ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Դուք բարի կամքի կամուրջներն եք երկու ժողովուրդների միջև». Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ֆրանսերեն դասավանդողներին

Հունիսի 20, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Մ. Մաշտոցի անվան մատենադարանում կայացել է Հայաստանի ֆրանսերեն դասավանդողների համաժողովը, որին ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոն:

Համաժողովը կազմակերպվել է Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանատան և Հայաստանի ֆրանսերեն դասավանդողների ասոցիացիայի համագործակցությամբ: Միջոցառմանը մասնակցել են ֆրանսերենի շուրջ 100 դասավանդողների ՀՀ տարբեր ուսումնական հաստատություններից:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ Հայաստանում ֆրանսերենի նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծացել է հատկապես երիտասարդների շրջանում:

«ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը դեսպանատան հետ համագործակցությամբ փորձում է անել առավելագույնը՝ համապատասխան ռեսուրսներ ապահովելու, վերապատրաստումներ կազմակերպելու, ուսուցիչներին աջակցելու նպատակով»,- ողջույնի խոսքում ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ըստ Ա. Մարտիրոսյանի՝ այս տարվանից ՀՀ Տավուշի մարզում փորձարկվող հանրակրթական պետական նոր չափորոշիչները ևս կրում են ֆրանկոֆոն արժեքները, այդ թվում՝ ժողովրդավարություն, ուսուցման մասնակցային բաղադրիչ և այլն:

«Դուք իրականացնում եք ոչ միայն ֆրանսերենի դասավանդման, այլև Ֆրանկոֆոնիայի արժեքները տարածելու առաքելությունը: Դուք բարի կամքի կամուրջներն եք երկու ժողովուրդների միջև: Մաղթում եմ ձեզ ուժ, կորով և նախանձախնդրություն այս կարևոր ճանապարհին»,- խոսքը եզրափակել է Ա. Մարտիրոսյանը:

Փոխնախարարն անդրադարձել է նաև Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30 և Ֆրանկոֆոնիային Հայաստանի անդամակցության 10-ամյակների շրջանակներում իրականացված ծրագրերին, հայ-ֆրանսիական օրակարգի մաս կազմող համագործակցության նոր ուղղություններին, ֆրանսիական փորձի ներդրմանը:

Հայաստանում ֆրանսերեն դասավանդողներին ողջունել և երախտագիտության խոսք է ասել նաև ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոն:

«Շնորհակալ եմ ձեզ օրնիբուն աշակերտների և ուսանողների կողքին լինելու, ֆրանսերենը տարածելու և պաշտպանելու, ձեր անխոնջ աշխատանքի համար: Կարծում եմ՝ այս տարի կկարողանանք առաջընթաց գրանցել ֆրանսերենի ռազմավարության հարցում, մշակել Ֆրանկոֆոնիայի ճանապարհային քարտեզ, որի նպատակն է մտածել ՀՀ-ում Ֆրանկոֆոնիայի ամրապնդման ուղիների մասին»,- ասել է դեսպան Անն Լույոն:

Միջոցառման ընթացքում հնչել են տարբեր ելույթներ՝ անդրադառնալով Հայաստանում ֆրանսերենի դասավանդման առաջընթացին, խորացված ուսուցման ամրապնդմանը, Հայաստանում ֆրանսերենի ուսուցման հեռանկարների ու մարտահրավերների վերհանմանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)