ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ու նախարարի տեղակալ, բուհի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Ժաննա Անդրեասյանն այսօր այցելել են Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան՝ հանդիպելու բուհի հոգաբարձուների խորհրդի անդամների և պրոֆեսորադասախոսական կազմի հետ:
Նախարարը շնորհավորել է բուհի նորընտիր ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանին՝ վերջինիս մաղթելով բեղմնավոր աշխատանք՝ ի շահ մանկավարժության:
«Պետության համար չափազանց կարևոր է Մանկավարժական համալսարանը, որի հետ մենք մեծ հույսեր ենք կապում: Մենք նաև գիտակցում ենք, որ բուհում առկա են բազում խնդիրներ, որոնք համատեղ ուժերով քայլ առ քայլ պետք է լուծվեն»,- նշել է նախարարը:
Սրբուհի Գևորգյանը, շնորհակալություն հայտնելով շնորհավորանքի համար, վստահեցրել է, որ բուհը գիտակցում է իր պատասխանատվության տիրույթը և առաքելությունը՝ որակական գործընթաց կազմակերպելու և առկա մարտահրավերները լուծելու առումով. «Այս տարին բուհի համար հոբելյանական է. մեկդարյա պատմություն ունեցող բուհն այս տարի ունի հետևյալ կարգախոսը՝ «364 օր դպրոցում՝ ուսուցչի և աշակերտի հետ»»:
Վահրամ Դումանյանը 80-ամյա հոբելյանի առթիվ շնորհավորել է նաև մանկավարժական ոլորտի երախտավոր, երկար և պատվաբեր ճանապարհ անցած ակադեմիկոս Էդուարդ Ղազարյանին:
«Ֆիզիկայի ոլորտում ունենալով լուրջ նվաճումներ՝ դեռ երիտասարդ տարիքից Էդուարդ Ղազարյանը մանկավարժությանը վերաբերել է որպես գիտություն, ինչպես ֆիզիկայի պարագայում: Ձեր փորձը, գիտելիքը և սերը մանկավարժության ոլորտի նկատմամբ այսօր մեզ շատ անհրաժեշտ են»,- շեշտել է նախարարը՝ Էդուարդ Ղազարյանին մաղթելով առողջություն:
Շնորհակալություն հայտնելով բարեմաղթանքների համար՝ ակադեմիկոսը նշել է, որ ուսուցիչը, դասախոսն ու գիտնականը և առհասարակ մանկավարժական համայնքը համակ ուշադրության կարիք ունեն. «Կես դարից ավելի ես զբաղվել եմ մանկավարժությամբ. այսպիսի մի խորհուրդ կա՝ եթե ունես լավ ուսուցիչ, կունենաս նաև լավ աշակերտ, ուսանող և գիտնական: Այսինքն՝ ամեն ինչի սկիզբը դրվում է դպրոցում, և պետք է վերականգնել ուսուցչի հեղինակությունը: Եվ այս առումով Մանկավարժական համալսարանը կանգնած է լուրջ մարտահրավերների առջև, որոնք, հուսով եմ, համատեղ ուժերով լուծում կգտնեն»:
Այնուհետև նախարար Վահրամ Դումանյանը հանդիպման մասնակիցներին ներկայացրել է կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները՝ նշելով, որ ՀՀ կառավարության ծրագրում «առյուծի բաժինը» վերաբերում է հենց կրթությանը:
«Կառավարությունը և անձամբ վարչապետը խիստ կարևորում են կրթության ոլորտում իրականացվող գործընթացները և գիտության ոլորտում այն թռիչքային քայլերը, որոնք արդեն արվել են և շարունակվելու են: Սակայն, այս ամենը նաև պարտավորեցնող է ոլորտի համար՝ չափելի արդյունքներ արձանագրելու առումով»,-ընդգծել է նախարարը: Նա փաստել է՝ ուսուցիչը պետք է լինի հասարակության հարգանքը վայելող թիվ մեկ անձնավորությունը, և այս տեսանկյունից կարևորել է մանկավարժական կրթության բարեփոխման անհրաժեշտության հարցը:
Անդրադառնալով բարձրագույն կրթության ոլորտի խնդիրներին՝ Վահրամ Դումանյանը կարևորել է կրթության որակի բարձրացման, հավատարմագրման, պետական և ոչ պետական բուհերի միջև առողջ մրցակցային դաշտի ապահովման խնդիրները:
«Իմ ընկալմամբ՝ բուհն իրավակազմակերպական ձև չէ, այն ավանդույթի պատմություն է: Եթե ստեղծենք լավագույն պայմաններով շենք, հագեցնենք լաբորատորիաներով և հրավիրենք աշխարհի լավագույն դասախոսներին, միևնույնն է, այն դեռ չի կոչվի բուհ, քանի դեռ չի տվել շրջանավարտներ և չի ձևավորել իր ավանդույթները: Իսկ Մանկավարժականն արդեն 100 տարեկան է, և այն ավանդույթ ունեցող բուհ է»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը:
Նախարարի ելույթից հետո ներկաները բարձրաձայնել են մի շարք հարցեր, որոնք, մասնավորապես, վերաբերել են մանկավարժական ամսագրերին, չափորոշիչներին, միասնական քննություններին, ուսուցիչների պակասին և այլ խնդիրների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ