ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր մասնակցել է բուհերում ուսանողական ինքնակազմակերպվող խմբերի ձևավորման մեթոդաբանությանն ուղղված քննարկմանը, որին ներկա են եղել նախարարության երիտասարդական, ինչպես նաև բարձրագույն և հետբուհական կրթության քաղաքականությունը համակարգող վարչությունների ներկայացուցիչները։
Շուրջ հարյուր ուսանողների և բուհական վարչական աշխատակիցների մասնակցությամբ քննարկումը ԿԳՄՍ նախարարության հետ համագործակցությամբ կազմակերպել էին «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամը, «Ռեստարտ» գիտակրթական բարեգործական հիմնադրամը և Հետազոտական ռեսուրսների կովկասյան կենտրոն-Հայաստան հիմնադրամը՝ Եվրոպական միության կողմից ֆինանսավորվող «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդների․ ուսանողական ժողովրդավարություն հիմա» ծրագրի շրջանակում:
Ողջունելով քննարկման մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է թեմայի արդիականությունը՝ նշելով, որ ուսանողության ինքնակազմակերպումը չի կարող տեղի ունենալ բացառապես մեկ բուհ-մեկ ուսանողական խորհուրդ ձևաչափի շրջանակում․ «Ուսանողության հետաքրքրությունները, կարիքները, նախասիրությունները տարբեր են, և կարևոր է, որ ուսանողները ինքնակազմակերպվեն այդ խնդիրների ու հետաքրքրությունների շուրջ։ Բացի ընդհանուր հետաքրքրություններն ու նախասիրությունները բավարարելուց՝ ինքնակազմակերպված խմբերը կարող են էականորեն բարձրացնել որոշումների կայացմանը ուսանողության, երիտասարդության մասնակցության մակարդակը, առանձին ուսանողի և ուսանողության շահերի պաշտպանությունից սկսած՝ ներգրավվել պատկան մարմինների և այլ դերակատարների հետ աշխատանքում՝ նպաստելու հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներում առկա տարատեսակ խնդիրների լուծմանը»,-նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այս հարցում ԿԳՄՍ նախարարության, քաղաքացիական հասարակության և ուսանողության դիրքորոշումը նույնական է: Նախարարի տեղակալը կարևորել է նման քննարկումների կազմակերպումը՝ ուսանողների ինքնակազմակերպման եղանակով, ինչպես նաև հանրային երկխոսության միջոցով ճիշտ լուծումներ գտնելու և մեթոդաբանություն մշակելու առումով:
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ բարձրագույն կրթության և երիտասարդության քաղաքականության հիմքում հստակ ամրագրված է, որ պետությունը պետք է անի հնարավորը՝ հանրային որոշումների ընդունմանը երիտասարդների մասնակցության հնարավորությունների ընդլայնման համար:
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել բոլոր գործընկերներին՝ շեշտելով, որ այս գործընթացը պետք է իրականացվի համատեղ ուժերով. «Բոլորս պետք է նախանձախնդիր լինենք մեր երկրի, բուհի, համայնքի խնդիրների լուծմանը մասնակից լինելու համար: Ժողովրդավարությունը հենվում է ակտիվ քաղաքացիության վրա, որը դրսևորվում է տարբեր, այս դեպքում՝ բուհական մակարդակում»,-նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ հույս հայտնելով, որ քննարկման արդյունքում կնախանշվեն կոնկրետ լուծումներ:
Քննարկման մասնակիցներին ողջունել են նաև Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրանկ Հեսսը և «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամի գլխավոր տնօրեն Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը:
Ողջույնի խոսքերին հաջորդել են պանելային քննարկումները, որոնց ընթացքում ներկայացվել են «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդների․ ուսանողական ժողովրդավարություն հիմա» ծրագրի աշխատանքները, ինչպես նաև «Արտաուսումնական ուսանողական գործունեության միջազգային փորձն ու առանձնահատկությունները Հայաստանում» հետազոտության արդյունքները:
Այնուհետև տեղի է ունեցել խմբային աշխատանք, որի ընթացքում քննարկվել են հետևյալ թեմաները՝ ուսանողական միավորումների ձևավորման կարգը և սկզբունքները, ֆոնդահայթայթում․ արտաքին և ներքին ֆինանսավորում, որոշումների կայացման մասնակցայնություն, ուսանողական միավորումների գործունեության սկզբունքները և շրջանակը, ուսանողների անդամակցության շարժառիթները և այլն։
Քննարկման արդյունքներն ամփոփել են ԿԳՄՍՆ Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը և «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամի ծրագրի տնօրեն Իզաբելլա Սարգսյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ