է նաև մի շարք ուսումնական հաստատություններ։
Նա եղել է Մարալիկի արհեստագործական պետական ուսումնարանում, շրջել լսարաններով և ծանոթացել ուսումնարանի ենթակառուցվածքներին։ Ժաննա Անդրեասյանը որպես առաջնային խնդիր կարևորել է ուսանողների թվի ավելացումը՝ նկատելով, որ հաստատությունն ունի մարզի համար պահանջարկ ունեցող մասնագիտություններ։ Նա տնօրենին և կարիերայի կենտրոնի պատասխանատուին խնդրել է ներկայացնել այն բոլոր քայլերը, որոնք ուղղված են ավելի մեծ թվով սովորողների ներգրավմանը։ Ժաննա Անդրեասյանը հավաստիացրել է, որ նախարարությունը պատրաստակամ է աջակցելու ուսումնարանին՝ միասին գտնելու համապատասխան լուծումներ, այն է՝ գործատուների հետ կապի սերտացում, կարճաժամկետ ծրագրերի իրականացում և այլն։
Նախարարի տեղակալի հաջորդ այցը Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջն էր։ Այստեղ ևս Ժաննա Անդրեասյանը շրջել է հաստատությունում, ծանոթացել քոլեջի պայմաններին ու իրականացվող ծրագրերին։ Փոխնախարարը հանդիպել է նաև քոլեջի դասախոսների և աշխատակիցների հետ՝ քննարկելու քոլեջում առկա խնդիրները և նախարարության հնարավոր աջակցության հարցերը:
Նա ներկայացրել է նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում պետության ձեռնարկած քայլերը և ակնկալվող արդյունքները։ Մասնավորապես, Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել ««Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ կատարելու մաuին» նախագիծը, որը հնարավորություն կընձեռի ընդունելու ՄԿՈՒ ոլորտը կարգավորող իրավական ակտեր: Ըստ փոխնախարարի՝ նախագծով առաջարկվում է ներդնել քոլեջների և ուսումնարանների աշխատողների ատեստավորման և տարակարգի տրամադրման մեխանիզմներ՝ դրույքաչափի փոփոխության և հավելավճարի սահմանման հնարավորություններով: Նա փաստել է, որ հատկապես ՄԿՈՒ ոլորտում աշխատավարձերը շատ ցածր են, և այդ առումով սոցփաթեթի տրամադրման հնարավորության հարցը ևս ԿԳՄՍ նախարարության ուշադրության կենտրոնում է:
Մյուս փոփոխություններով, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, նախատեսվում է քոլեջներում և ուսումնարաններում հանրակրթական առարկա դասավանդողներին տալ հնարավորություն ներգրավվելու «Հանրակրթության մասին» օրենքով ուսուցիչների համար նախատեսված վերապատրաստման ծրագրերին, ինչպես նաև ներդնելու տրանսպորտային ծախսերի փոխհատուցման մեխանիզմ՝ ուսանողների և դասախոսների համար:
Փոխնախարարը նաև տեղեկացրել է, որ ներկայում մշակվում է «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» նոր օրենքը, որով նախատեսվում են ավելի շատ փոփոխություններ, մասնավորապես՝ աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման և այլ մեխանիզմների մասով:
Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջի աշխատակիցները մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարի տեղակալին, որոնք վերաբերել են դրույքաչափի հնարավոր վերանայմանը, ատեստավորմանը, երիտասարդ մասնագետների ներգրավմանը, աշխատակիցների վերապատրաստմանը, այլ ուսումնական հաստատությունների և գործատուների հետ համագործակցությանն ու փորձի փոխանակմանը, դուալ ուսուցմանը, լաբորատոր սարքավորումների և բնագիտական առարկաների համար պրակտիկայի ապահովմանը:
Հանդիպման ավարտին Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այս տարի նախատեսվում է բոլոր ուսումնարաններին և քոլեջներին տրամադրել համակարգչային սարքավորումներ՝ ըստ համապատասխան կարիքի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ