ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկումներ՝ ներառական ծրագրերի արդյունավետության բարձրացման վերաբերյալ

Մայիսի 2, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն ընդունել է Ընտրական համակարգի միջազգային հաստատության («ԱՅ ԷՖ Ի ԷՍ»-IFES) հայաստանյան գրասենյակի ներկայացուցիչներին՝ տնօրեն Ժերոմ Լեյրոյի գլխավորությամբ:

Հանդիպմանը ներկայացվել են նշյալ կազմակերպության առաքելությունն ու իրականացված աշխատանքները, որոնց նպատակն է քաղաքացիական հասարակության ձևավորումը: Ծրագրերն իրականացվել են ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ՄԶԳ՝ USAID) ֆինանսական աջակցությամբ և կշարունակվեն մինչև 2025 թ.:

Ողջունելով հյուրերին՝ նախարարի տեղակալ Ա. Խզմալյանը կարևորել է երկկողմանի համագործակցությունը, որը միտված է ԿԳՄՍ նախարարության ներառական ծրագրերի արդյունավետության բարձրացմանն ու մշակութային հաստատությունները հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար առավել մատչելի ու հասանելի դարձնելու գործընթացի ապահովմանը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ ներառական քաղա­քականությունը Կառավարության առաջնահերթություններից է:

Հանդիպմանը ներկա էր նաև «Մատչելիության և քաղաքական ներառում» ծրագրի պատասխանատու Արուսյակ Տերչանյանը, որը ներկայացրել է կատարված աշխատանքները, որոնք միտված են խթանելու հաշմանդամություն ունեցող անձանց քաղաքական ներգրավ­վա­ծությունը: Նա ծանոթացրել է 2019-2020 թթ. Երևանում և ՀՀ բոլոր մարզերում իրականաց­ված «Ընտրատեղամասերի մատչելիությունը» հետազոտության արդյունքներին և ստեղծված տվյալների բազային, ինչպես նաև հանրային շենքերի մատչելիության բարելավմանն ուղղված առաջարկություններին ու գործիքներին:

Ներկայացված տվյալների բազան ներառում է մշակութային հաստատությունների հասանելիության վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվություն, որը կարող է օգտակար գործիք լինել մշակութային հաստատությունները հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար առավել հասանելի դարձնելու գործընթացն ապահովելու հարցում: Ըստ պատասխանատուի՝ առանձին ցանկում ներառված 374 մշակութային հաստատություններից 71-ը կարելի է համարել մատչելի:

Հանդիպման ավարտին փոխնախարար Արա Խզմալյանն առաջարկել է առաջիկայում խորհրդատվական աջակցություն ցուցաբերել մշակութային հաստատությունների ղեկավարներին, դասընթացային ձևաչափով ներկայացնել առկա խնդիրների լուծման քայլերը՝ մատչելիության չափանիշների վերաբերյալ մշակելով գործողությունների գրագետ ճանապարհային քարտեզ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)