«Հայաստանի օպերատորների միություն» ՀԿ-ն Հեռահաղորդակցության միջազգային միության (ITU) հետ համատեղ Հայաստանում անցկացնում է Երեխաների առցանց անվտանգությանը նվիրված ծրագիր:
Երեխաներին առցանց անվտանգության խնդիրներին ծանոթացնելու և առցանց անվտանգության կանոնները ներկայացնելու նպատակով, ծրագրի շրջանակներում ստեղվծվել է «Համացանցի ռեսուրսների անվտանգ օգտագործում» կրթական հեռավար մուլտիմեդիա դասընթացը (հղումը՝ https://onlinesafety.am/), որը բաց և անվճար ռեսուրս է և բաղկացած է երեք մակարդակից՝ հիմնական, միջին և ընդլայնված:
Դասընթացը նախատեսված է նախադպրոցական տարիքից մինչև ավագ դպրոցի աշակերտների, ուսանողների, ուսուցիչների և ծնողների համար:
Յուրաքանչյուր մակարդակն ավարտելիս առաջարկվում է հանձնել թեստ և ստանալ վկայական:
Հարգելի ուսուցիչներ,
ծրագրի կազմակերպիչները խնդրում են, մեկ դաս նվիրել առցանց անվտանգությանը և երեխաներին ծանոթացնել դասընթացի հետ: Խրախուսել, որպեսզի երեխաները անցնեն դասընթացը և ստանան վկայական: Դասընթացն անցելու համար գրանցվելու կարիք չկա, պարզապես անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան մակարդակը՝ ըստ տարիքային խմբի և սեղմել անցնել ուսումնառությանը ստեղնը: Դասընթացը կիսատ թողնելու և հետագայում շարունակելու դեպքում անհրաժեշտ է անցնել այն միևնույն համակարգչից, որպեսզի պահպանվի նախորդ անցած փուլերը: Վերջում թեստերը հանձնելուց հետո կառաջարկվի լրացնել անուն ազգանունը և ստանալ վկայական:
Դասընթացին մասնակցած և վկայական ստացած երեխաները հնարավորություն կստանան մասնակցել մրցույթի և ստանալ մրցանակներ:
Առցանց անվտանգությանը նվիրված դասն անցկացնելու դեպքում պետք է տրամադրել տեղեկատվություն դասին մասնակցած աշակերտների քանակի վերաբերյալ՝ նշելով տղաների և աղջիկների քանակը: Տվյալ տեղեկատվությունը, դասի ժամանակ արված նկարներով պետք է ուղարկել info@operator.am հասցեին: Հարցերի դեպքում կարող եք գրել վերոնշյալ էլ փոստի հասցեով:
Շնորհակալություն առցանց անվտանգության կարևորագույն հարցում Ձեր կողմից ցուցաբերված աջակցության համար:
Կազմակերպիչների տեղեկատվական նամակը դպրոցներին՝ բոլոր մանրամասներով, կցվում է։
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ