Հայ-ռուսական համալսարանում այսօր տեղի է ունեցել «Մեծանուն հայեր. ակադեմիկոս Սերգեյ Համբարձումյանի ծննդյան 100-ամյակ» թեմային նվիրված մեկ նոր նամականիշի մարման արարողությունը:
Նամականիշի մարումն իրականացրել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարի տեղակալ Ռոբերտ Խաչատրյանը, «ՀայՓոստ» ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը, Հայ-ռուսական համալսարանի ռեկտոր Արմեն Դարբինյանը և Ֆիլատելիստների հայկական ասոցիացիայի նախագահ Հովիկ Մուսայելյանը:
Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը նշել է, որ Սերգեյ Համբարձումյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված նամականիշի մարումն իրավամբ խորհրդանշական է, որով աշխարհին ի ցույց է դրվում հայ գիտական մտքի թռիչքը։
«Հայտնի ակադեմիկոս, ԵՊՀ ռեկտոր և բազմաթիվ այլ դափնիների արժանացած Սերգեյ Համբարձումյանին սրանով դարձնում ենք մեր ամենակարևոր խորհրդանիշներից մեկը, որովհետև այսօր մենք ունենք գիտնականի գրավչության բարձրացման և հանրահռչակման խնդիր։ Մեր երիտասարդները պետք է ականատես լինեն, թե ինչպես են մեծարվում հայ գիտնականները»,- շեշտել է փոխնախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով միջոցառման կազմակերպիչներին։
ԲՏԱ նախարարի տեղակալ Ռոբերտ Խաչատրյանի խոսքով՝ այս միջոցառումը Սերգեյ Համբարձումյանի ծննդյան 100-ամյակի միջոցառումների շարքի ընդամենը մի մասնիկն է։
«Յուրօրինակ այս նամականիշն աշխարհահռչակ հայ գիտնականին մեր երախտիքն արտահայտելուց զատ՝ ևս մեկ հնարավորություն է Հայաստանը որպես տեխնոլոգիական զարգացման ուղի նախանշած երկիր աշխարհին ներկայացնելու համար»,- ասել է Ռոբերտ Խաչատրյանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այն հիմք կհանդիսանա, որպեսզի Սերգեյ Համբարձումյանի անունը և ժառանգությունը ևս մեկ անգամ հանրահռչակվեն՝ նպաստելով հայ գիտական մտքի ճանաչելիության բարձրացմանը։
«ՀայՓոստ» ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը խորհրդանշական է համարել, որ միջոցառումը կայանում է Սերգեյ Համբարձումյանի անունը կրող գրադարանում։ Նա փաստել է, որ «ՀայՓոստ» ընկերությունը մշտապես աջակցում է նման նախաձեռնություններին՝ հույս հայտնելով, որ նամականիշի մարումը էլ ավելի վառ կպահի հայ անվանի ակադեմիկոսի անունը։
Հայ-ռուսական համալսարանի ռեկտոր Արմեն Դարբինյանի խոսքով՝ այսօր բացվում է նոր դարաշրջան՝ Սերգեյ Համբարձումյանի ծննդյան 100-ամյակը։
«Այսօր մեզ համար խորհրդանշական իրադարձություն է՝ մեր երկրի ու պետության չափանիշներով, որովհետև կատարում ենք մեր քաղաքացիական պարտքը։ Սա բոլորիս պատիվ է բերում և մեկ անգամ ևս սահմանում մի նոր՝ ազգային, պետական և գիտական գործիչ Սերգեյ Համբարձումյանի նշաձողը, որին բոլորս պետք է համապատասխանենք»,- ընդգծել է Արմեն Դարբինյանը։
Ֆիլատելիստների հայկական ասոցիացիայի նախագահ Հովիկ Մուսայելյանը ուրախությամբ փաստել է, որ Սերգեյ Համբարձումյանի անունը ևս մեկ անգամ հանրահռչակվում է նաև նամականիշի միջոցով, որը երկրի խորհրդանիշներից մեկն է. «Օտարազգիները նաև նամականիշների միջոցով են պատկերացում կազմում այդ երկրի, նրա պատմության, մշակույթի և ականավոր գործիչների մասին։ Հուսով եմ՝ այն հիմք կհանդիսանա, որպեսզի շատերն ուսումնասիրեն մեր մեծանուն հայի կենսագրությունը»։
Նշենք, որ 220 ՀՀ դրամ անվանական արժեքով նամականիշի վրա պատկերված է հայկական մեխանիկայի դպրոցի հիմնադիրներից մեկը՝ ակադեմիկոս Սերգեյ Համբարձումյանը (1922-2018 թթ.): Նամականիշի խորապատկերին ներկայացված է Երևանի պետական համալսարանը, որտեղ Սերգեյ Համբարձումյանը 1977-1991 թթ. եղել է ռեկտոր:
Թողարկման օրը` 22 ապրիլի 2022 թ.
Դիզայնը՝ Դավիթ Դովլաթյանի
Տպարանը` Cartor, Ֆրանսիա
Չափսերը` 40,0 x 30,0 մմ
Մեկ թերթի վրա՝ 10 հ.
Տպաքանակը՝ 30 000 հ.
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ