ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարևորելով մեծահասակների ուսումնառությունն ու կրթությունը. մրցույթ՝ Թանգարանների միջազգային օրվա շրջանակում

Մայիսի 13, 2022
Մշակութային լուրեր

Թանգարանների միջազգային օրվա և «Թանգարանների գիշեր» միջոցառման շրջանակներում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «Դի-Վի-Վի ինթերնեյշնալի» հայաստանյան գրասենյակը ՀՀ թանգարաններում հայտարարում են մրցույթ՝ «Մեծահասակների ուսումնառության և կրթության լավագույն թանգարանային ծրագիր» և «Մեծահասակների ուսումնառության և կրթության լավագույն մատակարար» թեմաներով:

Մրցույթն անցկացվում է նաև «Դի-Վի-Վի ինթերնեյշնալի» հայաստանյան գրասենյակի գործունեության 20-ամյակի առթիվ իրականացվող մեծահասակների ուսումնառության և կրթության (ՄՈՒԿ) հանրայնացման արշավի («ԿրթաԲԱՑ. կրթություն բոլորին, ամենուր, ցկյանս») շրջանակում:

Մրցույթի մասնակցության պահանջներն են՝

  • ներկայացվող կրթական ծրագրերը պետք է նախատեսված լինեն մեծահասակների (18 տարեկանից բարձր անձանց) համար,
  • կրթական ծրագրերը պետք է իրականացված լինեն 2021 թ․ մայիսից- 2022 թ. օգոստոս ընկած ժամանակահատվածում,
  • մրցույթին ներկայացվող ծրագրերը կարող են լինել ինչպես ընթացիկ, այնպես էլ նշված ժամանակահատվածում իրականացված և ավարտված,
  • կարող են առաջադրվել նաև 2022 թ․ մայիսի 18-ին Թանգարանների միջազգային օրվա շրջանակում իրականացված ծրագրերը, եթե դրանք համապատասխանում են մրցույթի պահանջներին/չափանիշներին,
  • լավագույն կրթական ծրագիրը կֆինանսավորվի 500-900 եվրոյի չափով:

Լրացված հայտը անհրաժեշտ է ուղարկել հետևյալ էլեկտրոնային հասցեներին՝ info@dvv-international.am և asryan@dvv-international.am 2022 թ. մայիսի 20-ից մինչև օգոստոսի 20-ը՝ ժամը 18։00-ին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)