«Ես երդում տված եմ և կպատկանեմ մեկ մարդու, այդ մարդը հայրենիքի ազատության զինվորն է»
Մոնթե Մելքոնյան
Հայոց բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց «Դու միշտ արթուն, իմ հա՛յ զինվոր» խորագրով միջոցառում:
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել հայոց բանակի ստեղծումը՝ որպես պետության անկախության պահպանման երաշխիք, հայ զինվորին և նրա ծնողին՝ որպես հայրենի երկրի խաղաղության պաշտպան:
Միջոցառման պատվավոր հյուրերն էին ԱԺ պատգամավոր Ս. Ավետիսյանը, ուսումնական հաստատությունների տնօրեններ, ՀՀ ՊՆ Գյումրու կայազորի N զորամասի հրամանատարի տեղակալ, փոխգնդապետ Արմեն Գրիգորյանը, Երկրապահ կամավորականների միության Շիրակի մարզային խորհրդի նախագահ Յուրա Ալեքսանյանը, Երկրապահ կամավորականներ. Գյումրու զինկոմիսարիատի ներկայացուցիչներ, պարտադիր զինծառայության մեջ գտնվող ուսանողների 45 ծնող, 2016 թվականին զորացրված, արցախյան պատերազմի մասնակից, բազմաթիվ պարգևների արժանացած ուսումնարանի շրջանավարտներ:
Միջոցառման սկիզբն ազդարարվեց պատվո պահակախմբի կողմից ՀՀ պետական դրոշի հանդիսավոր ներսբերումով և ՀՀ ազգային օրհներգով՝ Գյումրու կայազորի փողային նվագախմբի կատարմամբ:
Խորհրդանշական էր խոհախրատական բեմականացումը, որը ևս մեկ անգամ ապացուցեց հայ ժողովրդի դարավոր պայքարի համար փրկարար փարոս դարձած ու պատմության խորքից ժառանգություն ստացած գրի, հավատի և ուժի զորությունը:
Միջոցառման մասնակիցները, լինելով անկախության սերունդ, հպարտորեն ներկայացրին պատերազմների բովում թրծված և հաղթանակած 25-ամյա Հայոց բանակի կազմավորման պատմությունը՝ իմաստավորելով Հայրենիք, Անկախություն, Զինվոր վեհ գաղափարները:
Ներկաներին հուզեց զինվոր որդու երդումը մայր հայրենիքին, որը քաջասիրտ բազեի ճախրանքով ամրացավ յուրաքանչյուրի սրտում:
Հայրենասիրական խրոխտ երգն ու պարը, հայրենաշունչ բանաստեղծությունները վկայակոչեցին, որ բոլոր ժամանակների հայ զինվորը բանակ է տանում իր կամքը, արիությունը, որդիական սերը սեփական երկրի հանդեպ։
Մեծարանքի խոսք հղվեց ապրիլյան քառօրյա պատերազմին մասնակից, կրթօջախի շրջանավարտ զինվորներին, ովքեր կրտսեր ընկերներին պատգամեցին երբեք չերկնչել և պահպանել արյան գնով ձեռք բերած անկախությունը:
Հուզառատ էր հատկապես այն պահը, երբ հերոսացած շրջանավարտները ծաղիկներ նվիրեցին այժմ ծառայության մեջ գտնվող զինվորների ծնողներին՝ մաղթելով Հայաստան աշխարհին խաղաղություն, իսկ որդիներին՝ բարի վերադարձ:
Եվ նժդեհաշունչ գաղափարները հնչեցին որպես զորակոչ՝ Լույսի, Ոգու, Ապագայի....
Ուսմասվար՝ Ս. Էլբակյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ