ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղի է ունեցել «Երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցութային հանձնաժողովի անդրանիկ նիստը

Ապրիլի 6, 2022
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել «Հայաստանի Հանրապետության 2023 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցութային հանձնաժողովի այս տարվա անդրանիկ նիստը:

Նիստը վարել է Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը:

Օրակարգի հարցերն էին՝ «Հայաստանի Հանրապետության 2023 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի հայտարարության տեքստի քննարկումն ու հայտերի ընդունման ժամկետների սահմանումը և «Հայաստանի Հանրապետության 2023 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի փորձագիտական խմբի անդամների ընտրության չափանիշների քննարկումն ու որոշումը:

Գոհար Մամիկոնյանը ողջունել է ներկաներին և մինչ օրակարգի հարցերին անցնելը ներկայացրել՝ ինչ փոփոխություններ են կատարվել մրցույթի կանոնակարգում, հստակեցվել են այն միջոցառումները, որոնք կարող են իրականացվել «Երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի շրջանակում: Մասնավորապես, միջոցառումները պետք է ուղղված լինեն երիտասարդական կյանքի ակտիվացմանը, երիտասարդների կարողությունների բացահայտմանը և համակողմանի զարգացմանը, տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում իրականացվող աշխատանքների և ծրագրերի ծավալների մեծացմանը, նպաստեն համայնքային երիտասարդական ենթակառուցվածքների ստեղծմանը և զարգացմանը (համայնքային երիտասարդական կենտրոններ/միջավայրեր, քաղաքացիական հասարակության կառույցներ և այլն), տեղական երիտասարդական աշխատանքի ձևավորմանն ու զարգացմանը, երիտասարդական նորարարական գաղափարների կյանքի կոչմանը, օժանդակեն միջազգային համագործակցության հաստատմանն ու զարգացմանը։

Մրցույթի կանոնակարգն արդեն իսկ հրապարակվել է, համայնքները լրացուցիչ կիրազեկվեն՝ հայտերի ներկայացման ձևաչափի վերաբերյալ:

Անդրադառնալով օրակարգի առաջին հարցին՝ հանձնաժողովը սահմանել է հայտերի ներկայացման ժամկետը, ըստ այդմ՝ հայտարարության հրապարակումից մեկամսյա ժամկետում համայնքները/քաղաքները կարող են ներկայացնել «Հայաստանի Հանրապետության 2023 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի հայտերը: Հանձնաժողովի անդամները քննարկել են նաև հայտարարության տեքստը և ընդհանուր առմամբ այն հավանության արժանացրել:

Օրակարգի 2-րդ հարցի շրջանակում ներկայացվել են փորձագիտական խմբի անդամների ընտրության չափանիշները, նրանց կողմից գնահատման ձևաչափի մանրամասները: Կարևորվել է հայտ ներկայացրած քաղաքից փորձագետի չընտրելու հանգամանքը՝ գնահատման անաչառությունը պահպանելու նպատակով: Բացի փորձագետների գնահատումից՝ հանձնաժողովի անդամներն անդրադարձել են նաև sms քվեարկությանը և հաստատել, որ «Երիտասարդական մայրաքաղաքի» ընտրություն կատարելիս որպես առաջնային գործիքակազմ ընդունվում է փորձագիտական եզրակացությունը:

Նշենք, որ փորձագիտական խումբ ձևավորելու նպատակով կհրապարակվի լրացուցիչ հայտարարություն:

Ամփոփելով հանդիպումը՝ կողմերն ամրագրել են, որ հաջորդ նիստը կկայանա հայտերի ընդունման վերջնաժամկետի ավարտից հետո:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…