ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր հանդիպել է «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության պատասխանատուների հետ: Շնորհակալություն հայտնելով կրթության ոլորտում իրականացրած գործունեության համար՝ Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ Հայաստանի անկախության ձեռքբերումից հետո ԿԳ նախարարությունն իր բարդ և հետևողական աշխատանքի ընթացքում ունեցել է գործընկեր կառույցներ, որոնք նախարարության հետ կիսել են և՛ հաջողությունները, և՛ դժվարությունները: Այս իմաստով, ըստ Լևոն Մկրտչյանի, կան թե՛ միջազգային, թե՛ տեղական շատ վստահելի ՀԿ-ներ, որոնց հետ նախարարությունն արդյունավետ աշխատում է: «Այստեղ առանձնահատուկ տեղ ունի «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը. այն վստահ մտավ կրթության բավականին հետաքրքիր մի դաշտ, որը մեր կրթական ծրագրերում Խորհրդային Միության փլուզումից հետո բացակայում էր, և հետևողական աշխատանքի շնորհիվ կարողացավ իրականացնել մեծ և տեսանելի աշխատանք, որն արժանի է գնահատանքի: Եվ եթե այսօր մենք ունենք հարյուրավոր մասնագետներ, ովքեր վերապատրաստված են և կարող են ազատ տիրապետել քաղաքացիական կրթության, տնտեսագիտության և ֆինանսական կրթության բոլոր ծալքերին, ապա դրա համար պետք է շնորհակալություն հայտնել «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությանը և նրա ղեկավարին, ով մեր երկրի անկախության ձեռքբերումից ի վեր իրեն նվիրել է կրթական համակարգին և շարունակաբար աշխատել: Այդ մեծ և շնորհակալ աշխատանքի հիման վրա ստեղծվել է համապատասխան բազա, որն առաջիկայում պետք է դարձնենք համապետական, կուտակված արդյունքը տարածենք բոլոր ուսհաստատություններում և փորձնականից անցնենք պետական չափորոշչային ծրագրի»,-նշել է նախարարը՝ տեղեկացնելով, որ այս ուղղությամբ աշխատանք է տարվում նաև մի քանի այլ հասարակական կազմակերպությունների հետ և Կենտրոնական բանկի աջակցությամբ մշակված ֆինանսական կրթության ծրագիրը կմտնի հիմնական և ավագ դպրոցներ՝ հասարակագիտական բլոկի մեջ: «Ի դեմս այս ծրագրի՝ կարող ենք փաստել պետություն-հասարակական կազմակերպություն արդյունավետ և հաջողված փորձի մասին»,-շեշտել է նախարարը:
«Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության նախագահ Արմինե Հովհաննիսյանն էլ իր հերթին կարևորել է ԿԳ նախարարության հետ երկար տարիների արդյունավետ համագործակցությունը՝ ընդգծելով նախարար Լևոն Մկրտչյանի անձնական ներդրումն այս գործում: Ա. Հովհաննիսյանի խոսքով՝ Հայաստանի անկախության հռչակումից հետո կազմակերպությունն ԱՄՆ-ից եկել է Հայաստան` որպես միջազգային կազմակերպության մասնաճյուղ: Այդ ժամանակ կազմակերպության ղեկավարները հասկացել են, որ երկու բան պետք է անել` հասկանալ օրվա հրամայականը և ունենալ հեռատեսություն՝ ճիշտ ծրագրել իր աշխատանքները: «Քանի որ ընկերությունը որդեգրել էր ազատ շուկայական հարաբերությունների տնտեսությունը և, տեսնելով Հայաստանում օրեցօր աճող առևտրի փոքրիկ սեղանիկները՝ այդ ժամանակ հասկացավ` պետք է կրթել մի սերունդ, որը տնտեսական առումով կլինի մրցունակ՝ աշխարհի այլ երիտասարդների հետ»,- նշել է Ա. Հովհաննիսյանը՝ ընդգծելով, որ ուրախ է, երբ 25 տարի անց պետական մակարդակով ասվում է, թե ծրագիրն ինչքան կարևոր է Հայաստանի համար: Ա. Հովհաննիսյանը հատուկ շնորհակալություն է հայտնել «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության բազմամյա փորձ ունեցող մարզային ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև կազմակերպության գործընկերներին՝ ՀՀ կենտրոնական բանկին և HSBC բանկին:
Հանրակրթության ոլորտում ուսումնական ծրագրերի ներդրման, մատաղ սերնդի կրթադաստիարակչական գործում ունեցած ավանդի համար և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության 25-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ կազմակերպության նախագահ Արմինե Հովհաննիսյանը և ծրագրերի ղեկավար Անահիտ Մանուկյանը պարգևատրվել են ԿԳ նախարարության բարձրագույն պարգևով՝ «Ոսկե հուշամեդալով»:
Նշենք, որ «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության իրականացրած ծրագրերի շնորհիվ Հայաստանի հանրակրթության ոլորտ ներմուծվել են քաղաքացիական կրթությունը, մարդու իրավունքները, պետություն և իրավունքը, տնտեսագիտությունը, որոնք 2011 թվականից ինտեգրվել են մեկ առարկայի` «Հասարակագիտության» մեջ: 1992 թվականից ի վեր կազմակերպության կրթական ծրագրերին մասնակցել է ավելի քան 1.000.000 աշակերտ, կազմակերպության կողմից վերապատրաստվել ավելի քան 4500 ուսուցիչ, 20 տնօրեն և 30 դասախոս: 2011 թվականից կազմակերպությունն իրականացրել է ևս մեկ կարևոր և արդիական ծրագիր` «Ձեռնարկատիրական և քաղաքացիական կրթություն», որն աշակերտներին հաղորդում է ոչ միայն տնտեսագիտական գիտելիքներ, այլ նաև զինում պրակտիկ ձեռնարկատիրական և ֆինանսական հմտություններով ու կարողություններով: Այն հատուկ ուշադրություն է դարձնում մասնակիցների շրջանում ֆինանսական գրագիտության, նորարարական և ստեղծագործական մտածելակերպի զարգացմանը:
Կազմակերպությունն իր գործունեությունն իրականացնում է ՀՀ ԿԳ նախարարության հետ կնքած հուշագրի շրջանակում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ