ՀՀ Կոտայքի մարզի Չարենցավան քաղաքի Եղիշե Չարենցի անվան հուշասրահում կայացել է «Վկայում են արխիվային փաստաթղթերը՝ նվիրվում է Եղիշե Չարենցի 125-ամյակին» խորագրով նոր ցուցադրություն, որն իրականացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության «Թանգարանային ծրագրեր և միջոցառումներ» անվանակարգի դրամաշնորհով և Հայաստանի ազգային արխիվի հետ համատեղ ֆինանսավորմամբ։
Ցուցադրությունը, որը տևել է մեկ ամիս, ներառել է Ե․ Չարենցի կյանքին ու գործունեությանը վերաբերող շուրջ 60 բացառիկ փաստաթղթերի պատճեններ, 20 լուսանկարներ և տեսաֆիլմեր, որոնց միջոցով վեր են հանվել և ներկայացվել Ե․ Չարենցի կյանքը, դատավարության գործընթացը, ինչպես նաև բանաստեղծի գրական գործունեությանը վերաբերող այլ դրվագներ։
Ցուցադրության շրջանակում ընտրվել են նաև խորհրդային տարիներին նկարահանված մեծ բանաստեղծի մասին պատմող տեսաֆիլմերը («Եղիշե Չարենցը հեղափոխության երգիչ» (Երևանի փաստավավերագրական ֆիլմերի կինոստուդիա, 1974 թ․, ռեժ․՝ Է. Մաթևոսյան, հնչյունային, սև-սպիտակ, տևողությունը՝ 10 ր․ 12 վրկ և «Չարենց. հայտնի և անհայտ էջեր» («Հայֆիլմ» կինոստուդիա, Վավերագրական ֆիլմերի ստեղծագործական միավորում, 1987 թ․, ռեժ․՝ Լևոն Մկրտչյան, հնչյունային, գունավոր, տևողությունը՝ 19 րոպե 16 վրկ)։ Տեսաֆիլմերում նկարահանվել են Արտաշես Ալեքսանդրյանը, Արփենիկ Չարենցը, Ռեգինա Ղազարյանը, Գևորգ Էմինը, Հայրիկ Մուրադյանը: Բանաստեղծությունները կարդում է Սոս Սարգսյանը:
«Վկայում են արխիվային փաստաթղթերը՝ նվիրվում է Եղիշե Չարենցի 125-ամյակին» խորագրով ցուցադրությանն աջակցել են Չարենցավանի քաղաքապետարանը և Չարենցի հուշասրահը, որոնք դպրոցականների ուժերով միջոցառման ընթացքում կազմակերպել են գրական ցերեկույթ։
Ցուցադրության ավարտից հետո ցուցանմուշները նվիրաբերվել են Չարենցի հուշասրահին՝ համալրելով ցուցասրահի հավաքածուն։
Ցուցադրության նպատակն էր հանրայնացնել Հայաստանի ազգային արխիվում և արխիվի «Կինոֆոտոֆոնո փաստաթղթերի և ապահովագրական պատճենների» մասնաճյուղում պահպանվող այն մշակութային ժառանգությունը, որը վերաբերում է Եղիշե Չարենցի կյանքին և գործունեությանը, ինչպես նաև ներկայացնել մեծ պոետի մասին խորհրդային տարիներին ստեղծված տեսաֆիլմերը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ