ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ArtCollage» կայքը՝ մշակութային հարթակ

Մարտի 30, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրի շրջանակում գործում է «art-collage.com» էլեկտրոնային պարբերականը:

«art-collage.com»-ը մշակութային, տեղեկատվական-վերլուծական պարբերական է, որը ստեղծվել է 2019 թվականին: 2020 թ.-ից սկսած կայքը գործում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ:

Էլեկտրոնային պարբերականի առաջնահերթությունն է ազգային-ավանդական-քաղաքակրթական արժեքների, ինչպես նաև ժամանակակից հայ մշակույթի, արվեստի լուսաբանումը:

«art-collage.com»-ը քննարկման հարթակ է տրամադրում ստեղծագործողներին, արվեստաբաններին ու արվեստասերներին: Պարբերականի նպատակն է լրացնել մշակութային կյանքին առնչվող տեղեկատվությունը: Կայքը նպաստում է հայաստանյան ամենօրյա, ընթացիկ մշակութային կյանքի և իրադարձությունների պատշաճ լուսաբանմանը, ինչպես նաև համաշխարհային մշակութային կյանքում տեղի ունեցող գործընթացների ներկայացմանը:

Պարբերականի կարևորագույն սկզբունքներից է սերունդների համերաշխության ապահովումը. հայտնի անունների, արդեն կայացած արվեստաբանների ու քննադատների կողքին ներկայանում են նոր, հասարակությանը դեռ անհայտ, բայց տաղանդավոր երիտասարդներ:

«art-collage.com»-ն ունի 5 բաժին՝ «ԳրԱկան», «ԿինոԹատրոն», «Երաժշտություն», «Քննադատություն», «Արթդարակ»:

«ԳրԱկան» բաժինն ազատ ստեղծագործական հարթակ է, որում ներկայանալու միակ նախապայմանը լավ և ճաշակով գրականությունն է, և որը հավասարապես հասանելի է նաև գրականության քննադատներին, տեսաբաններին ու գրականագետներին: Կայքի այս բաժինը հայ գրողի, հրատարակչի, թարգմանչի փոխգործակցության լավ հնարավորություն է, որը նոր շունչ է հաղորդում գրող-ընթերցող կապին՝ նպաստելով լավ գրականության պահանջարկի աճին:

«ԿինոԹատրոն» բաժնում տեղ են գտնում ոչ միայն ոլորտի թարմ նորությունները, այլև ազգային և համաշխարհային կինոյի և թատերարվեստի մեծ վարպետների ստեղծագործական ժառանգությունը ներկայացնող հրապարակումներ: Բաժինը թատերական քննադատներին միշտ ընձեռում է խոսքի հնարավորություն՝ գնահատելու ազգային թատերարվեստի այսօրվա վիճակն ու խնդիրները:

«Երաժշտություն» բաժնի առաջնահերթություններից է դասական, ազգային-ժողովրդական երաժշտության լուսաբանումը. ներկայացվում են ոչ միայն կարևոր երաժշտական նախագծեր հանրահռչակող հոդվածներ, այլև ազգային կոմպոզիտորական և կատարողական արվեստի ճանաչված վարպետների հետ հարցազրույցներ, ակնարկներ ու դիմանկարներ:

«Քննադատություն» բաժնի նպատակն է վերականգնել մասնագիտական վերլուծությունների ու քննադատության լավագույն ավանդույթները՝ քննադատներին հնարավորություն ընձեռելով հանդես գալու մշակութաբանական վերլուծություններով:

«Արթդարակ» բաժնում հրապարակվում են վերջին նորությունները մշակույթի ամենատարբեր բնագավառներից՝ ընթերցողներին հնարավորություն ընձեռելով առաջին ձեռքից ստանալու թարմ լուրեր և տեղեկատվություն մշակութային նոր նախագծերի ու ծրագրերի մասին՝ պրեմիերաներ, նոր հրատարակություններ, բացառիկ համերգներ և իրադարձություններ: «Արթդարակը» ներկայացնում է Հայաստանում և երկրի սահմաններից դուրս ստեղծվող հայկական, ինչպես նաև համաշխարհային մշակույթի ոլորտում ամենաարժեքավորը, կարևորն ու հետաքրքիրը:

«Art-collage»-ի հետաքրքրությունների առանցքում են նաև սփյուռքի ստեղծագործող մտավորականներն ու արվեստագետները, որոնց գործունեությունը մշտապես համակողմանիորեն լուսաբանում է կայքը՝ կարևորելով սփյուռքում ստեղծվող արվեստը հայրենիքում ներկայացնելը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)