ՀՀ կառավարության մայիսի 5-ի նիստում հավանություն է տրվել ««Կրթության բարելավման ծրագրի» լրացուցիչ ֆինանսավորում» վարկային համաձայնագրին:
Ծրագրի արդյունքների մասին` նախադպրոցականից մինչև բուհ
Ներկայացնելով նախագիծը` ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը տեղեկացրել է, որ «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագիրը Համաշխարհային բանկի աջակցությամբ մեկնարկել է 2015 թվականին: Այն ընդգրկում է կրթության բոլոր մակարդակները՝ նախադպրոցականից մինչև բարձրագույն կրթություն և միտված է միջազգային լավագույն չափորոշիչներին համահունչ կրթական համակարգի ապահովմանը:
«Ծրագրի շրջանակներում Հայաստանում ստեղծվել են 136 նախակրթարաններ, որոնցում ընդգրկված են 4-6 տարեկան 13.580 երեխաներ: Վարկային ծրագրով հիմնանորոգվել է 13 ավագ դպրոց, որոնցից 10-ը՝ մարզերում, 3-ը՝ Երևանում: 107 ավագ դպրոցներ համալրվել են 335 բնագիտական լաբորատորիաներով: 585 դպրոցներ վերազինվել են համակարգչային սարքավորումներով: Ընդ որում` հենց այս համակարգչային տեխնիկայի օգտագործմամբ ուսուցչի պակաս ունեցող գյուղական դպրոցներում ձևավորվել են հեռավար ուսուցման սենյակներ: Նման 53 դպրոցներում այժմ մենթոր դպրոցների ուսուցիչները էլեկտրոնային դասավանդում են իրականացնում` մասնագետներ չունեցող դպրոցների երեխաների համար:
Ավելի քան 4000 ուսուցիչներ և վարչական աշխատողներ են վերապատրաստվել` ստանալով ուսումնական գործընթացում ՏՀՏ-գործիքների կիրառման հմտություն։ Վերանայվել են հանրակրթության 6 ուսումնական ոլորտների ուղղությամբ առարկայական չափորոշիչները և ծրագրերը»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը` ներկայացնելով վարկային ծրագրով կատարված հիմնական աշխատանքները:
Նախարարի տեղեկացմամբ` նորարարական ծրագրերի իրականացման և կարողությունների հզորացման նպատակով 15 բուհերի տրամադրվել են 18 դրամաշնորհային ծրագրեր, որոնց արդյունքում բուհերում ստեղծվել են նորարարական գիտահետազոտական կենտրոններ՝ հագեցած ժամանակակից սարքավորումներով և արդիականացված կրթական բովանդակությամբ:
Վարկային նոր ծրագրով նախատեսվող աշխատանքների մասին
Հիմք ընդունելով «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի արդյունավետությունը` ՀՀ կառավարությունը լրացուցիչ ֆինանսավորում ստանալու համար դիմել է Համաշխարհային բանկին` ծրագրի շարունակականության ապահովման նպատակով:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով` վարկային նոր միջոցներն ուղղվելու են ՀՀ կառավարության ծրագրով նախատեսված մինչև 2026 թվականն առնվազն 300 դպրոցի և 500 մանկապարտեզի կառուցման, հիմնանորոգման, վերանորոգման աշխատանքների իրականացմանը, ինչպես նաև կառուցվող հաստատությունների համար նոր գույքի և սարքավորումների ձեռքբերմանը:
«Նոր ծրագրով 80 բնակավայրերում կստեղծվեն մատչելի նախադպրոցական ծառայություններ, որոնցում ներգրավված կլինեն 4-6 տարեկան շուրջ 3000 երեխաներ: Կհիմնանորոգվեն, կկահավորվեն և կվերազինվեն 4 ավագ դպրոցներ: 200 հանրակրթական դպրոցների կտրամադրվեն բնագիտական և ինժեներական լաբորատորիաներ` «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն» առարկաների համար»,- փաստել է Վահրամ Դումանյանը և հավելել, որ նախատեսվում են նաև Կրթության կառավարման և տեղեկատվական համակարգի (ԿԿՏՀ) թվայնացման աշխատանքներ:
Բուհերում կշարունակվի նորարարական գիտահետազոտական կենտրոնների ստեղծումը` 5 նոր դրամաշնորհային ծրագրերի միջոցով:
Նախատեսվող ծրագրի ընդհանուր գումարը կկազմի 28,25 մլն եվրո, այդ թվում՝ վարկային միջոցներից 22,60 մլն եվրո (Հայաստանի Հանրապետության ու Վերակառուցման և զարգացման միջազգային բանկի միջև «Կրթության բարելավման ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորում» վարկային համաձայնագրով), իսկ պետբյուջեի միջոցներից՝ 5,65 մլն եվրո:
Կմեկնարկի Սյունքի կրթական նոր մոդելի ներդրման ծրագիրը
ԿԳՄՍ նախարարն իր զեկույցում նշել է նաև, որ այս պահին ՀՀ Սյունիքի մարզում են գտնվում ԿԳՄՍ նախարարության, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության, Քաղաքաշինության կոմիտեի ներկայացուցիչները: Համատեղ աշխատանքային խումբը խոշորացված համայնքների ավելի քան 5 տասնյակ բնակավայրերում տեղազննություն է կատարում` կրթական նոր համալիրների ստեղծման նպատակով: Միաժամանակ Կապան խոշորացված համայնքում 13 նոր կրթահամալիրների կառուցման նպատակով պայմանագրերն արդեն կնքված են: Այս ուղղությամբ այլ մարզերում ևս աշխատանքներ են կատարվում:
Շինարարություն է ընթանում 78 դպրոցում և 88 նախադպրոցական հաստատությունում
Գործադիրի նիստում ՀՀ փոխվարչապետ Համբարձում Մաթևոսյանը, ներկայացնելով ՀՀ–ում իրականացվող դպրոցաշինական ծրագրերը, նշել է, որ ներկայում նախագծման փուլում է գտնվում 40 դպրոց, 78 դպրոցներում ընթանում են շինարարական աշխատանքներ, որոնցից 37-ի աշխատանքները կավարտվեն մինչև ընթացիկ տարեվերջ:
Միաժամանակ նախագծման փուլում են 23 մանկապարտեզներ, շինարարական աշխատանքներն ընթացքի մեջ են 88 մանկապարտեզում, որոնցից 58-ի շինարարությունը նույնպես կավարտվի մինչև տարեվերջ:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն ընդգծել է, որ Կառավարության ծրագրով կառուցվող, հիմնանորոգվող և վերակառուցվող բոլոր ուսումնական հաստատություններն անպայման պետք է ապահովվեն նոր գույքով և տեխնիկայով:
Վարչապետը հանձնարարել է հետևողական լինել աշխատանքները որակով և սահմանված ժամկետներում կատարելու հարցում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ