Երևանի կենտրոնում` Տերյան 3ա հասցեում, 1928-1929 թթ․ կառուցված պատմական շենքում բացվել է «Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի» վերակառուցված և հիմնանորոգված գրասենյակը:
2006 թվականից վարձակալված տարբեր տարածքներում գործող Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնը վերադարձել է մշտական գործունեության տարածք` ապահովված նոր միջավայրով և աշխատանքային պատշաճ պայմաններով: Շինարարական և նորոգման աշխատանքներն իրականացվել են պետական ֆինանսավորմամբ:
Բացման հանդիսավոր արարողությանը ներկա են եղել ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը, նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, մշակույթի ականավոր և վաստակաշատ գործիչներ, կինոյի մասնագետներ:
Վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը շնորհավորել է կենտրոնի բացման կապակցությամբ` նշելով, որ Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի շենքի վերակառուցումն իրականացվել է երկու տարվա ընթացքում:
«Զարգացում ապահովելու համար ենթակառուցվածքների ստեղծումը կարևոր պայման է, բայց ավելի կարևոր պայման է բովանդակության ստեղծումը: Մենք լիահույս ենք, որ նման կենտրոնի ստեղծմամբ կարողանալու ենք ավելի արդյունավետ համագործակցել միջազգային գործընկերների հետ` ստեղծելով նոր կապեր և զարգացման հնարավորություններ` ի նպաստ հայկական կինոյի զարգացման»,- նշել է Արայիկ Հարությունյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը նոր կենտրոնի բացումը համարել է ձեռքբերում` ընդգծելով, որ ամենալայն միջազգային հարաբերություններ ձևավորող արվեստի ճյուղը` կինոն, այլևս ունի այդ հարաբերություններին վայել և հարիր միջավայր:
«Վերջին երկու-երեք տարիներին մշակութային կազմակերպություններում պետության կողմից իրականացվող աննախադեպ կապիտալ ներդրումները պետական վերաբերմունքի հստակ դրսևորում են և ամբողջացնում են մշակութային քաղաքականությունը: Մինչև տարեվերջ մենք առիթներ ենք ունենալու ներկա գտնվելու նմանօրինակ այլ միջոցառումների և շնորհավորելու միմյանց` պետական հատկացումների շնորհիվ նոր, ավելի քաղաքակիրթ իրականություն թևակոխելու համար: Մեր ցանկությունն է, որ կինոժառանգության թվայնացման, կինոյի միջազգայնացման և, ամենակարևորը, կինոկրթության ուղղությամբ Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնն իր լուրջ դերակատարումն ունենա»,- նշել է Ա. Խզմալյանը:
Բացման հանդիսավոր արարողությունից հետո հյուրերը շրջել են Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տարածքում, ծանոթացել պայմաններին, կատարված աշխատանքներին:
Լրագրողների հետ զրույցում ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնն ապահովվել է նոր միջավայրով, որը կարևոր է կինոյի ոլորտի արտադրանքի հանրահռչակման և ըստ արժանվույն ներկայացման համար:
«Մեր կինոգործիչներն առաջ են քաշում բազմաթիվ հարցեր` կապված տարբեր խնդիրների, մասնավորապես կինոժառանգության թվայնացման հետ: Մենք հավատում ենք, որ այս հրաշալի, նոր և տրամադրող միջավայրն անպայման նպաստելու է կինոարտադրության նորովի զարգացմանը: Մենք մոտենում ենք հայկական կինոյի 100-ամյակին, որը պետք է դիմավորենք արժանապատիվ` առաջին հերթին լուծելով առաջնային կարևոր խնդիրները»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը:
Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Շուշանիկ Միրզախանյանը, ներկայացնելով կատարված աշխատանքները, նշել է, որ նախկին «Հայֆիլմ» կինոստուդիան «Հայաստանի ազգային կինոկենտրոն» վերանվանվելուց հետո` 2006 թվականից ի վեր, իրենք գործունեություն են ծավալել վարձակալած տարածքներում:
«Այսօր վերջապես մենք վերադարձել ենք մեր տուն: Դեռևս 1920-ական թվականների վերջին այստեղ կառուցվել է փակ կինոտաղավար, որը խորհրդային տարիներին երրորդն էր իր մեծությամբ: Հետագայում, երբ տարածքում կառուցվեց բնակելի շենք, մեզ այստեղից հատկացվեց փոքր տարածք, որտեղ երկար տարիներ չկային ներդրումներ, և մենք չունեինք պայմաններ: Այժմ մենք վերջապես ունենք աշխատանքային պայմաններ»,- փաստել է Շ. Միրզախանյանը` կատարված աշխատանքի համար շնորհակալություն հայտնելով Կառավարությանը և ԿԳՄՍ նախարարությանը:
Նշենք, որ ՀՀ կառավարության մի շարք որոշումներով գումար է հատկացվել կինոկենտրոնի 147․6 քմ մակերեսով տարածքի նախագծահաշվարկային, վերականգնման, վերակառուցման և կահավորման աշխատանքների համար։
ՀՀ կառավարության աջակցությամբ ընդհանուր առմամբ 2019-2021 թթ. «Հայաստանի ազգային կինոկենտրոն» ՊՈԱԿ-ի գրասենյակի հիմնանորոգման աշխատանքների իրականացման համար տրամադրվել է 126958.8 հազ. ՀՀ դրամ:
2022 թ․ հունվարի 1-ից արդեն Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնն իր գործունեությունը շարունակում է նոր ու հիմնական՝ Տերյան 3ա հասցեում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ