ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ընդունել է Վրաստանի Խորհրդարանի մշակույթի հանձնաժողովի նախագահ Էլիսո Բոլկվաձեի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը և ՀՀ-ում Վրաստանի դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Իրակլի Կվանչախաձեն:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը շնորհակալություն է հայտնել Էլիսո Բոլկվաձեին այցի համար և ընդգծել, որ հայ և վրացի ժողովուրդները ընդհանուր շատ հետաքրքրություններ ունեն, որի հիմքում երկու ժողովուրդների բազմադարյա բարեկամությունն է:
Դիմելով Էլիսո Բոլկվաձեին որպես Վրաստանի Խորհրդարանի մշակույթի հանձնաժողովի նախագահի՝ նախարարն անդրադարձել է մշակութային արժեքների՝ հուշարձանների պահպանման հրատապությանը՝ արժևորելով դրանց համամարդկային նշանակությունը:
«Մեզ համար առաջնային է Ադրբեջանի վերահսկողության ներքո գտնվող տարածքներում հայկական մշակութային հուշարձաններին սպառնացող վտանգի կանխումը: Դրանք հայկական լինելուց բացի՝ նաև համամարդկային մեծ արժեք են ներկայացնում, դրանց պահպանումն օրհասական խնդիր է»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ այս հարցում հայկական կողմն ապավինում է ինչպես միջազգային հանրության, այնպես էլ վրաց գործընկերների հնարավոր աջակցությանը:
Կողմերն անդրադարձել են նաև մշակույթի ոլորտում առկա ծրագրերին, առաջիկա նախագծերին, որոնք երկկողմ հետաքրքրություն են ներկայացնում:
Վրաստանի Խորհրդարանի մշակույթի հանձնաժողովի նախագահ Էլիսո Բոլկվաձեն շնորհակալություն է հայտնել հանդիպման և համատեղ իրականացվելիք ծրագրերի քննարկման համար: Նա ընդգծել է, որ մշտապես պատրաստակամ է եղել աջակցելու Վրաստանում հայ երիտասարդների մշակութային կյանքի առաջխաղացմանը հատկապես միջազգային հարթակներում:
Էլիսո Բոլկվաձեն հետաքրքրվել է ՀՀ-ում միջգերատեսչական, օրենսդրական կարգավորումների ընթացքի մասին, ինչին ի պատասխան՝ նախարար Վահրամ Դումանյանը փաստել է, որ ՀՀ կրթական ոլորտն այժմ գտնվում է բարեփոխումների ակտիվ փուլում, և թե՛ ՀՀ կառավարությունում, թե՛ Ազգային ժողովում ու շահագրգիռ այլ կառույցներում ընթանում են կառուցողական քննարկումներ՝ շոշափելի արդյունքներով:
Ըստ Էլիսո Բոլկվաձեի՝ իրենք ևս կրթական բարեփոխումների նոր շրջանում են և որպես առաջնահերթություն՝ շատ են կարևորում կրթական ոլորտում արվեստի ուսուցման ներդրումը՝ մշակույթի զարգացման հեռանկարով:
Կողմերը նախանշել են մի քանի կարևոր միջոցառումներ, որոնք կամրապնդեն և նոր որակի կհասցնեն հայ-վրացական մշակութային հարաբերությունները: Կարևորվել է հայ-վրացական դիվանագիտական հարաբերությունների 30-ամյակին ընդառաջ՝ միջոցառումների, հայ և վրացի երիտասարդ կատարողների համերգների անցկացումը:
Էլիսո Բոլկվաձեի իրազեկմամբ՝ հաջորդ տարի նախատեսվում է Բաթումիում մեկ օր նվիրել Հայաստանին և ներկայացնել Սերգեյ Փարաջանովին նվիրված ցուցահանդես: Նա հույս է հայտնել, որ հայաստանյան կողմը նախարար Վահրամ Դումանյանի գլխավորությամբ ներկա կլինի միջոցառմանը:
Նախարարն էլ վրացի գործընկերներին հրավիրել է մասնակցելու 2023 թվականին կայանալիք Հայկական կինոյի 100-ամյակի հոբելյանական միջոցառումներին՝ բարձր գնահատելով վրաց կինոգործիչների արվեստի մնայուն արժեքը:
Հանդիպմանը քննարկվել են նաև փոխադարձ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ