ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվա (ապրիլի 18) շրջանակում կազմակերպված «Ճանաչենք և պահպանենք մեր հուշարձանները» խորագրով մրցույթի հաղթողներին պարգևատրել է շնորհակալագրերով և խրախուսական նվերներով: Միջոցառմանը ներկա էին նաև նախարարի տեղակալներ Ժաննա Անդրեասյանը և Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Մրցույթը նախատեսված էր հանրակրթական դպրոցների 5-12-րդ դասարանների աշակերտների, ուսումնարանների ու քոլեջների սովորողների համար:
Մրցույթի նպատակն էր նպաստել մշակութային ժառանգության մասին իրազեկվածության, հուշարձանների պահպանման, խնամքի հասարակական գիտակցության, դրանց նկատմամբ բարձր պատասխանատվության բարձրացմանը:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը ողջույնի խոսքում նշել է. «Շնորհավորում եմ բոլորիդ այս գեղեցիկ և կարևոր հաղթանակի կապակցությամբ: Շատ կարևոր է ճանաչել և պահպանել մեր ժառանգությունը՝ չմոռանալով, որ հայկական մշակույթը նաև համամարդկային արժեք է: Ունենալով վտանգված մշակութային ժառանգություն՝ նմանօրինակ միջոցառումներով հատուկ ընդգծում ենք, որ մենք տեր ենք մեր մշակույթին, դրա կրողներն ենք ու պահպանողները»:
Հիշեցնենք, որ համաձայն մրցութային կանոնների՝ ԿԳՄՍ նախարարության ֆեյսբուքյան էջում հրապարակվել են ՀՀ պատմության և մշակույթի որևէ հուշարձանից որևէ հատվածի լուսանկարներ, և այն աշակերտը կամ սովորողը, որը մեկնաբանությունների հատվածում առաջինն է ճիշտ պատասխանել «Ո՞ր հուշարձանն է և ո՞ր մարզում է գտնվում» հարցերին, դարձել է տվյալ օրվա հաղթողը: «Ճանաչենք և պահպանենք մեր հուշարձանները» մրցույթի շրջանակում եղել են 7 հրապարակումներ, որոնց մեկնաբանություններում գրվել է շուրջ 500 պատասխան:
Հաղթած 7 աշակերտներին շնորհավորել է նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ օրացուցային կարևոր իրադարձությունները (այս դեպքում՝ Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրը) այս կերպ նշանավորվում են իբրև կրթական օրեր:
«Սա հավելյալ առիթ է՝ լրացուցիչ ուսումնասիրությունների, ճանաչողության բարձրացման, իսկ դա ոչ այլ ինչ է, քան սովորելու գործընթաց»,- ասել է փոխնախարարը:
Աշակերտներին շնորհավորել և հուշարձանների նկատմամբ նրանց հետաքրքրությունը կարևորել է նաև նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը: Նա հույս է հայտնել, որ այդ հետաքրքրությունը չի սահմանափակվի միայն այդ մրցույթով:
«Հուսով եմ՝ ձեզնից շատերը կգտնեն իրենց տեղը նաև մշակույթի ոլորտում, իսկ մենք՝ որպես գերատեսչություն, մեր կողմից ամեն ինչ կանենք՝ խրախուսելու ձեր ներկայությունն ու մասնակցությունը մշակութային կյանքին»,- հավելել է Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Հատկանշական է, որ Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվան նվիրված մրցույթի 7 հաղթողներից 3-ը նախորդ՝ Գրքի տոնին նվիրված մրցույթում արդեն իսկ հաղթած աշակերտներն են:
«Րաֆֆին ասել է՝ ով չի ճանաչում հայրենիքը, նա չի կարող ճշմարտապես սիրել այն,- ասել է մրցույթի հաղթողներից Անուշ Գասպարյանը և հավելել,- ինքս էլ փորձում եմ ճանաչելով սիրել իմ հայրենիքը և շատ հետաքրքրված եմ մեր մշակույթով»:
Գոշի միջնակարգ դպրոցի աշակերտուհի Գոհար Ամիրխանյանն էլ նշել է, որ իր գրադարանում ունի պատմամշակութային հուշարձանների մասին գիրք, ու թեև մրցույթը բավականին բարդ էր, բայց ինքը դարձել է հաղթողներից մեկը՝ շնորհիվ այդ գրքի:
Աշակերտները վստահեցրել են, որ կշարունակեն ակտիվորեն մասնակցել բոլոր մրցույթներին և նոր հաղթանակներ ունենալ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ