Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղն այսօր կազմակերպել էր աշխատանքային քննարկում՝ «Բուհական համակարգում անգլերեն լեզվով դասապրոցեսի կազմակերպման գործընթացում առկա խնդիրներն ու հնարավորությունները» թեմայով:
Միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Կարեն Թռչունյանը, ԿԳՄՍՆ աշխատակիցներ, բուհերի ներկայացուցիչներ:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղին նախարարության հետ արդյունավետ համագործակցելու համար: Փոխնախարարը գոհունակություն է հայտնել, որ հանդիպմանը ներկա են պետական և ոչ պետական բուհերի ներկայացուցիչներ: Նա տեղեկացրել է, որ «Կրթության զարգացման՝ մինչև 2030 թվականը պետական ծրագրի» և «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի նախագծերում ամրագրվել են մի շարք կարևոր շեշտադրումներ՝ բուհերի միջազգայնացման և օտարերկրյա ուսանողների ներգրավման առումով: Փոխնախարարի խոսքով՝ որպես թիրախ սահմանվել է ՀՀ բուհերում արտերկրի ուսանողների թվի կրկնապատկումը, և բուհերի միջազգայնացման տեսանկյունից պետությունը շահագրգիռ է այդ թվի ավելացմամբ, սակայն դա չպետք է լինի կրթության որակի հաշվին:
«Այս քննարկումն ուղղված է հասկանալու բուհերում անգլերենով դասապրոցեսի կազմակերպման գործընթացում առկա խնդիրները և պետության կողմից առաջադրվող պահանջները: Մասնավորապես, ո՞րն է պետության դերն այս խնդրում. լինել ուղղակի նորմեր սահմանո՞ղ, թե՞ կարողությունների զարգացման այլընտրանքային հնարավորություններ ստեղծող: Ըստ այդմ՝ արդյո՞ք անհրաժեշտ է վերանայել պետության կողմից առաջադրվող պահանջները, և վերանայման դեպքում որքանո՞վ են դրանք իրատեսական»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ տեղեկացնելով, որ օտարերկրյա ուսանողների ընդունելության, տեղափոխման և վերականգնման կարգերը կփոխվեն՝ որակյալ կրթական ծառայությունների մատուցման նպատակով:
Բուհական համակարգում անգլերենով դասապրոցեսի կազմակերպման գործընթացում առկա խնդիրները և պետության կողմից առաջադրվող պահանջները ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Նա նշել է, որ անգլերենով դասապրոցեսի կազմակերպման գործընթացում պետք է սահմանվի որոշակի չափելի արդյունք: Նա փաստել է, որ բուհերի ծրագրային հավատարմագրման տեսանկյունից դիտարկելիս պետությունը պետք է ունենա կարգավորող գործառույթ, իսկ բուհն ապահովի դասախոսների գիտելիքների՝ լեզվական և մասնագիտական համապատասխան իմացության մակարդակ, այդ թվում՝ շարունակական վերապատրաստումների և որակավորումների բարձրացման միջոցով: Նա խնդրել է հանդիպման մասնակիցներին հանդես գալ համապատասխան առաջարկներով և դիտարկումներով:
Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի անգլերեն ծրագրերի ղեկավար Ադդէ Հովասափյանը ներկայացրել է «Անգլերենը՝ որպես դասավանդման լեզու» հետազոտության արդյունքները: Նրա խոսքով՝ տվյալները հավաքագրվել են ԿԳՄՍ նախարարության, բուհերի և հետբուհական հաստատությունների ներկայացուցիչների հետ հանդիպումների, 3 բուհ այցերի, դասերի դիտարկումների և խմբային քննարկումների, ինչպես նաև 18 բուհում 383 մասնակցի (247 ուսանող և 127 դասախոս) շրջանում հարցումներ իրականացնելու միջոցով: Որպես հետազոտության արդյունք՝ մատնանշվել է դպրոցների շրջանավարտների անգլերենի ցածր մակարդակը, օտարերկրյա ուանողների փոքր թիվը, անգլերենի միջազգային թեստերի սահմանափակ կիրառումը, ուսանողների և դասախոսական կազմի անգլերենի բարելավման շարունակական կարիքը, ոչ ինտերակտիվ դասավանդման մոտեցումը, համապատասխան ռեսուրսների համալրումը և այլն:
Որպես առաջարկներ՝ ներկայացվել են նախարարության կողմից դպրոցական ուսումնական ծրագրերի վերանայումը, անգլերենի միջազգային թեստի կիրառումը, անգլերենի և ակադեմիական հմտությունների հավելյալ դասավանդումը և այլն: Նա շեշտել է, որ Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղը պատրաստակամ է աջակցելու ՀՀ բուհերին՝ անգլերենի միջազգային թեստերի կազմակերպման և դասախոսական կազմի մասնագիտական շարունակական զարգացման գործում: Ադդէ Հովասափյանը հույս է հայտնել, որ քննարկումից հետո կողմերը կգտնեն համագործակցության նոր եզրեր և կշարունակեն համատեղ աշխատանքը:
Հանդիպման մասնակիցները հանդես են եկել մի շարք առաջարկություններով և դիտարկումներով: Նրանք նաև մի շարք հարցեր են ուղղել կրթության ոլորտի պատասխանատուներին և Բրիտանական խորհրդի ներկայացուցիչներին, որոնց տրվել են հանգամանալից պարզաբանումներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ