ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍՆ-ում պարգևատրվել են «Բռնցքամարտի հայկական ժառանգությունը» մրցույթի հաղթողները

Մայիսի 17, 2022
Սպորտային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը Եվրոպայի բռնցքամարտի առաջնությանն ընդառաջ կազմակերպված «Բռնցքամարտի հայկական ժառանգությունը» խորագրով մրցույթի հաղթողներին պարգևատրել է շնորհակալագրերով, խրախուսական նվերներով և առաջնության տոմսերով:

Միջոցառմանը ներկա է գտնվել նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

Մրցույթը նախատեսված էր 10-ից 25 տարեկան պատանիների և երիտասարդների համար: Մրցույթի նպատակն էր նպաստել բռնցքամարտ մարզաձևում հայ անվանի մարզիկների և նրանց նվաճումների հանրահռչակմանն ու ճանաչելիության բարձրացմանը, հասարակության շրջանում բռնցքամարտի նկատմամբ հետաքրքրության խթանմանը:

Նախարար Վահրամ Դումանյանը ողջույնի խոսքում նշել է. «Շնորհավորում եմ հաղթողներին: Սա մրցույթ-մարզանք էր, ինչի շնորհիվ հնարավորություն ունեցանք թարմացնելու մեր անվանի բռնցքամարտիկների նվաճումներին առնչվող հիշողությունը: Ձեր այս փոքրիկ հաղթանակն ու դրա հետ կապված դրական էներգիան փոխանցենք մեր հավաքականին՝ հաջողություն մաղթելով նրանց»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է մրցույթի միջոցով նոր գիտելիքներ և աշխարհայացքի նոր շերտ ստանալու երևույթը, քանի որ դրա շնորհիվ մասնակիցներն անպայման ստացել են այնպիսի տեղեկատվություն, որ գուցե չգիտեին կամ նախկինում այդ մասին չէին մտածել, բռնցքամարտով չէին հետաքրքրվել. «Սա նաև ձեզ կուղղորդի, որ շատ ավելի ուշադիր լինեք ու տեսնեք՝ այդ ոլորտում ինչ է կատարվում, մարդիկ ինչ հաջողություններ են ունենում և ինչ դժվարությունների միջով են անցնում, որպեսզի իրենց հաղթանակներն ամրագրեն: Այս պարագայում, երբ մենք պատրաստվում ենք հյուրընկալել Եվրոպայի բռնցքամարտի առաջնությունը, կարծում եմ՝ սա շատ ավելի կարևոր է, քանի որ դա իսկապես շատ մեծ իրադարձություն է մեր կյանքում»:

Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև Երևանում սպասվելիք մարզական մեծ իրադարձությանն ու դրա կարևորությանը. «Դա, բացի սպորտ լինելուց, կարծում եմ՝ նաև մեծ իրադարձություն է ցանկացած երկրի կյանքում: 30-ից ավելի երկրներից մարզիկներ ու պատվիրակություններ են մեզ այցելելու: Հուսով եմ՝ կօգտվեք տոմսերից, ներկա կլինեք Եվրոպայի առաջնությանն ու կաջակցեք մեր թիմին: Վստահ եմ՝ անկախ նրանից՝ սպորտով հետաքրքրված եք, թե՝ ոչ, նմանօրինակ մեծամասշտաբ իրադարձությանը ներկա գտնվելով՝ հետաքրքիր և անմոռանալի ակնթարթներ կապրեք»:

Մրցույթի հաղթող մասնակիցներից Աննա Ավետյանն առաջինն էր պատասխանել հայ լեգենդար բռնցքամարտիկ, Մելբուռնի 1956 թվականի օլիմպիական խաղերի չեմպիոն Վլադիմիր Ենգիբարյանի մասին հարցին: Աննան Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի առաջին կուրսի ուսանողուհի է: Ասում է՝ հստակ է իմացել պատասխանն ու վստահ էր, որ ճիշտ է պատասխանել, իսկ մեր հավաքականին հաջողություն և մեդալային հավաքածու է մաղթում Եվրոպայի առաջնությունում. «Ապագա մարզական լրագրող եմ ու ինչ-որ չափով տեղեկացված եմ նաև բռնցքամարտից: Բավականին հետաքրքիր հարցեր էին ընտրված: Ինչ վերաբերում է մեր հավաքականին, ապա միանշանակ հաջողություն եմ մաղթում մեր թիմին: Թող հենց մեր երկրում մեր դրոշը բարձր պահեն»:

Հիշեցնենք, որ բռնցքամարտի Եվրոպայի առաջնությունը կկայանա մայիսի 21-30-ը Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)