ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քաջերի սերունդները քաջեր են» Մ.Խորենացի

Փետրվարի 22, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայ ժողովրդի բազմադարյա պատմությունը ու մարտի դաշտում ծավալված վերջին իրադարձությունները մեզ` հայերիս, դարձրել են մի ամբողջություն. ազգովի դարձել ենք հայրենիքի զինվոր` մեր արած գործով ու մեր բաժին նվիրումով:

Այսպիսի նվիրումով սկսվեց մեր՝ Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի հունվարի 27-ի միջոցառումը` նվիրված Հայոց բանակի 25- ամյակին:

Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի զգաստացնող հնչյունների ներքո:

Իրենց ներկայությամբ ցերեկույթը պատվեցին հարգարժան հյուրեր ՀՀ զինված ուժերի պաշտպանության նախարարի խորհրդական, գեներալ-լեյտենանտ Մուրազ Սարգսյանը, ՀՀ ոստիկանության ներքին աուդիտի վարչության պետ , գնդապետ Վարդան Թունյանը, ՀՀ պաշտպանության նախարարության գլխավոր շտաբի ավագ լեյտենանտ Հարություն Պետրոսյանը, Արցախյան ազատամարտի , կանանց հասարակական խորհրդի նախագահ, բուժծառայության գնդապետ Աիդա Սերոբյանը, մեծանուն գրող Մ. Գալշոյանի այրին` տիկին Ագնեսան, Արաբկիրի վարչական շրջանի կրթության, մշակույթի ու սպորտի բաժնի պետ Գայանե Հարությունյանը, Արաբկիրի վարչական շրջանի ղեկավարի խորհրդատու Արամ Գրիգորյանը, Արաբկիրի վարչական շրջանի ղեկավարի աշխատակազմի քարտուղար Արմեն Բալբաբյանը և դպրոցի տնօրեններ:
Աշակերտների հայրենասիրական խոսքով, խրոխտ երգով ու պարով շարունակվեց միջոցառումը` հանդիսատեսին պարգևելով հուզիչ և ոգևորող ակնթարթներ: Հայ գրողների ստեղծագործություններից, հայոց պատմությունից արձակ և չափածո մեջբերումները, թատերականացված տեսարանները ավելի տպավորիչ ու նպատակային էին դարձնում դահլիճի մթնոլորտը: Բեմում կանգնած տարբեր դասարանների շնորհալի աշակերտների երգն ու պարը արևի ճառագայթների նման տարածվում էին դահլիճում` միահյուսվելով ներկաների սրտի խոսքին, թաքուն հուզմունքին ու նվիրական երազանքին:

Դպրոցի տնօրեն Հ. Դավթյանի անմիջական նախաձեռնությամբ և կազմակերպիչ Աիդա Չիլինգարյանի կազմակերպած այս միջոցառումը տնօրենի գնահատմամբ դպրոցի պատմության մեջ դարձավ նոր էջ` կարևորելով հայրենասիրական դաստիարակության անհրաժեշտությունը, ընդգծելով, ցուցադրելով այն, որ մեր օրերում մեծանում է հզոր, գիտակ, հայրենասեր ոգի ունեցող մի սերունդ, որը այսօր էլ կարող է մի բռունցք դառնալ: Այս գնահատականը ավելի շոշափելի դարձավ, երբ իր սրտաբուխ խոսքով նույնը հավաստեց գեներալ - լեյտենանտ Մուրազ Սարգսյանը: Նա ավելացրեց, որ միջոցառումը հերթական իրողություն է. այս դպրոցում կա հայրենասիրական ոգի և դաստիարակություն: Գեներալ- լեյտենանտ Մուրազ Սարգսյանը պատվոգրով պարգևատրեց դպրոցի տնօրեն Հ. Դավթյանին մատաղ սերնդի դաստիարակության գործում արժանին ներդնելու համար, իսկ աշակերտուհիներ Լիլիթ Գալստյանին (9-րդ Ա դաս.) և Լուսինե Թունյանին (10-րդ Ե դաս.)` ռազմահայրենասիրական միջոցառումներին և կազմակերպչական աշխատանքներին ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերելու համար: 

Չափազանց հուզիչ էր, երբ գեներալ-լեյտենանտը իր բերած հուշամեդալը նվիրեց հայոց բանակում այժմ ծառայող, այս պահին արձակուրդում գտնվող, մեր դպրոցի սան Աբրահամ Սիմոնյանին, որը նույնպես ներկա էր միջոցառմանը:

Դպրոցի տնօրենը իր խոսքում նշեց նաև, որ մեր աշակերտների համար ոգևորող է , որ երկրի սահմանները պաշտպանողների մեջ են իրենցից ընդամենը մի քանի տարով մեծ տղաները` մեր դպրոցի երեկվա սաները: Նրանց են ուղարկվել նամակներ, շնորհավորանքի ուղերձներ, իսկ "Նամակ զինվորին" շարադրությունների քաղաքային մրցույթում հաղթող է ճանաչվել 12-րդ Բ դասարանի աշակերտուհի Մարիա Նազարետյանը. նա դպրոցի կողմից պարգևատրվեց պատվոգրով և համեստ հուշանվերով:
Ավարտվեց միջոցառումը` իր հետքը թողնելով հանդիսատեսի վառ հուշերում:

«ԻՆՉ ՄԱՐԴՆ ՈՒ ՆՐԱ ԳՈՐԾԵՐՆ Են, ԱՅՆ ԷԼ ՆՐԱ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆ Է» Մ. Խորենացի

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…