ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանի կոմպոզիտորների միության 90-ամյակին նվիրված հոբելյանական փառատոնը կմեկնարկի մայիսի 19-ին

Ապրիլի 28, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, Հայաստանի կոմպոզիտորների միության նախաձեռնությամբ 2022 թ. մայիսի 19-ին՝ ժամը 19:00-ին, կմեկնարկի Հայաստանի կոմպոզիտորների միության 90-ամյակին նվիրված հոբելյանական փառատոնը:

Փառատոնին նվիրված՝ «Արմենպրես» գործակալության սրահում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որին մասնակցում էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը և Հայաստանի կոմպոզիտորների միության նախագահ Արամ Սաթյանը:

Նախարարի տեղակալը շնորհավորել է կոմպոզիտորների միության բոլոր անդամներին 90-ամյակի կապակցությամբ և ընդգծել, որ միայն միության պատմությանը քաջատեղյակ մարդիկ գիտեն, թե ինչ փորձությունների, բարդությունների և նվաճումների միջով է անցել միությունն այս 90 տարիների ընթացքում:

Արա Խզմալյանն ուրախությամբ նշել է, որ նախարարության և միության միջև համագործակցային աշխատանքներն ակտիվացել են, և հատկանշական է, որ այդ համագործակցության արդյունքում նաև նոր շունչ է ստացել Դիլիջանի կոմպոզիտորների տան համերգասրահը, և «Բեթհովենյան» դահլիճում պարբերաբար տեղի են ունենում միջոցառումներ:

«Մեզ համար մշակութային քաղաքականության առաջնահերթություն է մշակութային գործընթացների ապակենտրոնացումը: Կարծում եմ՝ դեռ շատ անելիքներ ունենք այդ միջավայրի հետ կապված: Տարեցտարի ուշադրության կենտրոն ենք բերում ժամանակակից կոմպոզիտորներին: Ինչպես գիտեք, այս տարի Սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ իրականացրել ենք «Ժամանակակից կոմպոզիտորական արվեստի» փառատոնը, և գնալով ավելի ու ավելի հստակ են դառնում ռազմավարական շեշտադրումներն այդ փառատոնի մեջ»,- ասել է Արա Խզմալյանը և հավելել, որ արվում է ամեն ինչ, որպեսզի ժամանակակից կոմպոզիտորական արվեստի պրոցեսների խթանումը չսահմանափակվի միայն փառատոնով, այլև տարվա ընթացքում լավագույն ստեղծագործողներին աջակցությունը շարունակվի ինչպես տեղեկատվական, այնպես էլ կոնկրետ պատվերների միջոցով, նոտաների հրատարակմամբ:

«Իմ ակնկալիքը մեծ է բուն մասնագիտական հանրությունից, որովհետև միայն պաշտոնական առումով ոլորտի կարգավորումն անհեռանկար ճանապարհ է, քանի որ գործընթացներն այդ կերպ չեն հասունանում ընդերքից: Եվ առիթից օգտվելով՝ ուզում եմ կոչ անել Կոնսերվատորիայի պրոֆեսորադասախոսական կազմին, երաժշտագետներին, ուսանողներին, երիտասարդ կոմպոզիտորներին շատ ավելի ակտիվ և մասնակցային լինել այս փառատոնին: Հույս ունեմ, որ ներկայացված յուրաքանչյուր աշխատանքի շուրջ կծավալվի մասնագիտական քննարկում: Մարդիկ կարող են և՛ դրական, և՛ բացասական կարծիք ունենալ, բայց պետք է վերաբերմունք լինի արվածի հանդեպ: Ոլորտի զարգացումը պայմանավորված է հենց մասնագիտական դիրքորոշումից ու գնահատականից: Մի կարևոր բան ևս. առաջիկայում նախարարության և կոմպոզիտորների միության համագործակցությամբ կանցկացվի Էդվարդ Միրզոյանի անվան պատանի կոմպոզիտորների փառատոն-մրցույթը, որը ևս շատ կարևոր իրադարձություն է: Համոզված եմ՝ որքան ավելի բարդ են կյանքը և իրողությունները, այնքան ավելի շատ բան ունի անելու արվեստագետը, առավել ևս՝ երաժիշտը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:

Հայաստանի կոմպոզիտորների միության նախագահ Արամ Սաթյանի տեղեկացմամբ՝ միությունը ստեղծվել է 1932 թվականին, ինչը մեծապես նպաստել է հայ կոմպոզիտորական արվեստի զարգացմանը: Նրա խոսքով՝ կոմպոզիտորների միությունն ավանդույթներ ունեցող կառույց է, որոնք ժամանակի ընթացքում պահպանվել են և այսօր էլ շարունակվում են՝ ներկայացնելով և տարածելով հայ կոմպոզիտորական արվեստն աշխարհի տարբեր երկրներում:

Անդրադառնալով միության 90-ամյակին նվիրված հոբելյանական փառատոնին՝ Արամ Սաթյանը նշել է, որ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ հոբելյանական փառատոնի շրջանակում կներկայացվեն ինչպես արդեն դասական դարձած, այնպես էլ ժամանակակից կոմպոզիտորների բազմաժանր ստեղծագործություններ, որոնց զգալի մասը կլինեն պրեմիերաներ: Բացման համերգին ելույթ կունենան Երևանի պետական կամերային երգչախումբը, Վանաձորի պետական կամերային նվագախումբը, ինչպես նաև անվանի մենակատարներ:

«Կոմպոզիտորների միության համերգասրահի նախասրահում համերգից առաջ կբացվի նաև միության 90-ամյակին նվիրված ցուցահանդես, որի շրջանակում Հայաստանի ազգային արխիվի հետ կներկայացվեն միությանը վերաբերող արխիվային նյութեր: Մինչև նոյեմբեր տևող հոբելյանական փառատոնի ընթացքում կներկայացվեն նաև հայ կոմպոզիտորների սիմֆոնիկ, կամերային, երգչախմբային ստեղծագործություններ: Ողջ տարվա ընթացքում նախատեսվում է իրականացնել նաև մարզային համերգներ, մրցույթներ, բազմաբովանդակ այլ նախագծեր, որոնք կիրականացվեն Հայաստանի կոմպոզիտորների միության աջակցության մշակութային հիմնադրամի գործընկերությամբ»,- եզրափակել է Արամ Սաթյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)