ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՊՀ-ում բացվել է արհեստական բանականության լաբորատորիա

Հունիսի 27, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը Երևանի պետական համալսարանում մասնակցել է «ԵՊՀ-Կրիսպ ԷյԱյ լաբ» (YSU-Krisp AI Lab) գիտակրթական հետազոտական կենտրոնի բացման արարողությանը և դրա շրջանակում կազմակերպված «AI Conf Armenia 2022» խորագրով կոնֆերանսին։

«Krisp» ընկերության հետ համագործակցությամբ բացված արհեստական բանականության լաբորատորիան իր տեսակով աննախադեպ է ՀՀ-ում և կարևոր խթան կհանդիսանա արհեստական բանականության գիտական դպրոցի զարգացման ուղղությամբ։
Միջոցառմանը ներկա են գտնվել ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանը, «Կրիսպ»-ի (Krisp) համահիմնադիր, ԵՊՀ շրջանավարտ Արտավազդ Մինասյանը:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շնորհավորել է միջոցառմանը ներկա գտնվողներին և իր ուրախությունն է հայտնել մայր բուհի շրջանավարտների աջակցությամբ արհեստական բանականության լաբորատորիայի հիմնադրման կապակցությամբ: Այս համատեքստում Կարեն Թռչունյանը կարևորել է ԵՊՀ շրջանավարտների կողմից ստացած կրթության իմաստի արժևորման նշանակությունը և վստահություն հայտնել, որ նորաբաց լաբորատորիայում աշխատելու են ԵՊՀ ուսանողները, ինչը կարևոր է երկրի ապագայի համար: «Այս լաբորատորիայի օրինակով մենք կունենանք մեծ հաջողություններ»,- հույս է հայտնել Կարեն Թռչունյանը։

ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանը շեշտել է արտասահմանյան գործընկերների ներգրավման անհրաժեշտությունը՝ կարևորելով նրանց հետ համատեղ գիտահետազոտական ծրագրերի իրականացումը։ Որպես հաջողված օրինակ՝ նա նշել է «Կրիսպ» ընկերության համագործակցությունը ԵՊՀ-ի հետ:
«Կրիսպ» ընկերության համահիմնադիր Արտավազդ Մինասյանը հույս է հայտնել, որ 5-7 տարիների ընթացքում արհեստական բանականության ոլորտում լինելու են նոր առաջընթացային զարգացումներ:

ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս, պրոֆեսոր Գեղամ Գևորգյանը, իր հերթին, անդրադարձել է ԵՊՀ ուսանողներին, ովքեր, մայր բուհում ուսումն ավարտելով, աշխատանքի են անցել Հայաստանում և արտասահմանում գործող տեխնոլոգիական ընկերություններում և կարողացել են հետադարձ կապ և արդյունք ստեղծել: Նա շնորհակալություն է հայտնել «Կրիսպ» ընկերության համահիմնադիր և ԵՊՀ շրջանավարտ Արտավազդ Մինասյանին նման նախաձեռնության համար:

Հյուրերը շրջել են նորաբաց լաբորատորիայում, ծանոթացել արհեստական բանականության զարգացման փորձարարական և ուսումնական հնարավորություններին։ ԵՊՀ-ի բակալավրի, մագիստրատուրայի և ասպիրանտուրայի ուսանողները հնարավորություն կունենան նորաբաց կենտրոնում կատարել հետազոտական աշխատանք՝ արհեստական բանականության գիտական թեմաներով, ինչպես նաև տպագրել հոդվածներ։
Ձեռք բերված պայմանավորվածության շրջանակում«Կրիսպ» ընկերության գիտական թիմի անդամները ղեկավարելու են ուսանողների գիտական թեմաները։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)