Ամփոփվել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի համատեղ կազմակերպած «Կհառնե մշուշից – նաիրյան ոգին» մրցույթի արդյունքները: Հաղթող հինգ աշակերտներին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը հանձնել է շնորհակալագրեր և խրախուսական նվերներ:
Մրցույթն անցկացվել է Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյակի շրջանակում 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Մինչ պարգևատրումը աշակերտների համար թանգարանում կազմակերպվել է շրջայց: Նրանք ծանոթացել են բանաստեղծի կենսագրության մանրամասներին, կենցաղին ու առօրյային, իրերի ու առանձին ստեղծագործությունների պատմությանը:
Նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է հաղթող աշակերտներին և ընդգծել, որ սա տարվա մեջ նմանատիպ 2-րդ միջոցառումն է Գրքի տոնին նվիրված մրցույթից հետո. «Գրողների կյանքը չենք նշում միայն որպես իրադարձություն, դրանց տալիս ենք հատուկ՝ կրթական նշանակություն, և մրցույթը վերածվում է կրթական գործընթացի: Եվ պատահական չէ, որ այս միջոցառումն անցկացվում է թանգարանում, քանի որ այն ևս կրթամշակութային միջավայր է: Նմանօրինակ միջոցառումները հրաշալի հնարավորություն են նաև տեսնելու, որ մեր դպրոցականներն ընթերցասեր են և կարդում են»:
Փոխնախարարն իրազեկել է, որ տարբեր բովանդակությամբ մրցույթները լինելու են շարունակական, և Հուշարձանների ու տեսարժան վայրերի պահպանության միջազգային օրվան ընդառաջ՝ ևս մեկ մրցույթ է հայտարարվել: Նա հաջողություն է մաղթել աշակերտներին և շնորհակալություն հայտնել դպրոցներին, մանկավարժներին աշակերտներին խրախուսելու, մասնակցության մղելու համար՝ կայացած մրցույթը համարելով համատեղ աշխատանք:
Մրցույթի հաղթողներին շնորհավորել է նաև Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանը: Նա ընդգծել է, որ իրենք նաև համագործակցային ծրագրերի իրագործմամբ առանձնահատուկ ուշադրություն են դարձնում թանգարան-դպրոց կապի ամրապնդմանը:
Ի թիվս խրախուսական նվերների՝ աշակերտներին տրվել են նաև «Չարենցի ծիածանված երազը՝ Երկիր Նաիրին» կրթական ծրագրին մասնակցության տոմսեր:
«Ձեր հաղթանակի շնորհիվ ավագ դասարանների համար նախատեսված ծրագրին կարող է մասնակցել ամբողջ դասարանը»,- աշակերտներին տեղեկացրել է Ժաննա Մանուկյանը:
Չարենցի օջախում չարենցասեր աշակերտներին ողջունել է նաև գրողի թոռնուհին՝ Գոհար Չարենցը. «Մեծանուն գրողը հայ ժողովրդի զավակն է, ոսկի երակը հնամյա ցեղի: Չարենցը կյանքն ապրել ու տառապել է ժողովրդի ճակատագրով, նա կապրի այնքան ժամանակ, քանի կա հայ մարդը, քանի կա լյառն Մասիս»:
Ըստ Գոհար Չարենցի՝ ամեն մարդ պետք է գտնի իր Չարենցին: Նա աշակերտներին խորհուրդ է տվել շատ կարդալ պոեզիա, քանի որ այն ազնվացնում է մարդուն:
Թեև աշակերտները մասնագիտական տարբեր կողմնորոշում ունեն, բայց նշել են, որ դա չի խանգարում գրականություն սիրելուն և նմանօրինակ մրցույթներով հետաքրքրվելուն:
«Նախորդ մրցույթին էլ եմ մասնակցել ու շատ էի ուզում հաղթել. այս անգամ ստացվեց»,- ոգևորված պատմել է Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Նարե Շավինյանը և ասմունքել Չարենցի իր ամենասիրելի բանաստեղծությունից («Լուսամփոփի պես աղջիկ») մի հատված: Ըստ աշակերտների՝ այս միջոցառումներն իրենց կրթական առօրյան ավելի հետաքրքիր են դարձնում:
Նշենք, որ մրցույթի նպատակն էր հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի գրական ժառանգության հանրահռչակումը, դպրոցահասակների շրջանում չարենցյան ոգին ճանաչելի դարձնելն ու նրանց՝ գրողի հայրենասիրությամբ տոգորելը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ