ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեռավար առարկայական դասընթացներ

Փետրվարի 23, 2017
ՏՀՏ նորություններ

2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի «Հեռավար ուսուցում» համակարգում ուսուցիչների կողմից ստեղծվել և իրականցվել են 10 առարկայական վերապատրաստման դասընթացներ, որոնց մասնակցել են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցների 291 ուսուցիչներ:

 

 

 

Համեստ Մինասյան

Ք. Երևանի  Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակը (ՈՒԿԵ) և նրա կիրառությունը մաթեմատիկայի դասերին»

27 մասնակից

 

Լորետա Դումիկյան

Լոռու մարզի, ք. Տաշիրի Արտակ Խաչատրյանի անվան ավագ դպրոց մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Գծային հավասարումների համակարգերի լուծումը՝ հանրահաշիվ և ինֆորմատիկա առարկաների ինտեգրմամբ»

28 մասնակից

 

Անուշ Դալլաքյան

Շիրակի մարզի Կառնուտ համայնքի միջնակարգ դպրոց ֆիզիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Երկրաչափական և ալիքային օպտիկա»

22 մասնակից

 

Հասմիկ Այվազյան

Երևանի Մ․ Ջանբազյանի անվան թիվ79 հիմնական դպրոց, ինֆորմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Ռոբոտաշինություն»

28 մասնակից

 

Քնարիկ Գյուլումյան

Ք. Երևանի  Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ

Թեման՝  «Վերլուծիչներ/Զգայարաններ»

28 մասնակից

 

Մկրտիչ Սահակյան

Արագածոտնի մարզի, Արագածավանի միջնակարգ դպրոցի պատմության ուսուցիչ

Թեման՝  «Արտաշեսյաններ»

29 մասնակից

 

Շուշաննա Այվազյան

Վանաձորի թիվ 8 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ

 Թեման՝  «Ոսկե հատում»

43 մասնակից

 

Աննա Գևորգյան

Արմավիր քաղաքի  թիվ 8 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի   ուսուցիչ

Թեման՝  «Excel էլեկտրոնային աղյուսակ»

22 մասնակից

 

Արմինե Դունամալյան

Լոռու մարզի, Վանաձորի թիվ 25 հիմնական դպրոց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ

Թեման՝  «Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի  և գրականության դասաժամերին»

31 մասնակից

 

Ստելլա Սահակյան

Երևանի հ.174 հիմն դպրոցի դասվար 

Թեման՝  «Քննադատական մտածողության զարգացումը մայրենիի ուսուցման գործընթացում»

33 մասնակից

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…