ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրի շրջանակում գործում է «art-collage.com» էլեկտրոնային պարբերականը:
«art-collage.com»-ը մշակութային, տեղեկատվական-վերլուծական պարբերական է, որը ստեղծվել է 2019 թվականին: 2020 թ.-ից սկսած կայքը գործում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ:
Էլեկտրոնային պարբերականի առաջնահերթությունն է ազգային-ավանդական-քաղաքակրթական արժեքների, ինչպես նաև ժամանակակից հայ մշակույթի, արվեստի լուսաբանումը:
«art-collage.com»-ը քննարկման հարթակ է տրամադրում ստեղծագործողներին, արվեստաբաններին ու արվեստասերներին: Պարբերականի նպատակն է լրացնել մշակութային կյանքին առնչվող տեղեկատվությունը: Կայքը նպաստում է հայաստանյան ամենօրյա, ընթացիկ մշակութային կյանքի և իրադարձությունների պատշաճ լուսաբանմանը, ինչպես նաև համաշխարհային մշակութային կյանքում տեղի ունեցող գործընթացների ներկայացմանը:
Պարբերականի կարևորագույն սկզբունքներից է սերունդների համերաշխության ապահովումը. հայտնի անունների, արդեն կայացած արվեստաբանների ու քննադատների կողքին ներկայանում են նոր, հասարակությանը դեռ անհայտ, բայց տաղանդավոր երիտասարդներ:
«art-collage.com»-ն ունի 5 բաժին՝ «ԳրԱկան», «ԿինոԹատրոն», «Երաժշտություն», «Քննադատություն», «Արթդարակ»:
«ԳրԱկան» բաժինն ազատ ստեղծագործական հարթակ է, որում ներկայանալու միակ նախապայմանը լավ և ճաշակով գրականությունն է, և որը հավասարապես հասանելի է նաև գրականության քննադատներին, տեսաբաններին ու գրականագետներին: Կայքի այս բաժինը հայ գրողի, հրատարակչի, թարգմանչի փոխգործակցության լավ հնարավորություն է, որը նոր շունչ է հաղորդում գրող-ընթերցող կապին՝ նպաստելով լավ գրականության պահանջարկի աճին:
«ԿինոԹատրոն» բաժնում տեղ են գտնում ոչ միայն ոլորտի թարմ նորությունները, այլև ազգային և համաշխարհային կինոյի և թատերարվեստի մեծ վարպետների ստեղծագործական ժառանգությունը ներկայացնող հրապարակումներ: Բաժինը թատերական քննադատներին միշտ ընձեռում է խոսքի հնարավորություն՝ գնահատելու ազգային թատերարվեստի այսօրվա վիճակն ու խնդիրները:
«Երաժշտություն» բաժնի առաջնահերթություններից է դասական, ազգային-ժողովրդական երաժշտության լուսաբանումը. ներկայացվում են ոչ միայն կարևոր երաժշտական նախագծեր հանրահռչակող հոդվածներ, այլև ազգային կոմպոզիտորական և կատարողական արվեստի ճանաչված վարպետների հետ հարցազրույցներ, ակնարկներ ու դիմանկարներ:
«Քննադատություն» բաժնի նպատակն է վերականգնել մասնագիտական վերլուծությունների ու քննադատության լավագույն ավանդույթները՝ քննադատներին հնարավորություն ընձեռելով հանդես գալու մշակութաբանական վերլուծություններով:
«Արթդարակ» բաժնում հրապարակվում են վերջին նորությունները մշակույթի ամենատարբեր բնագավառներից՝ ընթերցողներին հնարավորություն ընձեռելով առաջին ձեռքից ստանալու թարմ լուրեր և տեղեկատվություն մշակութային նոր նախագծերի ու ծրագրերի մասին՝ պրեմիերաներ, նոր հրատարակություններ, բացառիկ համերգներ և իրադարձություններ: «Արթդարակը» ներկայացնում է Հայաստանում և երկրի սահմաններից դուրս ստեղծվող հայկական, ինչպես նաև համաշխարհային մշակույթի ոլորտում ամենաարժեքավորը, կարևորն ու հետաքրքիրը:
«Art-collage»-ի հետաքրքրությունների առանցքում են նաև սփյուռքի ստեղծագործող մտավորականներն ու արվեստագետները, որոնց գործունեությունը մշտապես համակողմանիորեն լուսաբանում է կայքը՝ կարևորելով սփյուռքում ստեղծվող արվեստը հայրենիքում ներկայացնելը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ