ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Եկեք խոսենք հայերեն»

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենի լեզվի միջազգային օրը առիթ է սթափվելու, մտածելու դարերով պահպանված ու մեզ ժառանգած ոսկեղենիկ հայերենը  մեր սերունդներին անաղարտ փոխանցելու մշակույթի մասին: 

Փետրվարի 21-ին տոնական տրամադրություն էր թևածում Վարդենիկի Ա. Օհանյանի անվան N 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում: 6բ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Մանուկյան) միջոցառում էր կազմակերպել Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ՝ ևս  մեկ անգամ արժևորելու, սեր, հպարտություն և հոգատարություն դրսևորելու մեր ժառանգության մեծագույն գանձի՝ մայրենիի  նկատմամբ:

Լեզուն համարվում է բոլոր ազգերի կարևորագույն, հատկապես մշակույթային ժառանգության պահպանման ու զարգացման այն գործիքը, որով սերունդները պահպանում են իրենց ազգությունը, և եթե չլիներ հայոց լեզուն, մենք՝ հայերս, վաղուց կորցրած կլինեինք մեր ազգային դիմագիծը: Մեզանից յուրաքանչյուրը պետք է փորձի պահպանել հայոց լեզուն՝ ուղղակի գեղեցիկ խոսելով. առանց ժարգոնային, տգեղ կամ օտար լեզուներից մեջբերումներ անելով:

Երեխաները իրենց խոսքում նշեցին  տոնի նշանակությունը և շնորհավորհեցին  բոլորին՝ նշելով որ հայերենը գեղեցկագույն, ճկուն և բազմաշերտ լեզու է, որը հայոց պետականության, միասնության և ամրության հիմնասյուներից է: Այնուհետև երեխաները ներկայացրեցին հայերենի և հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը՝ արտաբերելով այբուբենը մոմերի ուղեկցությամբ, հնչեցրին բանաստեղծություններ, մեջբերեցին գնահատանքի ու հիացմունքի խոսքեր, հանդես եկան մայրենի լեզվի մասին մեծերի իմաստուն ասույթներով, ներբող-բանաստեղծություններով, երգ ու պարով: Գեղեցիկ ասմունքը ուղեկցվում էր Առնո Բաբաջանյանի հոգեզմայլ երաժշտությամբ:

Տոնական մթնոլորտն ապահովված էր: Մ. Մանուկյանին ու բոլոր մասնակիցներին իրենց գոհունակությունն ու երախտագիտությունը արտահայտեցին ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Գ. Միլիտոնյանն ու ներկաները՝ մայրենին փայփայելու, այդքան մեծ սիրով ու նվիրումով ներկայացնելու համար:

Եկե´ք խոսենք հայերենով և այնպես, որ այն լույս տարածող լամպի պես լուսավորի շուրջբոլորը և  պանդուխտին տուն կանչող ճաճանչափայլ փարոս դառնա:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)