ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխատանքային խորհրդակցություններ՝ սամբոյի և գեղասահքի միջազգային ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների հետ

Հունիսի 28, 2022
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն աշխատանքային հանդիպումներ է ունեցել սամբոյի և գեղասահքի միջազգային ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների հետ:

Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Վարդան Օհանյանի և Սամբոյի միջազգային ֆեդերացիայի (FIAS) նախագահի՝ իրավաբանական հարցերով խորհրդատու Արթուր Մելիքյանի հետ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը քննարկել է Երևանում հոկտեմբերի 13-ից 17-ն կայանալիք սամբոյի աշխարհի պատանիների և երիտասարդների առաջնությանն առնչվող հարցերը:

Առաջնությանը սպասվում է աշխարհի շուրջ 60 երկրի պատվիրակությունների մասնակցություն՝ ընդհանուր շուրջ 2.000 մարդ:

Արթուր Մելիքյանի խոսքով՝ Հայաստանի թեկնածությունը որպես ընդունող երկիր քննարկելիս հաշվի է առնվել նախևառաջ անվտանգության ապահովման հնարավորությունը. «Ընդհանուր առմամբ ներկայացվել էր 5 հայտ, բայց նախապատվությունը տրվել է Հայաստանին, քանի որ հասկանալի է՝ Հայաստանը բարեկամական երկիր է ու այստեղ բացառված են լինելու սադրանքներն ու բացասական գործողությունները տարբեր երկրների ներկայացուցիչների հանդեպ: Հայաստանը նաև շատ հյուրընկալ և գեղեցիկ երկիր է: Վստահ եմ՝ ամեն ինչ լավ է ընթանալու»:

Կողմերը քննարկել են մոտ ժամանակներս առաջնության կազմակերպչական աշխատանքները համակարգող հանձնախմբի ստեղծման հարցը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հավաստիացրել է՝ առաջնությունը կանցկացվի բարձր մակարդակում. «Միջազգային մրցաշարի անցկացման փորձ արդեն ունենք: Հավատացած եղեք՝ ամեն ինչ կարվի հավուր պատշաճի»:

Արթուր Մելիքյանն էլ ընդգծել է՝ միջազգային ֆեդերացիան ևս կօժանդակի առաջնության անցկացմանը, իսկ մոտ ժամանակներս FIAS-ի ներկայացուցիչները կժամանեն Հայաստան՝ կազմակերպչական հարցերը քննարկելու համար:

Աշխատանքային մյուս հանդիպմանն էլ ներկա են եղել Հայաստանի գեղասահքի ֆեդերացիայի նախագահ Մելանյա Ստեփանյանն ու ISU-ի՝ Գեղասահքի միջազգային ֆեդերացիայի փոխնախագահ Ալեքսանդր Լակերնիկը:

77-ամյա մասնագետը, որն աշխատանքային այցով է ժամանել Հայաստան, ասում է՝ տպավորված է այն ամենով, ինչ տեսել է մեր երկրում. «Նախևառաջ, դուք ունեք ավանդույթներ: Աշխարհում քիչ չեն հայկական արմատներով գեղասահորդները: Ունեք հիանալի սահադաշտեր, որտեղ կարելի է մարզումային գործընթացներն արդյունավետ կազմակերպել: Առկա են նաև բավականաչափ թվով մարզիչներ: Պարզապես, կարիք կա բարձրացնելու նրանց մասնագիտական որակները: Կարևոր է, որ մարզիչները ցանկանան սովորել և սովորեցնել երեխաներին: Այդ առումով կարող եմ առաջարկել իմ օգնությունը և ծրագիրը:

Ամեն դեպքում, այն, որ ISU-ն հնարավորություն տվեց այստեղ երկու անգամ Գրան-Պրի անցկացնել, մեծ բան է: Այսպիսի փոքր երկրների համար դա հազվադեպ հանդիպող երևույթ է»:

Միջազգային ֆեդերացիայի փոխնախագահն առաջարկել է սեմինարներ կազմակերպել Հայաստանում՝ մարզիչների ու ծնողների համար:

Ալեքսանդր Լակերնիկը Հայաստան կատարած այցի շրջանակում հանդիպում է ունեցել նաև Հայաստանի ազգային օլիմպիական կոմիտեի գլխավոր քարտուղար Հրաչյա Ռոստոմյանի հետ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)