ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Չարենցը կապրի այնքան ժամանակ, քանի կա հայ մարդը, քանի կա լյառն Մասիս». Գոհար Չարենց

Ապրիլի 13, 2022
Մշակութային լուրեր

Ամփոփվել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի համատեղ կազմակերպած «Կհառնե մշուշից – նաիրյան ոգին» մրցույթի արդյունքները: Հաղթող հինգ աշակերտներին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը հանձնել է շնորհակալագրեր և խրախուսական նվերներ:

Մրցույթն անցկացվել է Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյակի շրջանակում 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Մինչ պարգևատրումը աշակերտների համար թանգարանում կազմակերպվել է շրջայց: Նրանք ծանոթացել են բանաստեղծի կենսագրության մանրամասներին, կենցաղին ու առօրյային, իրերի ու առանձին ստեղծագործությունների պատմությանը:

Նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է հաղթող աշակերտներին և ընդգծել, որ սա տարվա մեջ նմանատիպ 2-րդ միջոցառումն է Գրքի տոնին նվիրված մրցույթից հետո. «Գրողների կյանքը չենք նշում միայն որպես իրադարձություն, դրանց տալիս ենք հատուկ՝ կրթական նշանակություն, և մրցույթը վերածվում է կրթական գործընթացի: Եվ պատահական չէ, որ այս միջոցառումն անցկացվում է թանգարանում, քանի որ այն ևս կրթամշակութային միջավայր է: Նմանօրինակ միջոցառումները հրաշալի հնարավորություն են նաև տեսնելու, որ մեր դպրոցականներն ընթերցասեր են և կարդում են»:

Փոխնախարարն իրազեկել է, որ տարբեր բովանդակությամբ մրցույթները լինելու են շարունակական, և Հուշարձանների ու տեսարժան վայրերի պահպանության միջազգային օրվան ընդառաջ՝ ևս մեկ մրցույթ է հայտարարվել: Նա հաջողություն է մաղթել աշակերտներին և շնորհակալություն հայտնել դպրոցներին, մանկավարժներին աշակերտներին խրախուսելու, մասնակցության մղելու համար՝ կայացած մրցույթը համարելով համատեղ աշխատանք:

Մրցույթի հաղթողներին շնորհավորել է նաև Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանը: Նա ընդգծել է, որ իրենք նաև համագործակցային ծրագրերի իրագործմամբ առանձնահատուկ ուշադրություն են դարձնում թանգարան-դպրոց կապի ամրապնդմանը:

Ի թիվս խրախուսական նվերների՝ աշակերտներին տրվել են նաև «Չարենցի ծիածանված երազը՝ Երկիր Նաիրին» կրթական ծրագրին մասնակցության տոմսեր:

«Ձեր հաղթանակի շնորհիվ ավագ դասարանների համար նախատեսված ծրագրին կարող է մասնակցել ամբողջ դասարանը»,- աշակերտներին տեղեկացրել է Ժաննա Մանուկյանը:

Չարենցի օջախում չարենցասեր աշակերտներին ողջունել է նաև գրողի թոռնուհին՝ Գոհար Չարենցը. «Մեծանուն գրողը հայ ժողովրդի զավակն է, ոսկի երակը հնամյա ցեղի: Չարենցը կյանքն ապրել ու տառապել է ժողովրդի ճակատագրով, նա կապրի այնքան ժամանակ, քանի կա հայ մարդը, քանի կա լյառն Մասիս»:

Ըստ Գոհար Չարենցի՝ ամեն մարդ պետք է գտնի իր Չարենցին: Նա աշակերտներին խորհուրդ է տվել շատ կարդալ պոեզիա, քանի որ այն ազնվացնում է մարդուն:

Թեև աշակերտները մասնագիտական տարբեր կողմնորոշում ունեն, բայց նշել են, որ դա չի խանգարում գրականություն սիրելուն և նմանօրինակ մրցույթներով հետաքրքրվելուն:

«Նախորդ մրցույթին էլ եմ մասնակցել ու շատ էի ուզում հաղթել. այս անգամ ստացվեց»,- ոգևորված պատմել է Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Նարե Շավինյանը և ասմունքել Չարենցի իր ամենասիրելի բանաստեղծությունից («Լուսամփոփի պես աղջիկ») մի հատված: Ըստ աշակերտների՝ այս միջոցառումներն իրենց կրթական առօրյան ավելի հետաքրքիր են դարձնում:

Նշենք, որ մրցույթի նպատակն էր հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի գրական ժառանգության հանրահռչակումը, դպրոցահասակների շրջանում չարենցյան ոգին ճանաչելի դարձնելն ու նրանց՝ գրողի հայրենասիրությամբ տոգորելը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)