ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն ընդունել է Խուլերի հայկական սպորտային կոմիտեի ներկայացուցիչներին, ովքեր մայիսի 1-ից 15-ը Բրազիլիայի Կալիաս քաղաքում մասնակցել են ամառային սուրդլիմպիկ խաղերին և 5 բրոնզե մեդալ նվաճել:
Հայաստանի սուրդլիմպիկ հավաքականի կազմում ընդգրկված է եղել 7 մարզիկ: Բրոնզե մեդալներ են նվաճել հունահռոմեական ոճի ըմբիշներ Սարգիս Սարգսյանը (55 կգ), Ժորա Գրիգորյանը (67 կգ), Նարեկ Նիկողոսյանը (87 կգ), ազատ ոճի ըմբիշ Սենիկ Սերոբյանը (57 կգ) և ձյուդոիստ Ռոբերտ Գևորգյանը (-60 կգ):
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի հետ հանդիպմանը, բացի մեդալակիր մարզիկներից, ներկա են գտնվել նաև Խուլերի հայկական սպորտային կոմիտեի նախագահ Գրիգոր Գրիգորյանը, մարզիչներ Գագիկ Սերոբյանը, Մարտին Ալիխանյանը, Ժիրայր Հովհաննիսյանը և Արտյոմ Մելքոնյանը:
Կարեն Գիլոյանը շնորհավորել է մրցանակակիրներին և շնորհակալություն հայտնել գոհացնող արդյունքների համար. «Շատ շնորհակալ եմ այս մասնակցության համար: Հաջորդ տարվա համար բյուջեն հաստատված է, կստանաք այն բոլոր ֆինանսական հատկացումները, որոնք նախատեսված են օրենքով: Ի դեպ, այդ մասով մենք մտադիր ենք նաև որոշակի աճ տալ՝ հավաքների և մրցումների մասնակցության քանակն ավելացնելու համար»:
Կարեն Գիլոյանը նաև նշել է՝ շուտով ունենալու ենք բարձրագույն վարպետության մարզադպրոց և նույն շենքում ադապտիվ սպորտի կենտրոն, ինչը մեծ հնարավորություններ կընձեռի հաշմանդամություն ունեցող անձանց և կօգնի դառնալ ավելի պրոֆեսիոնալ:
«Խուլերի հավաքականը մեր լավագույն թիմերից է և ադապտիվ սպորտի կենտրոնում հնարավորություն կստանա օգտվելու նոր ստեղծվող դահլիճի ծառայություններից, կլինի նաև որոշակի ֆիզիոթերապևտիկ և հոգեբանական օգնության հնարավորություն: Հավատացնում եմ՝ դուք մշտապես գտնվում եք պետության ուշադրության կենտրոնում: Ինքս ամեն ինչ կանեմ, որպեսզի հետզհետե ամեն ինչ ավելի լավ լինի և ձեզ ավելի հարմարավետ զգաք»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Խուլերի հայկական սպորտային կոմիտեի նախագահ Գրիգոր Գրիգորյանը շնորհակալություն է հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը մշտական աջակցության համար. «Շնորհակալ ենք աջակցության և համագործակցության համար: Ի դեպ, սա երկրորդ անգամ է, որ մեր տղաները մեդալներ են նվաճում սուրդլիմպիկ խաղերում: Շատ գոհ ենք նրանց գրանցած արդյունքներից: Սա իսկապես մեծ նվաճում է: Մեր մարզիկներն ու մարզիչները երկար տարիների փորձառություն ունեն, և վստահ ենք՝ դեռ շատ հաջողություններ են գրանցելու»:
Հավելենք, որ Բրազիլիայի Կալիաս քաղաքում անցկացված սուրդլիմպիկ ամառային խաղերը պետք է կայանային 2021 թվականին, սակայն հետաձգվել էին կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ