«Էրեբունի» բասկետբոլային թիմն իր պատմության մեջ առաջին անգամ դարձել է Հայաստանի կանոնավոր առաջնության Ա-լիգայի չեմպիոն:
Չեմպիոնության համար երկրորդ խաղում «Էրեբունին» մրցել է «Ուրարտուի» հետ և 109-107 հաշվով հաղթանակ տարել: Մինչ այս թիմերի միջև կայացած խաղերի ընդհանուր հաշիվը 3-0 էր` հօգուտ «Էրեբունիի»։
Ինչպես հայտնի է, կանոնավոր մրցաշրջանի վերջին երկու խաղերը հաշվվում են որպես փլեյ-օֆֆ, իսկ հաղթող է ճանաչվում այն թիմը, որն առաջինն է «հավաքում» 4 հաղթանակ:
Եզրափակիչ խաղի ամենաարժեքավոր բասկետբոլիստ` MVP է ճանաչվել Օմեգա Հարիսն «Էրեբունիից», ով վաստակել է 29 միավոր, զամբյուղից անդրադարձած գնդակին տիրել է 8 անգամ և կատարել է 10 արդյունավետ փոխանցում։
Եզրափակիչ խաղի ավարտից հետո հայտնի են դարձել նաև կանոնավոր առաջնության լավագույնները`
Լավագույն թեթև հարձակվող՝ Դենզել Մենսահ (ԲԿՄԱ-«Ուրարտու»)
Լավագույն խաղարկող՝ Ջասթին Սաթն («Արցախ»)
Լավագույն կենտրոնական՝ Դիուան Ուայթ («Ուրարտու»)
Լավագույն պաշտպան՝ Օմեգա Հարիս («Ուրարտու»)
Լավագույն ծանր հարձակվող՝ Վարդան Բիդրոսյան («Արարատ»)
Լավագույն երիտասարդ՝ Մարատ Միքայելյան (ԲԿՄԱ)
Լավագույն հայ բասկետբոլիստ՝ Վարդան Բիդրոսյան («Արարատ»)
Լավագույն մարզիչ՝ Նարեկ Ավեդիքյան («Էրեբունի»)
Առաջնության արծաթե մեդալները նվաճել են «Ուրարտուի» բասկետբոլիստները, իսկ բրոնզե մեդալակիր է դարձել «Արցախը»:
Հայաստանի կանոնավոր առաջնության հաղթող ճանաչված «Էրեբունին» հունիսին կխաղա Եվրալիգայի հաղթողի հետ։ Մրցաշարը կկոչվի՝ «Հայաստանն՝ ընդդեմ Եվրալիգայի»:
Հիշեցնենք՝ «Էրեբունին» օրերս 111-105 հաշվով պարտվել էր «Ուրարտուին» բասկետբոլի Ա-լիգայի Սուպերգավաթի խաղում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ