2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի «Հեռավար ուսուցում» համակարգում ուսուցիչների կողմից ստեղծվել և իրականցվել են 10 առարկայական վերապատրաստման դասընթացներ, որոնց մասնակցել են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցների 291 ուսուցիչներ:
Համեստ Մինասյան
Ք. Երևանի Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
Թեման՝ «Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակը (ՈՒԿԵ) և նրա կիրառությունը մաթեմատիկայի դասերին»
27 մասնակից
Լորետա Դումիկյան
Լոռու մարզի, ք. Տաշիրի Արտակ Խաչատրյանի անվան ավագ դպրոց մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ուսուցիչ
Թեման՝ «Գծային հավասարումների համակարգերի լուծումը՝ հանրահաշիվ և ինֆորմատիկա առարկաների ինտեգրմամբ»
28 մասնակից
Անուշ Դալլաքյան
Շիրակի մարզի Կառնուտ համայնքի միջնակարգ դպրոց ֆիզիկայի ուսուցիչ
Թեման՝ «Երկրաչափական և ալիքային օպտիկա»
22 մասնակից
Հասմիկ Այվազյան
Երևանի Մ․ Ջանբազյանի անվան թիվ79 հիմնական դպրոց, ինֆորմատիկայի ուսուցիչ
Թեման՝ «Ռոբոտաշինություն»
28 մասնակից
Քնարիկ Գյուլումյան
Ք. Երևանի Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ
Թեման՝ «Վերլուծիչներ/Զգայարաններ»
28 մասնակից
Մկրտիչ Սահակյան
Արագածոտնի մարզի, Արագածավանի միջնակարգ դպրոցի պատմության ուսուցիչ
Թեման՝ «Արտաշեսյաններ»
29 մասնակից
Շուշաննա Այվազյան
Վանաձորի թիվ 8 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
Թեման՝ «Ոսկե հատում»
43 մասնակից
Աննա Գևորգյան
Արմավիր քաղաքի թիվ 8 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ուսուցիչ
Թեման՝ «Excel էլեկտրոնային աղյուսակ»
22 մասնակից
Արմինե Դունամալյան
Լոռու մարզի, Վանաձորի թիվ 25 հիմնական դպրոց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ
Թեման՝ «Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին»
31 մասնակից
Ստելլա Սահակյան
Երևանի հ.174 հիմն դպրոցի դասվար
Թեման՝ «Քննադատական մտածողության զարգացումը մայրենիի ուսուցման գործընթացում»
33 մասնակից
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ