ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ներկա է գտնվել Հենրիկ Հակոբյանի անվան ջրագնդակի ամենամյա հուշամրցաշարի եզրափակիչ հանդիպումներին: Հուշամրցաշարին 10 թիմ է մասնակցել:
Արցախյան 44-օրյա պատերազմում զոհված Հենրիկ Հակոբյանի հուշամրցաշարի հաղթող է ճանաչվել ORWP Գլենդել թիմը, որն, ի դեպ, Հայաստան էր ժամանել հենց այս հուշամրցաշարին մասնակցելու նպատակով: Երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները զբաղեցրել են համապատասխանաբար Արմադա և ORWP Երևան թիմերը։
Հաղթող թիմերին պարգևատրել է Հայաստանի ջրագնդակի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Հովհաննիսյանը և Հենրիկ Հակոբյանի հայրը՝ ավագ մարզիչ Գուրգեն Հակոբյանը (ընկեր Համիկ):
Հենրիկ Հակոբյանը ևս ջրագնդորդ էր, իր թիմի ավագն էր և շատ խոստումնալից՝ իր տարիքայինների խմբում: Նա նաև որպես մարզիչ էր աշխատում «Հիլլս» սպորտային համալիրում: Հենրիկի հայրը՝ մարզիչ Գուրգեն Հակոբյանը (ընկեր Համիկ), ասում է՝ որդու հերոսական մահից հետո որոշել է յուրաքանչյուր տարի՝ Հենրիկի ծննդյան օրը, նրան նվիրված հուշամրցաշար անցկացնել: Հուշամրցաշարն այս տարի անցկացվում էր երկրորդ անգամ. «1,5 ամսվա ծառայող էր Հենոն, երբ պատերազմը սկսվեց: Զոհվեց հենց առաջին օրը՝ սեպտեմբերի 27-ին, ԱԹՍ-ի հարվածից: Հավատս չէր գալիս, բայց դա էր իրականությունը: Այսօր իր հիշատակը վառ եմ պահում մեր սպորտի՝ ջրագնդակի միջոցով: Հենոն շատ սպորտային տղա էր, ու սպորտից դուրս էլ ամեն ինչով առանձնանում էր»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի խոսքով՝ 10 թիմով նմանօրինակ հուշամրցաշարի անցկացումը շատ կարևոր էր. «Այն, ինչ տեղի է ունենում այստեղ, շատ կարևոր է, հանդիսանում է ՀՀ կառավարության ռազմավարական ծրագրերից մեկը: Մենք այսօր ջրագնդակը տեսնում ենք զրոյական կետից շարժված և առաջ ընթացող: 10 թիմերի մասնակցությամբ այս մրցաշարը վկայությունն է այն բանի, որ մենք ճիշտ ճանապարհի վրա ենք՝ հաշվի առնելով այն, որ օրերս այս մարզաձևում լուրջ գործընթաց իրականացրինք՝ միավորելով ֆեդերացիան և դրա շառավիղները»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծում է՝ պետությունն ամեն ինչ անելու է թիմային այս մարզաձևը զարգացնելու ուղղությամբ. «Ջրագնդակը շատ հզոր մարզաձև է՝ լինելով աշխարհի ամենաբարդ մարզաձևերի եռյակում: Ֆիզիկապես շատ է կոփում: Ինչո՞ւ չզարգացնենք, երբ տեսնում ենք, թե ինչ խանդավառություն է տիրում այստեղ: Այսքան երեխա զբաղվում է սպորտով, առողջ ապրելակերպով, դրանով նաև պիտանի մարդ է դառնում այս երկրի համար»:
Կարեն Գիլոյանը նշում է՝ պետությունն ի վիճակի է մի փոքր ավելացնել ֆինանսները և մի օր, հնարավոր է, Հայաստանում նաև ջրագնդակի միջազգային մրցաշար անցկացնենք. «Գուցե դա տեղի ունենա 2 տարի հետո: Երբ տեսնենք, որ ունենք մրցունակ թիմ, Հայաստանում նաև միջազգային պատանեկան մրցաշար կանցկացնենք և զարկ կտանք մարզաձևի զարգացմանը: Ամեն ինչ անելու ենք, որ ջրագնդակը մի օր լինի մեր ուժեղ մարզաձևերից մեկը: Դրա համար քիչ ժամանակ չի պահանջվի, բայց մենք գնալու ենք այդ ճանապարհով»:
Նշենք, որ Հենրիկ Հակոբյանի անվան ջրագնդակի ամենամյա հուշամրցաշարին մասնակցել է նաև «Զինվորի տան» թիմը, որը ևս կազմավորվել է Հենրիկ Հակոբյանի հոր՝ Համիկ Հակոբյանի ջանքերով. «Իմ նպատակներից մեկը պարալիմպիկ թիմ ստեղծելն էր: Տղաների հետ մարզվեցինք, լողալ սովորեցրինք: Շատ լավ մասնակցեցին նաև այս հուշամրցաշարին»:
Ընկեր Համիկի ջանքերով ստեղծվել է նաև «Հենրի հիլլս» ակումբը՝ նվիրված որդու հիշատակին:
Ընդհանուր առմամբ, Հայաստանում ջրագնդակի 6 ակումբ է գործում, իսկ այս մարզաձևով զբաղվող երեխաների թիվը գերազանցում է 400-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ