Դիմորդները հնարավորություն ունեն գալիք ուսումնական տարվանից բուհերի ընդունելության քննություն հանձնել երկու անգամ: Կարգավորումը նախատեսված է ընդունելության կարգում կատարված վերջին փոփոխությամբ:
Այս և բուհերի ընդունելության գործընթացին առնչվող այլ հարցերի մասին այսօր Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում հրավիրված մամուլի ասուլիսում խոսել են Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետի պաշտոնակատար Լուսինե Գրիգորյանը և Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի տեղակալ Կարո Նասիբյանը:
Լուսինե Գրիգորյանի խոսքով` ընդունելության կարգում կատարված հիմնական փոփոխությունը վերաբերում է բացառապես քննությունների կազմակերպման գործընթացին: Դիմորդը քննություն կհանձնի երկու անգամ` նույն ուսումնական տարվա հունվարին և հունիսին: Ընդունելության մրցույթը կատարվելու է միայն մեկ անգամ` ամռանը` ընդունելության քննությունների ավարտից հետո:
«Հաճախ թյուրընկալում է լինում այն առումով, որ բուհերի ընդունելության մրցույթը երկու անգամ է կազմակերպվելու. նման բան չկա: Կարգում կատարված փոփոխությամբ գալիք տարվանից հնարավորություն է տրվում միասնական քննություն հանձնել երկու անգամ։ Մրցույթը, ինչպես միշտ, լինելու է մեկ անգամ, ամառվա ընթացքում՝ ընդունելության քննությունների ավարտից հետո, մինչև հուլիսի 15-ը կամփոփվեն ընդունելության մրցույթի արդյունքները: Մրցույթի ժամանակ հաշվի կառնվի նույն առարկայի քննությունից դիմորդի ունեցած առավել բարձր միավորը»,- պարզաբանել է Լուսինե Գրիգորյանը։
Բանավոր քննություններ չեն լինի
Կարգում կատարված հաջորդ փոփոխությամբ` այս տարվանից սկսած ընդունելության քննության տեսակներ են համարվում միասնական և ներբուհական քննությունները` ի տարբերություն նախկին կարգավորման, երբ սահմանված էին միասնական, ներբուհական և կենտրոնացված (բանավոր) քննություններ։
«Ներբուհական քննությունները հիմնականում արվեստի բնագավառի քննություններն են, որոնք կազմակերպում և անցկացնում են բուհերը։ Միասնական քննություններն ավանդաբար հանրակրթական առարկաների քննություններն են, որոնք կազմակերպում և իրականացնում է Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը»,- նշել է Լուսինե Գրիգորյանը: Նրա տեղեկացմամբ` ինչպես անցյալ տարի, այս տարի ևս ընդունելությունը կկազմակերպվի մեկ բուհ, մեկ մասնագիտություն սկզբունքով: Այսինքն` հայտագրման ժամանակ դիմորդը կկարողանա ընտրել միայն մեկ բուհի մեկ մասնագիտություն` վճարովի և անվճար համակարգով: Ընդունելության քննությունների ավարտից և ընդունելության հիմնական փուլի արդյունքների ամփոփումից հետո, ըստ թափուր մնացած տեղերի, կկատարվի ընդունելության լրացուցիչ կամ երկրորդ փուլի հայտագրումը, որին կարող են մասնակցել հիմնական փուլի մրցույթից դուրս մնացած այն դիմորդները, որոնք ընդունելության քննություններից դրական միավորներ են ստացել:
Բուհերի ընդունելության համար նախկինում կազմակերպվող բանավոր քննություններն այլևս չեն լինելու` դրանք չեղարկվել կամ փոխարինվել են գրավոր քննություններով:
«Նախկինում դիմորդները հանձնում էին հայոց լեզվի և օտար լեզուների բանավոր քննություններ։ Բանավոր քննություններ այլևս չեն լինելու։ Հրաժարվել ենք նաև լրագրություն մասնագիտության ստեղծագործական աշխատանք և բանավոր խոսքի հմտություններ առարկաների քննություններից»,- տեղեկացրել է ԳԹԿ փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը։
Դիմորդները կհանձնեն երկու քննություն
Որպես ընդհանուր միասնական մոտեցում` սահմանվել է, որ բուհ ընդունվելիս բոլոր դիմորդները, անկախ ընտրած բուհից և մասնագիտությունից, հանձնելու են երկու քննություն:
«Միասնական քննությունների թիվը սահմանվել է երկուսը։ Եթե նախկինում շրջանավարտները բուհ ընդունվելիս հանձնում էին մեկ, երկու կամ երեք քննություն` նայած բուհ կամ մասնագիտություն, ապա այս տարվանից դիմորդները բուհ կարող են ընդունվել միայն երկու քննության արդյունքում»,- նշել է Կարո Նասիբյանը:
Ընդ որում՝ տարբեր բուհերում առկա նույն մասնագիտության համար սահմանվել են նույն քննությունները` դարձյալ հաշվի առնելով միասնական մոտեցում ապահովելու առաջնահերթությունը:
Դիմորդների առցանց հայտագրումը կավարտվի մայիսի 10-ին
ԳԹԿ փոխտնօրենի տեղեկացմամբ` միասնական և ներբուհական քննություններին մասնակցելու համար դիմորդները պետք է dimord.am կայքում առցանց եղանակով լրացնեն ընդունելության դիմում-հայտ` մինչև մայիսի 10-ը: Օտարերկրյա ուսումնական հաստատությունների շրջանավարտները և այս տարվա զորացրվածները կարող են հայտագրվել ավելի ուշ` հունիսի 26-ից մինչև հուլիսի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում:
Այս փուլում` մինչև մայիսի 15-ը, կարող են հայտագրվել այս տարվա շրջանավարտները, նախորդ տարիների շրջանավարտները, ինչպես նաև 2021-2022 ուստարվա նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների շրջանավարտները: Կարո Նասիբյանի խոսքով` դիմում-հայտը լրացնելիս դիմորդները կարող են ապավինել իրենց դպրոցների տնօրինության աջակցությանը: Դպրոցների տնօրեններն աշխատանքային կարգով արդեն իրազեկվել են ընդունելության հայտերի լրացման գործընթացի մասին և կարող են աջակցել դիմորդին: Նախորդ տարիների շրջանավարտները, ինչպես նաև ուսումնարաններն ու քոլեջներն այս տարի ավարտողները ևս կարող են ստանալ աջակցություն` ըստ բնակավայրի դիմելով այդ նպատակով առանձնացված համապատասխան դպրոցներ:
Հաջորդական քայլերի մասին
Անդրադառնալով ընդունելության քննությունների նախապատրաստական աշխատանքներին` Կարո Նասիբյանը նշել է, որ Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի ներկայացուցիչները մարզային շրջայցերի ժամանակ մանրամասն ներկայացրել են նոր կարգի փոփոխությունները: dimord.am կայքում տեղադրված է հայտագրման մասին պատմող տեսահոլովակը, բուհերի և մասնագիտությունների ցանկը, ընդունելության կարգը, որոնց ծանոթանալուց հետո դիմորդը կարող է կատարել բոլոր հաջորդական քայլերը:
Բանախոսը նաև հիշեցնում է, որ մինչև հայտագրման ժամկետի վերջին օրը՝ մայիսի 10-ը, դիմորդը կարող է առցանց դիմում-հայտում փոխել և՛ նախընտրած բուհը, և՛ մասնագիտությունը:
Պահանջվող փաստաթղթեր
Ընդունելության դիմում-հայտի համար անհրաժեշտ է ներկայացնել 3x4 չափի լուսանկարի էլեկտրոնային տարբերակը, անձնագրի կամ ծննդյան վկայականի պատճենը, ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի 900018003401 հաշվեհամարին յուրաքանչյուր քննության համար փոխանցված 1500 (հազար հինգ հարյուր) դրամի կտրոնը: Ներբուհական քննություն հանձնող դիմորդները նշված գումարը փոխանցում են համապատասխան բուհի հաշվեհամարին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ