Ամփոփվել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի համատեղ կազմակերպած «Կհառնե մշուշից – նաիրյան ոգին» մրցույթի արդյունքները: Հաղթող հինգ աշակերտներին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը հանձնել է շնորհակալագրեր և խրախուսական նվերներ:
Մրցույթն անցկացվել է Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյակի շրջանակում 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Մինչ պարգևատրումը աշակերտների համար թանգարանում կազմակերպվել է շրջայց: Նրանք ծանոթացել են բանաստեղծի կենսագրության մանրամասներին, կենցաղին ու առօրյային, իրերի ու առանձին ստեղծագործությունների պատմությանը:
Նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է հաղթող աշակերտներին և ընդգծել, որ սա տարվա մեջ նմանատիպ 2-րդ միջոցառումն է Գրքի տոնին նվիրված մրցույթից հետո. «Գրողների կյանքը չենք նշում միայն որպես իրադարձություն, դրանց տալիս ենք հատուկ՝ կրթական նշանակություն, և մրցույթը վերածվում է կրթական գործընթացի: Եվ պատահական չէ, որ այս միջոցառումն անցկացվում է թանգարանում, քանի որ այն ևս կրթամշակութային միջավայր է: Նմանօրինակ միջոցառումները հրաշալի հնարավորություն են նաև տեսնելու, որ մեր դպրոցականներն ընթերցասեր են և կարդում են»:
Փոխնախարարն իրազեկել է, որ տարբեր բովանդակությամբ մրցույթները լինելու են շարունակական, և Հուշարձանների ու տեսարժան վայրերի պահպանության միջազգային օրվան ընդառաջ՝ ևս մեկ մրցույթ է հայտարարվել: Նա հաջողություն է մաղթել աշակերտներին և շնորհակալություն հայտնել դպրոցներին, մանկավարժներին աշակերտներին խրախուսելու, մասնակցության մղելու համար՝ կայացած մրցույթը համարելով համատեղ աշխատանք:
Մրցույթի հաղթողներին շնորհավորել է նաև Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանը: Նա ընդգծել է, որ իրենք նաև համագործակցային ծրագրերի իրագործմամբ առանձնահատուկ ուշադրություն են դարձնում թանգարան-դպրոց կապի ամրապնդմանը:
Ի թիվս խրախուսական նվերների՝ աշակերտներին տրվել են նաև «Չարենցի ծիածանված երազը՝ Երկիր Նաիրին» կրթական ծրագրին մասնակցության տոմսեր:
«Ձեր հաղթանակի շնորհիվ ավագ դասարանների համար նախատեսված ծրագրին կարող է մասնակցել ամբողջ դասարանը»,- աշակերտներին տեղեկացրել է Ժաննա Մանուկյանը:
Չարենցի օջախում չարենցասեր աշակերտներին ողջունել է նաև գրողի թոռնուհին՝ Գոհար Չարենցը. «Մեծանուն գրողը հայ ժողովրդի զավակն է, ոսկի երակը հնամյա ցեղի: Չարենցը կյանքն ապրել ու տառապել է ժողովրդի ճակատագրով, նա կապրի այնքան ժամանակ, քանի կա հայ մարդը, քանի կա լյառն Մասիս»:
Ըստ Գոհար Չարենցի՝ ամեն մարդ պետք է գտնի իր Չարենցին: Նա աշակերտներին խորհուրդ է տվել շատ կարդալ պոեզիա, քանի որ այն ազնվացնում է մարդուն:
Թեև աշակերտները մասնագիտական տարբեր կողմնորոշում ունեն, բայց նշել են, որ դա չի խանգարում գրականություն սիրելուն և նմանօրինակ մրցույթներով հետաքրքրվելուն:
«Նախորդ մրցույթին էլ եմ մասնակցել ու շատ էի ուզում հաղթել. այս անգամ ստացվեց»,- ոգևորված պատմել է Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Նարե Շավինյանը և ասմունքել Չարենցի իր ամենասիրելի բանաստեղծությունից («Լուսամփոփի պես աղջիկ») մի հատված: Ըստ աշակերտների՝ այս միջոցառումներն իրենց կրթական առօրյան ավելի հետաքրքիր են դարձնում:
Նշենք, որ մրցույթի նպատակն էր հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի գրական ժառանգության հանրահռչակումը, դպրոցահասակների շրջանում չարենցյան ոգին ճանաչելի դարձնելն ու նրանց՝ գրողի հայրենասիրությամբ տոգորելը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ